Aallon varasijat liikkuneet mulla 15 eteenpäin??? Jos tää tahti pysyy nii kohta se on aalto tiedossa??
Aallon varasijat menny eteenpäi!!
10
133
Vastaukset
- Läppä.oli
imeppä jo huilua xd susta ei ole ratsastamaan aallon harjalla. Et ole paikkaasi ansainnu - kauppaoppilaitos kutsuu hehehehee
- Flöslfkdk
Siis meinaat että keksisin? En muuten keksi. Nyt alan olla todella pienillä sijoilla, ja jos en pääse, niin en suinkaan suuntaa kauppaoppilaitokseen vaan Turkuun. Harmi siis, ettei tavata koulun penkillä sun kanssa! :)
- Väsynyt1
Flöslfkdk kirjoitti:
Siis meinaat että keksisin? En muuten keksi. Nyt alan olla todella pienillä sijoilla, ja jos en pääse, niin en suinkaan suuntaa kauppaoppilaitokseen vaan Turkuun. Harmi siis, ettei tavata koulun penkillä sun kanssa! :)
Joo pientä vitsin poikasta kun olen itsekin niin innoissani joensuun paikastani. Onneksi olkoon vaan. Voin kuvitella jännityksen määrän. Mistähän moinen varasijojen muuttuminen voisi johtua?
- voiollataiei
Väsynyt1 kirjoitti:
Joo pientä vitsin poikasta kun olen itsekin niin innoissani joensuun paikastani. Onneksi olkoon vaan. Voin kuvitella jännityksen määrän. Mistähän moinen varasijojen muuttuminen voisi johtua?
Ehkä jotkut eivät sittenkään halua Otaniemeen. Tai on selvinnyt jotain muuta epämieluisaa. Tai on löytynyt jotain mielenkiintoisempaa.
- ihanjänskättää
Alkuperäiseltä kolmannelta varasjalta on nyt siirrytty toiselle varasijalle. Eipä muuten ollut täyttä paskaa tämä postaus.
- Harward2015
Alemmat varasijat nousevat koska ylempänä jonossa olevat vahvistavat paikan toisaalta. Jotkut Turusta toiset Harwardista..... ;)
- aallon_pilkun_nussia
Mutta Aaltoon ei kirjoitustaidoillasi ole asiaa. Se on Harvard.
- opelli
Joka on saanut Aallosta paikan ei lähde Turun kauppaoppilaitokseen.
- Hentunen
Mä olin alunperin varasijalla 16 ja nyt sijalla 12, mutta en kyl todellakaan oo näiltä sijoilta aaltoon pääsemässä. Lappeenranta on place to be
- Happy_man
No mieti vielä. Olin itse samassa tilanteessa vuosi sitten. En kuitenkaan ottanut 2. paikkaa vastaan vaan menin avoimeen. Nyt pääsin aaltoon ja voin sanoa että se oli jopa helppoa. Mulla on plakkarissa 60 opintopisteitä. Olen tosi onnellinen että valitsin näin. :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838