tähteet, ne tähteet

ssfdfffff

Malmin pöhköt ovat liittoutuneet, nyt lentävät taas elämyslentoja.

Jos yksi poistui, niin kaksi tuli tilalle.

34

76

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peter__T

      Älä nyt? Täältä Jyväskylästä ei aina tiedä mitä ne siellä malmilla kulloinkin puuhaavat. Kerro lisää !!

      • Luvattomat

        Nyt Petteri on pudonnut kärryiltä. Urkkijat liikkeelle . Pysy siellä Jyväskylässä, täällä Malmilla ei kukaan sua kaipaa, uskallatkos edes näyttäytyä?


      • Peter__T

        Noh noh. Juuri nyt istahdan Ässämersuuni ja suunnistan kohti Malmia.


    • hietapää

      Tähti se vaan jaksaa käydä yhden miehen sotaansa...nyt tähtäimessä TiTi-tyyyy ja Malmin lentäjät...Lennusota ei vieläkään loppu. Kolmiolääkkeet loppu?

      • Ässämersu

        Ei se mitään sotaa oo, se on katkeruuttaa ja kateutta ja ennen kaikkea suurta typeryyttä. Petteri haluaa olla poliisi, ilmailuviranomainen teleoperaattori ja ylin valvoja kaikissa asioissa? Viellä kehuu ässä mersuaan, niitä kun on vähän jokaisella maahanmuuttajalla ja mustalaisella.


    • Peter__T

      Luepa uudelleen. Ilmoitin, millä lähdin ja minne lähdin. Missä kohtaa se kehu oli? Mainitsin autoni siksi, ettei synny väärää käsitystä että tulisin sillä lentokoneellani, joka asuu täällä Jyväskylässä.

      Kysyitte myös, uskallanko näyttäytyä. Tarkoitatteko, että minun tulisi odottaa kohtaavani taholtanne väkivaltaa jos kohtaamme?

      Näitä väkivaltauhkauksis ja -kehotuksia olen tosiaan muutaman täällä S24:ssa saanut. Nimimerkin takas huudeltuna. Ensimmäinen niistä tuli viime marraskuussa ja sen kirjoittajaksi paljastui rikospoliisin selvityksessä E. Saario Malmilta.

      • ässämix

        Mikäli täällä meuhkaajat viittaavat taannoiseen FSN kirjoitukseen liittyen erääseen Malmilla toimivaan "Ti-Ti-Tyy -ilmailuyrittäjään" ihmettelen kyllä suuresti näiden nillittäjien järjenjuoksua. Taitaa olla vähän niin että vaikka eräs henkilö kävisi k***lla Malmin vessassa jo pelkästään se on katkeruutta, typeryyttä ja ties mitä vainoamista Malmin ilmailijoita vastaan. Kyseisen "Ti-Ti-Tyy -ilmailuyrittäjän" toimintaa sivusta seuranneena on se lähinnä ollut tutkintapyyntöjen tekemistä poliisille liiketoiminnan haittaamisesta. Suuresti ihmettelen ellei pari tutkimuspyyntöä lähde edellä mainitun FSN kirjoituksen pohjalta. Onhan tässä tapauksessa "Ti-Ti-Tyy -ilmailuyrittäjää" loukattu verisesti kun siltä on lähdetty perimään saatavia.


      • Luvattomat

        Onkos syytä pelkoon? Sinuun ei viitsi kukaan käsiään sotkee. Missä se konees oikeesti on? Nyt sitten lähdit henkilökohtaisesti urkkiin Malmin tapahtumia! Onks se mese sitä manne mallia? Se on tuhat varmaa, että Erkki ei oo koskaan uhannut sua väkivallalla eikä ole ketään kehottanutkaan. Keksi viellä lento-onnettomuus mitä ei viellä tapahtunutkaan, johon Erkin toteat syylliseksi.


      • Pinnatpoikki

        Mitä on paljastunut.. Poliisi ei oo tutkinut jutun juttua, on se kumma touhu, kun ei kukaan muu ei tiedä tälläisistä tutkimuksista mitään. Ainoa joka täällä uhkailee on Peter Tähtinen. Sä oot vaaraksi yhteiskunnalle. Joskus jollain palaa pinna ja sitten ????


