Eli olen kiinnostunut Magiasta ja erityisesti Elementtien hallinnasta (Omat elementtini ovat tuli ja ilma). Olen jo pari kertaa onnistunut tulen kanssa (Liikuttamaan liekkiä mieleni mukaan yms) mutta ilma on vähän vielä hakusessa. Toivoisin kunnon vinkkejä magian harjoitteluun, ja netti kursseihin. Olen niitä etsinyt ihan huolella, mutta en vaan ole oikein löytänyt.
Jos ei aihe kiinnosta, niin ei tarvii kommentoida, kiitos. :3
Magian ja elementtien hallinta.
9
225
Vastaukset
Hei! Olen itsekin kiinnostunut elementeistä ja ylipäänsä magiasta. Minulla on sama juttu, että en löydä mistään kunnollista tietoa, miten pääsisin alkuun.
Omat elementtini ovat vesi ja tuli :3- Kristen
Hopeasielu, oletko pääkaupunkiseudulta? Itse olen, ja elementtini ovat myöskin tuli ja ilma, tosin ilma on minulla vahvempi. Itse olen Vartiokylästä ja juuri menossa vartiokylänyläasteelle. Olisi kiva pitää yhteyttä. Lisäksi olen onnistunut yhdessä tavaran suojaus loitsussa. Tiputin samana päivän vahingossa posliinista tehdyn lohikäärmeen lattialle, eikä se mennyt rikki. Testasin asiaa ulkona hiekalla, ulkona talosta, ja se meni rikki.
Joo, oken pääkaupunki seudulta, mutta juuri nyt olen mökillä :3 Kiva kuulla että olet onnidtunut. Itse olen juuri nyt keskittynyt esineiden liikutteluun, sillä isovanhemmat eivät taatusti pidä siitä, että heidän kaksitoista vuotias tyttären tytär alkaa leikkimään tulella :(
- MollyTheDoll
Heippa! Ajattelin kommentoida tähän, itse elementtejä mulla ei oo. Mutta saan usein enne-unia tulevista tapahtumista, ja pystyn käytännössä suojautumaan magialta.
Ikää mulla on 16.
Eniten ns. Harjoitan mustaa magiaa. - kiinnstunut
Eli miten tarkalleen voi tietää pystyykö edes hallitsemaan mitään, minulla käy joskus tulen kns niin että se sammuu halutessani mutta en kuitenkaan ole varma onko se vain sattumaa ja miten voin kokeilla pystyisinkö hallita toisia elementtejä. Toinen asia mitä käy on että näen todella usein että pystyn leijailemaan mutta tosin parin metrin korkeudella ja se tuntuu unessa tosi ihanalta ja vaikealta että voiko se olla jokin merkki ja tarkoittaa jotain magiaan ja elementteihin liittyvää?
- Tuulentaitaja
On se kun aloittelijat on kahden elementin kimpussa nykyisin, ihmekkään kun ei mitään tule. Vinkki sotkette elementit keskenään ja lopputulema ei ole sitä mitä haluatte.. Etsikää vanhaa taitajaa ja katsokaa sen rauhaa, opitte nopeiten.
- Mysteeri2
Osaisiko joku sanoa, miten oman elementin saa selville? (Jos elementtiä itsellään ylipäätänsä on)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä323957- 1431639
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111531- 771177
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931121- 601094
Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va281049olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy261027Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä391005Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67950