Olen elokuun viimeinen päivä menossa kreetalle ja olen miettinyt millaisia kelejä tohon aikaan siel on ?:)
Syyskuun kelit?
5
83
Vastaukset
- 2-9
Kelit ovat erinomaiset koko vuoden. Sää vaihtelee siten, että Välimeren ilmastossa sataa enimmäkseen talvisin. Koska Kreeta on melko etelässä, sää on syyskuussa vielä hyvin lämmin, saattaa olla jopa kuuma.
- Hempsula
Kiitos vastauksesta:) pelkäsin ettö on jo kylmempään suuntaan.
- Lomaodottaja
Aikaa on kulunut mutta sään muistan. Olimme Kreetalla 2.9.2011 alkaen viikon ja sää oli täynnä aurinkoa, lämpöä ja jopa kuumuutta. Kadun digitaalimittari näytti parhaimmillaan 39 astetta eikä ainuttakaan pilveä ollut näköpiirissä. Välimeren vesi oli todella lämmintä. Hyvää matkaa ja lomaa. Aiemmin olemme aina matkanneet Kreikkaan syyskuun puolella (ne muutamat harvat kerrat) mutta nyt olemme menossa jo elokuun 21. päivä, saa nähdä pääsemmekö lähtemään, toiveissa on...
- Kreikankävijä
Teillä oli tuuria kun menitte syyskuun alussa! Juuri syyskuun 2011 loppupuoli oli erittäin tuulinen ja pilvinenkin. Ei päässyt unimaan korkeiden aaltojen takia useaan päivään. Jopa sateita etelärannalla mikä oli harvinaista. Itse käyn Kreetallakin syys-lokakuun vaihteen tienoilla ja voin vahvistaa että sää on tyypillisesti erinomainen, joskin välillä on muutama pilvinenkin päivä.
- tarkenee
Tarkenee loistavasti, Kreetahan on Kreikan eteläisin lomasaari ja siten lämpiminpiä. Syyskuun alussa on kivat ilmat, ja merivesi on mukavan lämmintä.
Tarkkoja tietoja Kreetan säästä kuukausi kuukaudelta voit lukea ihan suomeksi sivulta:
http://kreikkaan.net/matkakohteet/kreeta/kreetan-saa-ja-ilmasto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467605
- 334193
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons602534- 542388
- 512358
- 402329
- 162276