Lasten suusta kuulee totuuden

porvarihallitus

Asuimme paritalossa, väliaikaisesti rivarissa ja nyt omakotitalossa omalla vehreällä tontilla. Kysyin 7-vuotiaalta esikoispojaltamme milläaisessa talossa hän asuisi mieluiten. Hänellä on myös kerrostalosta kokemuksia isovanhempien luona.

Arvatkaa mikä oli vastaus?

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kassullatietty

Meillä lapset haikailee kerrostaloon. Siellä oli hissi ja korkealta näki kauas:)

• teinien_haaveet

On tämä ihan tutkittukin juttu. OK-latoon haikailevat erityisesti alle 20-vuotiaat. Joilla lienee olemattomat mahdollisuudet valita asumismuotoaan itse. Ja jotka harvemmin vielä joutuvat itse asumistaan kustantamaan tai edes jääkaappia täyttämään.

Iäkkäämmästä väestöstä taas valtaosa asuu jo nyt sellaisessa asunnossa kuin haluaakin. Toki aina on veto johonkin suuntaan kerrostalosta OK-taloon, rivariin, tai päinvastoin. Siinä vaiheessa, kun pitää eläminen maksaa itse & on huomioitavat myös työmatkat, kaupassakäynnit yms. niin rupeaa ne prioriteetit muuttumaan kovasti.

Joten voimme päätellä palstan OK-keisarien olevan pääasiassa teini-ikäisiä, jotka vielä asuvat äitinsä helmoissa. Toki pieni osa voi olla jo aikuisiässäkin (se yksi puskiin kuseskelija, joka asuu rintsikassa, äitinsä kanssa).

• paskapapasaspasas

Luulen että lapsesi haistatti pitkät veti nortin huuleen ja lähti kylille potkimaan mummoja.

• tarviiko_edes_arvata

Kassuilla on sentään kavereita, leikkipuistoja, kioskeja, lelu- ja karkkikauppoja jne, kaikkea mitä lapsi tarvitsee.

• Olisi_vähän_outoa

jos 7 vuotias lapsi ei haluaisi asua siellä missä äitikin.

• nomissä

sen äiti asuu?

• porvarihallitus

Omakotitalossahan se asuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      60
      3916
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3745
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3531
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      81
      3347
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3109
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2598
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2545
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      105
      2380
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2129
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2119
    Aihe