Asuimme paritalossa, väliaikaisesti rivarissa ja nyt omakotitalossa omalla vehreällä tontilla. Kysyin 7-vuotiaalta esikoispojaltamme milläaisessa talossa hän asuisi mieluiten. Hänellä on myös kerrostalosta kokemuksia isovanhempien luona.
Arvatkaa mikä oli vastaus?
Lasten suusta kuulee totuuden
7
<50
Vastaukset
- kassullatietty
Meillä lapset haikailee kerrostaloon. Siellä oli hissi ja korkealta näki kauas:)
- teinien_haaveet
On tämä ihan tutkittukin juttu. OK-latoon haikailevat erityisesti alle 20-vuotiaat. Joilla lienee olemattomat mahdollisuudet valita asumismuotoaan itse. Ja jotka harvemmin vielä joutuvat itse asumistaan kustantamaan tai edes jääkaappia täyttämään.
Iäkkäämmästä väestöstä taas valtaosa asuu jo nyt sellaisessa asunnossa kuin haluaakin. Toki aina on veto johonkin suuntaan kerrostalosta OK-taloon, rivariin, tai päinvastoin. Siinä vaiheessa, kun pitää eläminen maksaa itse & on huomioitavat myös työmatkat, kaupassakäynnit yms. niin rupeaa ne prioriteetit muuttumaan kovasti.
Joten voimme päätellä palstan OK-keisarien olevan pääasiassa teini-ikäisiä, jotka vielä asuvat äitinsä helmoissa. Toki pieni osa voi olla jo aikuisiässäkin (se yksi puskiin kuseskelija, joka asuu rintsikassa, äitinsä kanssa). - paskapapasaspasas
Luulen että lapsesi haistatti pitkät veti nortin huuleen ja lähti kylille potkimaan mummoja.
- tarviiko_edes_arvata
Kassuilla on sentään kavereita, leikkipuistoja, kioskeja, lelu- ja karkkikauppoja jne, kaikkea mitä lapsi tarvitsee.
- Olisi_vähän_outoa
jos 7 vuotias lapsi ei haluaisi asua siellä missä äitikin.
- nomissä
sen äiti asuu?
- porvarihallitus
Omakotitalossahan se asuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m603916Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163745Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983531Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813347Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363109Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582598- 502545
- 1052380
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142129Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182119