      • Peter__T

        Erkki Saario on todellakin uhannut ja yllyttänyt väkivallalla.
        Hallussani on viikko sitten rikospoliisista saapunut tutkintailmoitus. Rikosylikonstaapeli Ilkka Rutanen Jyväskylän rikospoliisista vahvisti että tutkimus osoitti että Suomi24-palstalla esiintyneen nimimerkin IP-osoite kuului Erkki Saariolle. Tutkinta lopetettiin Saarion kuoltua. Tutkinnan Dnro on 5680/R/70673/14. Pitänee perustaa dropbox jo varsin mittavaksi kasvaneelle todistusaineistona. Jaan sen mielelläni kanssanne.

        Teillä ei taida olla vähäisintäkään käsitystä sankarinne edesottamuksista.

        Kysyitte Mesestä. Kolmehan niitä on, S350, ML350 ja A200. Nyt liikkeellä Ässällä.


      • Ekinkaveri
        Peter__T kirjoitti:

        Erkki Saario on todellakin uhannut ja yllyttänyt väkivallalla.
        Hallussani on viikko sitten rikospoliisista saapunut tutkintailmoitus. Rikosylikonstaapeli Ilkka Rutanen Jyväskylän rikospoliisista vahvisti että tutkimus osoitti että Suomi24-palstalla esiintyneen nimimerkin IP-osoite kuului Erkki Saariolle. Tutkinta lopetettiin Saarion kuoltua. Tutkinnan Dnro on 5680/R/70673/14. Pitänee perustaa dropbox jo varsin mittavaksi kasvaneelle todistusaineistona. Jaan sen mielelläni kanssanne.

        Teillä ei taida olla vähäisintäkään käsitystä sankarinne edesottamuksista.

        Kysyitte Mesestä. Kolmehan niitä on, S350, ML350 ja A200. Nyt liikkeellä Ässällä.

        Varmaan kaikki 5 tähden mersuja. Poliisi on keskeyttänyt tutkinnan, höh! Mutta sinä se vaan jatkat? Oon seurannut tätä sun paska juttuu alusta asti ja missään kohdassa en oo huomannut uhkauksia Erkin puolesta, mutta sinulta kylläkin?


      • Peter__T
        Ekinkaveri kirjoitti:

        Varmaan kaikki 5 tähden mersuja. Poliisi on keskeyttänyt tutkinnan, höh! Mutta sinä se vaan jatkat? Oon seurannut tätä sun paska juttuu alusta asti ja missään kohdassa en oo huomannut uhkauksia Erkin puolesta, mutta sinulta kylläkin?

        Hyvä Ekin kaveri,

        Kerropa nimesi ja osoitteesi. Lähetän sinulle viranomaisen oikeaksi todistaman jäljennöksen em. Tutkintailmoituksesta. Mitä järkeä sinun on yrittää todistella mustaa valkoiseksi? Minulla on näyttö, sinulla mutu.

        Ja huomaa että minä en aloittanut TÄTÄKÄÄN keskustelusäiettä. Varma voit olla siitä että kun minua perättömästi valehtelijaksi väitetään, tuon kyllä faktat pöytään.

        Te ette näköjään kestä niihin tutustumista.

        Väitit minun esittäneen uhkauksia. Ystävällisesti palauttanet mieleeni, milloin, mitä ja kenelle.


      • Hauturiksi

        Ei aihetta etkö niissä liitä Erkkiä tai lennuja niihin! Petteri lopeta tuo sairas hommas? Nyt on aiheena väkivalta, jatketaan sillä vaikka seuraava vuosi. Varo, ettei Erkki tuu ja vetele pitkin korvia, on se vaan niin kova pappa, että tulee haudan takaa ja niistää nenäs! Tee tutkinta pyyntö Jyväskylän poliisille, että Erkki uhkailee haudasta? Tää on varmaa tietoa, Erkki laitto sähköpostia.


      • Peter__T
        Hauturiksi kirjoitti:

        Ei aihetta etkö niissä liitä Erkkiä tai lennuja niihin! Petteri lopeta tuo sairas hommas? Nyt on aiheena väkivalta, jatketaan sillä vaikka seuraava vuosi. Varo, ettei Erkki tuu ja vetele pitkin korvia, on se vaan niin kova pappa, että tulee haudan takaa ja niistää nenäs! Tee tutkinta pyyntö Jyväskylän poliisille, että Erkki uhkailee haudasta? Tää on varmaa tietoa, Erkki laitto sähköpostia.

        No niin. Taisipa tulla kerralla selväksi tähän keskusteluun tuomanne älyn määrä. Tai sen puute.


      • Järjenjättiläiset
        Peter__T kirjoitti:

        No niin. Taisipa tulla kerralla selväksi tähän keskusteluun tuomanne älyn määrä. Tai sen puute.

        Täällähän me kaikki älyköt, sinä keulakuvana.


      • Peter__T
        Järjenjättiläiset kirjoitti:

        Täällähän me kaikki älyköt, sinä keulakuvana.

        Niin hieno asia kuin yhteisöllisyys onkin, on minun kunnioittaen irtisanouduttava TÄSTÄ yhteisöstä joka ei kykene muuhun kuin matalaotsaiseen puskista huuteluun ja tosiasioiden kieltämiseen alatyylisin ilmaisuin.

        Kvin lävtse edellä käytyä "keskustelua" (myös muita viimeaikaisia säikeitä S24:ssa) ja surukseni totesin että keskustelu on kuin ontuva Eriksson.

        Olen tuonut esiin joukon lausumia tapahtuneita tosiasioista. Te olette pitäneet yllä älämölöä jota tavallisesti tavataan enintään peruskoulun yläasteen välitunneilla, ainakin mitä tulee sanavalintoihin ja argumentaation tasoon. Suomenkielen hienoimmat vivahteet näyttävät olevan edustettuna, joskin yksipuolisesti.

        Omasta puolestani voin todeta (peräti katuvaisin mielin) että osallistuminen tällaisen tasoiseen keskusteluun tällä palstalla, anonyymien puskista huutelijoiden kanssa, ei ole ollut erityisen _älykästä_ myöskään minun puoleltani.

        Ehkäpä S24 on jo lähtökohtaisesti aivan väärä foorumi minkään informaation esille tuomiseen. Tämä site on surullisen kuuluisa aivan muista ansioistaan.


      • ihmetellätäytyy
        Hauturiksi kirjoitti:

        Ei aihetta etkö niissä liitä Erkkiä tai lennuja niihin! Petteri lopeta tuo sairas hommas? Nyt on aiheena väkivalta, jatketaan sillä vaikka seuraava vuosi. Varo, ettei Erkki tuu ja vetele pitkin korvia, on se vaan niin kova pappa, että tulee haudan takaa ja niistää nenäs! Tee tutkinta pyyntö Jyväskylän poliisille, että Erkki uhkailee haudasta? Tää on varmaa tietoa, Erkki laitto sähköpostia.

        Jos ei Peter olisi puuttunut peliin yrittäisi Erkki lennuineen järjestää edelleenkin elämyslentoja. Kauan ei homman olisi enää tarvinnut jatkua kun Erkin pokasta olisi muodostunut joillekin todellinen elämyslento ... viimeinen sellainen.

        No viikonloppu edessä ja eiköhän taas tällä viikolla ole s24 palstan Peter vihaajille kertynyt sopivasti ahdistusta. Kun tänään alkuilta on kiskottu keppanaa alkaa s24 örveltäjillä sanainen suoli tyhjentyä. Viimeistään maanantaina saamme taas lukea järjen jättiläisten tuotoksia. Eiköhän siinä Erkille myönnetä lentokapteenin arvonimi useampaan kertaan.


    • promille

      OH-DEM ja OH-ENT ja OH-TIA, mittarini ovat hukassa!

    • LiikeLentäjä

      Edesmenneen juhlakalun kanssa operoidessani Antonov-juttuja, tässä kohdassa ko. Tähtinen on täysin oikeassa, enkä näe syytä, miksi Tähtinen puhuisi apulantaa.

      Ammattitaidoton, kielitaidoton, huono lentäjä, moukka, huijari. Ehkä joillekin sankari, syystä jota en voi ymmärtää. Australia-paskapuheet ja pilottinahkatakki ehkä vaikuttivat joihinkin, mutta toimintansa Antsun ohjaamossa kertoi ihan jotain muuta kuin legendansa lentokapteeniudestansa maailmalla.

      Maailma on taas edes hitusen parempi paikka jälkeenjääneille. Tähtiselle pisteet.

    • titityytyytyy

      On todennäköistä että kyse on sattumasta. Siis ei voida olettaa että moottorilentäjät ovat lähtökohtaisesti latvavikaisia, tässä nyt vain on sattunut muutama henkilö samaan nippuun.

    • eikösinustakin

      Viimeaikaisten kirjoitusten valossa on mukava havaita että vaikka malmin huru-ukkoja on poistunut, niin edelleen ainakin tt ja pt potkii lujaa. Olisi kyllä mukava kuulla JK:n äänikin välillä.

      • Noei

        JK:n vastenmielistä lentopoikahuutamista ei kaipaa kukaan....


      • kysymyskysymysc
        Noei kirjoitti:

        JK:n vastenmielistä lentopoikahuutamista ei kaipaa kukaan....

        ---- tyttömme vikinä olisi mieluisampaa?


    • Erkki.Pulkki

      TiTityyyy konsernin päivät ovat luetut. Vastassa mahtavista mahtavin ilmailupoliisi Tähti. Pannut tässä maassa polvilleen ultralentäjät, lennut, Sillin, urheiluilmailuopiston.

      • Lennut10

        Ei se LENNUJA oon pannut polvilleen! Sillä Lennut ei oo vellihousuja!


      • Peter__T
        Lennut10 kirjoitti:

        Ei se LENNUJA oon pannut polvilleen! Sillä Lennut ei oo vellihousuja!

        Ne on oikosenaan, ei polvillaan. Kuka enää muistaa Lennuja?


      • Lennut10
        Peter__T kirjoitti:

        Ne on oikosenaan, ei polvillaan. Kuka enää muistaa Lennuja?

        Siinäpä muistelet.


      • Lennut10
        Peter__T kirjoitti:

        Ne on oikosenaan, ei polvillaan. Kuka enää muistaa Lennuja?

        Peter taitaa ollakkin paras Lennu, kun pitää lennut mielessä!


    • huominenonhuomenna

      ultralentäjissä ei ole paljoa laitettavaa polvilleen. ihan pohjasakkaa ja vähäosaisia valmiiksi.

    • Lämpsä99

      Jonkin aikaa keskusteluja seuranneena ihmetyttää kyllä aikuisten(?) miesten puuhat. Muutamia vuosia sitten alkoi ihmetyttää nämä riitelyt ja leveilyt keskustelupalstoilla, tällöin tosin vielä en Tähtiäistä näiden moukkien joukkoon lukenut, mutta nykyisin kuuluu kyllä vahvasti tähän piiriin myös. Vastenmielisen oloinen hahmo. Itse olen oman lentoharrastuksen heivannut juuri tämän huonon hengen takia, sitä kun tuntuu löytyvän joka kentältä. (Itsellä kotikenttänä EFLA)
      En ymmärrä mitä tällä saavutetaan, lentäjät ja koneet vähenevät koko ajan ja pidän ihan perusteltuna tältä pohjalta lakkauttaa myös Malmi. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
      Ja mitä tähän toisten arvosteluun ja syyttämiseen tulee, helpompi on aina huomata epäkohtia ikkunan läpi kuin peilistä.

      • tessikaa

        Leveilyt*? Taidat nähdä mörköjä vaan.


      • Lämpsä99

        No minulla lienee kuitenkin suhteellisen neutraali katsontakanta, koska ei mitään siteitä tai intressejä näihin keskusteluihin liittyen mutta lähinnä kyse siis tavasta miten asioita tuodaan esille tai kommentoidaan.
        Ei osu meikäläisen arvomaailmaan ja levittää kyllä kaikista osapuolista negatiivista kuvaa.


      • saunakohtakuuma
        Lämpsä99 kirjoitti:

        No minulla lienee kuitenkin suhteellisen neutraali katsontakanta, koska ei mitään siteitä tai intressejä näihin keskusteluihin liittyen mutta lähinnä kyse siis tavasta miten asioita tuodaan esille tai kommentoidaan.
        Ei osu meikäläisen arvomaailmaan ja levittää kyllä kaikista osapuolista negatiivista kuvaa.

        No laita Lämpsä kone kiinni jos niin vituttaa. Älä ole niin vitun hankala ja perseestä. Mene vaikka lenkille tai lue Aku Ankkaa.


      • Lämpsä99

        Juurikin tuollaista asennetta tarkoitan. Hyvä esimerkki. Helpompi keksiä muille kärkeviä neuvoja kuin pysähtyä hetkeksi miettimään mitä itse voisi tehdä hengen parantamiseksi. Tai no, kaikki ei kai huomaa edes huonoa henkeä joten eihän silloin voi/ kannata mitään muuttaa. Harmi vaan sinänsä hienolle lajille.
        Mutta tosiaan, taidan kyllä lähteä salin kautta tenniskentälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe