Magian ja elementtien hallinta.

Hopeasielu

Eli olen kiinnostunut Magiasta ja erityisesti Elementtien hallinnasta (Omat elementtini ovat tuli ja ilma). Olen jo pari kertaa onnistunut tulen kanssa (Liikuttamaan liekkiä mieleni mukaan yms) mutta ilma on vähän vielä hakusessa. Toivoisin kunnon vinkkejä magian harjoitteluun, ja netti kursseihin. Olen niitä etsinyt ihan huolella, mutta en vaan ole oikein löytänyt.

Jos ei aihe kiinnosta, niin ei tarvii kommentoida, kiitos. :3

9

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei! Olen itsekin kiinnostunut elementeistä ja ylipäänsä magiasta. Minulla on sama juttu, että en löydä mistään kunnollista tietoa, miten pääsisin alkuun.
      Omat elementtini ovat vesi ja tuli :3

• Kristen

Hopeasielu, oletko pääkaupunkiseudulta? Itse olen, ja elementtini ovat myöskin tuli ja ilma, tosin ilma on minulla vahvempi. Itse olen Vartiokylästä ja juuri menossa vartiokylänyläasteelle. Olisi kiva pitää yhteyttä. Lisäksi olen onnistunut yhdessä tavaran suojaus loitsussa. Tiputin samana päivän vahingossa posliinista tehdyn lohikäärmeen lattialle, eikä se mennyt rikki. Testasin asiaa ulkona hiekalla, ulkona talosta, ja se meni rikki.

• Joo, oken pääkaupunki seudulta, mutta juuri nyt olen mökillä :3 Kiva kuulla että olet onnidtunut. Itse olen juuri nyt keskittynyt esineiden liikutteluun, sillä isovanhemmat eivät taatusti pidä siitä, että heidän kaksitoista vuotias tyttären tytär alkaa leikkimään tulella :(

• Ja olen menossa kartanon kosken yläasteelle :/

• MollyTheDoll

Heippa! Ajattelin kommentoida tähän, itse elementtejä mulla ei oo. Mutta saan usein enne-unia tulevista tapahtumista, ja pystyn käytännössä suojautumaan magialta.
      Ikää mulla on 16.
      Eniten ns. Harjoitan mustaa magiaa.

• kiinnstunut

Eli miten tarkalleen voi tietää pystyykö edes hallitsemaan mitään, minulla käy joskus tulen kns niin että se sammuu halutessani mutta en kuitenkaan ole varma onko se vain sattumaa ja miten voin kokeilla pystyisinkö hallita toisia elementtejä. Toinen asia mitä käy on että näen todella usein että pystyn leijailemaan mutta tosin parin metrin korkeudella ja se tuntuu unessa tosi ihanalta ja vaikealta että voiko se olla jokin merkki ja tarkoittaa jotain magiaan ja elementteihin liittyvää?

• Tuulentaitaja

On se kun aloittelijat on kahden elementin kimpussa nykyisin, ihmekkään kun ei mitään tule. Vinkki sotkette elementit keskenään ja lopputulema ei ole sitä mitä haluatte.. Etsikää vanhaa taitajaa ja katsokaa sen rauhaa, opitte nopeiten.

• Mysteeri2

Osaisiko joku sanoa, miten oman elementin saa selville? (Jos elementtiä itsellään ylipäätänsä on)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3680
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      66
      1042
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe