Pattayalla osa tytöistä on varsin nuoria, mikähän ikäraja Pattayalla on näillä tytöillä vai onko se niin että se menee sen turistin lähtömaan mukaan (eli esim. suomalaiset turistit saavat laillisesti ottaa vain 16v. tai vanhemman tytön ja esim. ruotsalaiset saavat ottaa 15v. tyttöjä myös?) vai onko Thaimaalla jokin oma ikäraja jota on syytä noudattaa? Riittääkö jos kysyy tytön iän vai pitäisikö siinä katsoa jonkinlaiset henkkarit? Entä jos tytöllä ei ole näyttää henkkareita? Nuoren näköisiä ovat monet ja hankalaa arvioida ikää kun ovat eri rotua ja pienikokoisia siroja kauniita tyttöjä kaikki, ei sitä osaa heti sanoa onko tyttö minkä ikäinen. Itse en ole vielä tuolla käynyt mutta tuli tuollainen mieleen.
Ikäraja Pattayalla?
24
848
Vastaukset
- HuonoProvo
Todella huono trolli taas.
Mutta vastataan, baarissa työskennellessä täytyy olla 18 vuotta täyttänyt eli täysi-ikäinen. Henkilöllisyys paperit kysytään kun baariin menee töihin. Thaimaan poliisi tekee nykyään erittäin usein kun sotilasjuntta on vallassa baareihin tarkistuksia. Itsekin istuin viime maaliskuussa baarissa kun kolme poliisia tuli ko. baariin tekemään tarkistuksen. Huomautettavaa ei löytynyt. Tarkistus kesti noin 30 minuuttia.
Turistien pitää toimia maassa kyseisen maan lakien mukaan, ei kotimaansa.- 21v
Ja taas provoillaan, eiks oo muuta tekemistä.
- Pattayalleko
Jaa, kun jotkut taas ovat ihan tosissaan selittäneet että suomalaisen turistin tulisi noudattaa myös Suomen lakia ulkomailla tuon ulkomaan lakien lisäksi, mutta se lienee vain legendaa? Siis kun suojaikäräjahan vaihtelee maittain paljonkin, esim. Espanjassa on ikäraja vain 13 vuotta niin muka espanjalainen saisi kyllä 13 vuotiaan kanssa harrastaa Espanjassa seksiä laillisesti mutta suomalaiselle ikäraja olisi muka 16v. kun se Suomessakin on 16v.? Vaikka mistäpä se Espanjan poliisikaan kaikkien muiden maiden lakeja tietäisi eiköhän se oman maansa lakia noudata sielläkin. Toki oikeudessa siellä varmaan saisivat helposti selville mitä se ikäraja Suomessa on. Mutta erikoista sekin olisi että tuomittaisiin sen mukaan mikä lähtömaan ikäraja on? Esim. suomalainen Ruotsissa 15v. kanssa olisi ja sitten saisi rangaistuksen Ruotsissa tai Suomeen palatessaan mutta ruotsalainen saisi taas vapaasti 15v. kanssa olla ja Ruotsin kansalaiseksi vaihtamalla saisi alennusta suomalainen heti ikärajaan jne.
Espanjassa varsin matala tuo 13v., ovatkin sitä kuulemma nostamassa. 14v. löytyy myös joistain maista.
Mutta ainakin jotain dokumentteja on tullut TV:stäkin joskus missä on kerrottu ikävästä lieveilmiöstä mitä Aasian maiden seksiturismiin on liittynyt, nimittäin esim. englantilaisia on käynyt seksituristeina Aasiassa ja todella nuorien tyttöjen kanssa olleet, jopa niin että tyttö on myyty esim. tätinsä toimesta maaseudulta isoon kaupunkiin bordelliin tai vastaavaan mistä sen on voinut ottaa käyttöönsä, mutta se on eri asia toki kuin Pattayan meininki. Koska en ole käynyt niin luulin että sielläkin on näiden seuraneitien lisäksi vähän organisoidumpaa maksullisissa käyntimahdollisuutta jonkinlaisissa bordelleissa joissa olisi alta 18v. myös mahdollisesti saatavilla, mutta ilmeisesti ei ja taitaapa se Thaimaan lakien mukaan olla laitontakin ostaa alle 18v. palveluja. Laittomia bordelleja varmaan sieltäkin silti jostain löytyy, muttei siis ilmeisesti Pattayalta.
Saattoi olla että se dokumentti kertoi myös esim. Filippiineistä, siitä on aikaa kun sen näin, mutta tosiaan jäi mieleen se että alta 15v. tytön oli bordelliin täti myynyt. - pedotlinnaan
Muutama huomio, jos kuvittelet että Thaimaassa pääset kiinni sakkolihaan, niin lyöt kirveesi kohtalokkain seurauksin kiveen, jos täällä kärähdät alaikäisiin sekaantumisesta, sinulla on saatananmoinen kiire, päästä Suomeen ja nopeasti... Täällä on vankilat sitä tasoa että kannattaa pysyä kaukana, jos jos muut vangit tietävät sinut pedofiiliks, et elä montaakaan päivää... Jos ja kun olet selvinnyt Thaimaassa hengissä, Suomessa seksuaalirikokset tuomitaan tapahtui rikos missä tahansa aina Suomessa, ja sitten pääset suomalaiseen vankilaan jossa voit päästä hengestäsi, tai joudut olemaan ns. pelkääjäosastolla... Eli ei paljon kannata...
- 10nVuodenKokemus
Katukuva sen jo kertoo. Alaikäisiä ei näy. Katutytöt ovat plus 23v. Yleensä noin kolmekymppisiä. Vain goukkareitten sisäänheittäjät ovat nuorempia, noin parikymppisiä ja he ovat vain sisäänheittäjiä ja mainostajia. Yksikään hotelli jossa olen ollut ei päästä tyttöä huoneeseen jos ei ole papereita jättää respaan. Ei vaikka olisi nainen nelikymppinen. Kyse on hotellin asiakkaan turvallisuudesta.
Suhtaudun suurella epäilyksellä juttuihin että joku löytää jatkuvasti 19 vuotiaita tyttöjä Pattayan baareista. Nuorin jonka kanssa olen edes jutellut oli 24. Nuorin oppaani oli 26v.
Teini-ikäisiä tyttöjä ei Pattayalla yksinkertaisesti ole. Ei ensimmäistäkään. Ei katukuvassa, ei baareissa, ei rannoilla, ei missään. Mielestäni aloittajan kysymys on hyvin asiallinen enkä sitä nyt trolliksi käsittäisi. Turistille saattaa tällainenkin tilanne eteen tulla ja tarkkana todellakin kannattaa olla.
Seksin suojaikäraja Thaimaassa on 14 vuotta.
Suomalaisen on syytä muistaa että meidän on noudatettava oman maamme lakeja myös ulkomailla. Ei siis ole laillista pelehtiä alle 16- vuotiaan kanssa.
Pari- kolmekymmentä vuotta sitten oli hierontalaitoksissa töissä hyvinkin nuoria tyttöjä eikä silloin poliisit mitään valvoneet, heitä ei silloin moinen asia olisi voinut vähempää kiinnostaa.
Nykyisin kaikki baaritytöt Pattayalla ovat täysi- ikäisiä.
Seksin suojaikärajat löytyvät Wikipediasta kun sinne tuon lauseen naputtaa.
Maailmassa on paljon valtioita joissa ikärajat ovat hätkähdyttävän alhaiset; Oman, Saudi-Arabia etc...- ei_suuri_ongelma
Thaimaassa ikäraja taitaa olla 15, mutta maksullisen seksin osalta 18, turisteja on laitettu syytteeseen 15-17 vuotiaiden naimisesta.
Baareista alaikäisiä ei löydä. Poliisi tekee tarkastuksia, joskus myös siviiliasussa. Itsekin olen baarissa ollut kun tuli tarkastaja. Kadun päästä kyllä kuului jotain varoitusvihellyksiä, ilmeisesti tuntevat tarkastajan. Kävi siinäkin baarissa jossa istuin ja pyysi nähdä baarin nuorimman näköisten tyttöjen henkilökortit.
18- ja 19-vuotiaita kyllä löytää jos osaa etsiä, eli kiinnittää huomiota siihen että on nuoren näköinen tyttö jossain baarissa, mutta ei niitä läheskään joka baarista löydy. Suurin osa tytöistä on kyllä jo reilusti yli kaksikymppisiä.
Itse olen saanut mukaani aika montakin 18- ja 19-vuotiasta tyttöä reissuillani, mutta se johtuu siitä että olen aika hyvä arvioimaan tyttöjen iät ja lisäksi jaksan nähdä vaivaa niiden etsimisessä, eli kierrän niin monta baaria että sopiva löytyy. Istumaan menen vain niihin baareihin jossa näen kiinnostavan näköisen tytön, muuhan olisi ajanhukkaa. Asiaa auttaa myös se etten yleensä paljon ryyppää enkä sorru ensimmäiseen vastaantulevaan naiseen.
Voihan tytön myös pyytää näyttämään henkilökortin, itsekin oon joskus pyytänyt, ei ne ole vastaan laittaneet. - katselkaapeiliin
Paljonko itselläsi on ikää jos pitää noin nuoria tyttöjä oikein etsiä. Minä ymmärrän kyllä seksin thain kanssa.Sitä en ymmärrä,että vanhat sedät etsii nuoria tyttöjä. Pahimman tapaukset näin filippiineillä 70 setämies etsi noin 15vuotiaita tyttöjä paikallisesta mäkkäristä.Kyllä aasiassakin voi käyttäyä fiksusti eikä olla penaperverssi. Pattayalla en onneksi itse ole törmännyt setämiehiin.
- MacAlaikäinen
Bangkokissa alaikäinen tyttö teki mullekin kerran ehdotuksia Maccarissä. Istui syömässä toisessa pöydässä ystävänsä kanssa. Se ystävä oli vielä ihan 12-13v lapsen näköinen, mutta tämä tyttö kehittyneempi, noin 15-16 vuotiaan näköinen, saattoivat silti olla ihan samanikäisiä koulukavereita.
Ensin tämä tyttö silmäpelitteli mulle ja sitten tuli juttelemaan. Oikein kaunis tyttö, mutta silminnähden alaikäinen, ei kuulemma voinut lähteä hotellille kun ei ole henkilökorttia, mutta ehdotti tuntihotelliin menoa. Jätin sitten väliin, osin myös sen takia että tyttö pyysi 10 000 bathia. Se nyt oli ihan posketon hinta. Ehkä alaikäistä etsiville kohtuullinen, mutta mulle liikaa. Saattoi olla ihan paikallisia koulutyttöjä, koska nuoresta iästä huolimatta puhui paljon parempaa englantia kuin isaanin baaritytöt.
Voi olla että näitä alaikäisiä tyttöjä voisi hyvinkin yleisemminkin pokata Maccareistä, mutta harvemmin tulee niissä käytyä.
Tosin eihän tämä mikään Thaimaalaisten tyttöjen erikoisuus ole, onhan yleisesti tunnettua että nuoret suomalaistytötkin myyvät seksiä viinaa vastaan http://keskustelu.suomi24.fi/t/9160402 - HuonoProvo
MacAlaikäinen kirjoitti:
Bangkokissa alaikäinen tyttö teki mullekin kerran ehdotuksia Maccarissä. Istui syömässä toisessa pöydässä ystävänsä kanssa. Se ystävä oli vielä ihan 12-13v lapsen näköinen, mutta tämä tyttö kehittyneempi, noin 15-16 vuotiaan näköinen, saattoivat silti olla ihan samanikäisiä koulukavereita.
Ensin tämä tyttö silmäpelitteli mulle ja sitten tuli juttelemaan. Oikein kaunis tyttö, mutta silminnähden alaikäinen, ei kuulemma voinut lähteä hotellille kun ei ole henkilökorttia, mutta ehdotti tuntihotelliin menoa. Jätin sitten väliin, osin myös sen takia että tyttö pyysi 10 000 bathia. Se nyt oli ihan posketon hinta. Ehkä alaikäistä etsiville kohtuullinen, mutta mulle liikaa. Saattoi olla ihan paikallisia koulutyttöjä, koska nuoresta iästä huolimatta puhui paljon parempaa englantia kuin isaanin baaritytöt.
Voi olla että näitä alaikäisiä tyttöjä voisi hyvinkin yleisemminkin pokata Maccareistä, mutta harvemmin tulee niissä käytyä.
Tosin eihän tämä mikään Thaimaalaisten tyttöjen erikoisuus ole, onhan yleisesti tunnettua että nuoret suomalaistytötkin myyvät seksiä viinaa vastaan http://keskustelu.suomi24.fi/t/9160402Bullshittiä kaveri kirjoittaa. Tunti hotelleissakin kysytään henkareita.
- rahallapääsee
HuonoProvo kirjoitti:
Bullshittiä kaveri kirjoittaa. Tunti hotelleissakin kysytään henkareita.
Varmasti sieltä löytyy paikkoja joissa ei turhaan papereita kysytä jos massia vaan löytyy
- khueijai
rahallapääsee kirjoitti:
Varmasti sieltä löytyy paikkoja joissa ei turhaan papereita kysytä jos massia vaan löytyy
Rahalla pääsee Thaimaahan. Nojatuolimatkailussa sitä ei kulu kuin chipseihin ja siideriin.
- OikeusToimii
rahallapääsee kirjoitti:
Pattaya on vihoviimeinen paikka pedofiileille. Kaikki haluaa kyrväyttää heidät aina ja kaikkialla ohikulkijasta siivoojaan ja saavat siten palkkion eli siivut rahallisista korvauksista poliiseilta ja hyvän mielen.
- Siistimesta
OikeusToimii kirjoitti:
Pattaya on vihoviimeinen paikka pedofiileille. Kaikki haluaa kyrväyttää heidät aina ja kaikkialla ohikulkijasta siivoojaan ja saavat siten palkkion eli siivut rahallisista korvauksista poliiseilta ja hyvän mielen.
Piti sanomani että siksi pedofiilejä ei Pattayalla näy.
- eisuuriongelma
En tiedä onko mun iällä oikeastaan mitään merkitystä.
Biologinen fajta ja miljoonien vuosien evoluution tulos on että mies haluaa aina ensisijaisesti paritella parhaassa lisääntymisiässä olevien naisten kanssa.
En minä ainakaan näe mitään syytä taistella biologiaa ja evoluutiota vastaan, vaan jos tilaisuus valita on niin valitsen aina sen 18-22 vuotiaan parittelukumppanin, ja thaimaassahan valinnanvaraa on.
Onneksi oon ikäisekseni vielä huippukondiksessa joten nuorimmatkin tytöt mielellään mukaani lähtevät. Odotan kyllä pelolla sitä päivää että eivät enää lähde ja joudun ehkä siirtymään vanhempiin naisiin. - NynnyPomo
eisuuriongelma kirjoitti:
En tiedä onko mun iällä oikeastaan mitään merkitystä.
Biologinen fajta ja miljoonien vuosien evoluution tulos on että mies haluaa aina ensisijaisesti paritella parhaassa lisääntymisiässä olevien naisten kanssa.
En minä ainakaan näe mitään syytä taistella biologiaa ja evoluutiota vastaan, vaan jos tilaisuus valita on niin valitsen aina sen 18-22 vuotiaan parittelukumppanin, ja thaimaassahan valinnanvaraa on.
Onneksi oon ikäisekseni vielä huippukondiksessa joten nuorimmatkin tytöt mielellään mukaani lähtevät. Odotan kyllä pelolla sitä päivää että eivät enää lähde ja joudun ehkä siirtymään vanhempiin naisiin.Aikoinaan 18v sihteerini, kaunis ja kurvikas, tyrkytti itseään minulle vuoden verran. Käytti seksikkäitä vaatteita kuten ultralyhyitä minihameita, verkkosukkiksia ja pitkiä saappaita. Sotamaalaus aina huolitellusti. Hartioitaan piti välillä hieroa ja hän voihki tuolloin kuin naidessa. Arvatkaa tekikö mieli napata tisseistä kiinni mutta pidin itseni miehenä... tai jotakin. Olin itse tuolloin 36 ja onnellisesti naimisissa oleva kiltti perheenisä.
Myöhemmin erosin ja heilastelin kymmenien naisten kanssa (yksikään ei ollut niin kuuma pakkaus kuin tuo pimu) ja minusta kuoriutui huoripukki jo ennen Pattayan löytämistä. Arvatkaa ONKO VITUTTANUT JÄLKEENPÄIN etten pannut sitä nuorta ja kiimaista sihteerikköä. On.
Eletään täällä vain kerran niin tuollaisten tilaisuuksien sivuuttaminen olisi kriminalisoitava. Taidan mennä ruoskimaan tästä itseni... - hahhahhekoheko
NynnyPomo kirjoitti:
Aikoinaan 18v sihteerini, kaunis ja kurvikas, tyrkytti itseään minulle vuoden verran. Käytti seksikkäitä vaatteita kuten ultralyhyitä minihameita, verkkosukkiksia ja pitkiä saappaita. Sotamaalaus aina huolitellusti. Hartioitaan piti välillä hieroa ja hän voihki tuolloin kuin naidessa. Arvatkaa tekikö mieli napata tisseistä kiinni mutta pidin itseni miehenä... tai jotakin. Olin itse tuolloin 36 ja onnellisesti naimisissa oleva kiltti perheenisä.
Myöhemmin erosin ja heilastelin kymmenien naisten kanssa (yksikään ei ollut niin kuuma pakkaus kuin tuo pimu) ja minusta kuoriutui huoripukki jo ennen Pattayan löytämistä. Arvatkaa ONKO VITUTTANUT JÄLKEENPÄIN etten pannut sitä nuorta ja kiimaista sihteerikköä. On.
Eletään täällä vain kerran niin tuollaisten tilaisuuksien sivuuttaminen olisi kriminalisoitava. Taidan mennä ruoskimaan tästä itseni...On miehellä vilkas mielikuvitus :) kirjoittelee fantasioitaan Pattayan matkailupalstalle.
- montakatumusta
NynnyPomo kirjoitti:
Aikoinaan 18v sihteerini, kaunis ja kurvikas, tyrkytti itseään minulle vuoden verran. Käytti seksikkäitä vaatteita kuten ultralyhyitä minihameita, verkkosukkiksia ja pitkiä saappaita. Sotamaalaus aina huolitellusti. Hartioitaan piti välillä hieroa ja hän voihki tuolloin kuin naidessa. Arvatkaa tekikö mieli napata tisseistä kiinni mutta pidin itseni miehenä... tai jotakin. Olin itse tuolloin 36 ja onnellisesti naimisissa oleva kiltti perheenisä.
Eletään täällä vain kerran niin tuollaisten tilaisuuksien sivuuttaminen olisi kriminalisoitava. Taidan mennä ruoskimaan tästä itseni...Niinhän se on, mies ei koskaan kadu naimisiaan, vaan naimatta jättämisiään.
Jotkut käyttämättä jääneet pillunsaantimahdollisuudet harmittavat vielä vuosienkin jälkeen. Joskus herää hiestä märkänä keskellä yötä painajaisuneen joka toistaa tuon ohi menneen sauman.
Väitetään että naisilla on päinvastoin, eli jotkut antamiset kaduttaa, mutta antamatta jättämiset eivät. Miehistä se on täysin käsittämätöntä. - nytvituttaataas
hahhahhekoheko kirjoitti:
On miehellä vilkas mielikuvitus :) kirjoittelee fantasioitaan Pattayan matkailupalstalle.
Tarina on tosi. Sattuipa silloinen appiukkokin kerran käymään kahveella toimistossamme niin ukkopolo järkyttyi. Oli kotona kertonut että siellä se XXXXX oli toimistolla sellaisen nuoren sutturan kanssa. Vaimokaan ei ollut kamalan innoissaan tuosta sihteerivalinnasta. Tosin pieni mustasukkaisuus imarteli ja taisinpas lukuisat suikkaritkin saada siitä syystä että vaimo ei halunnut että menen ladatun aseen kanssa töihin. Kaikki töissä olivat varmoja että oon pannut sitä mutta vannoin että en oo. Tuli paksuksi jollekin kollille sittemmin ja on suurperheenäiti nykyään.
- Jooooohhhh
Ihanko sinulle kertoi etsivänsä 15 kesästä? Filippiineillä muuten suojaikäraja 18 vuotta. Et tiedä mistä puhut.
- Pattayamessage
Ei suomalaiselle turistille ole vieläkään tullut selväksi, että seksuaalirikoksesta suomalainen turisti tuomitaan alaikäiseen sekaantumisesta jos toinen osapuoli on alle 16 vuotta, riippumatta mikä on kohdemaan suojaikä, jos se on Thaimaassa 14 vuotta mitä epäilen, tekijä istuu Suomessa varmasti linnassa, jos moiseen erehtyy, ja helvetin hyvän niin... Jokin raja pitää olla.... Ja tarkkaan miettiä mikä on soveliasta kauppatavaraa ja mikä ei sitä ole, jos voisin kriminalisoisin seksin ostamisen alle 18 vuotiaalta, joka tapauksessa ...
- Hra47itse
Rahan kanssa 18v. Koskee siis aina farangia tuo 18v ikäraja käytännössä.
Itseä ei kiinnosta alle 24 vuotiaat edes seksimielessä. Yksi kaksikymppinen on suojattina ja kaverina mutta en ole edes ajatellut seksimielessä. Aivan liian tyttö vielä. Ikärajaa voisi nostaa mielestäni kahteenkymppiin. Omaan makuuni on kolmekymppiset.
- pooliisilleilmoitus
Pedofiili kyselee etukäteen josko saisi koskea alaikäisiin horoihin.
- fghg
Aloittqjalle vielä varmistuksena ettei ole pienintäkään pelkoa että alaikäiseen sekaantuisit. Alaikäistä et baareista löydä.
Jos alaikäistä haluaa rantakadulla on äijiä jotka niiltä kauppaa mutta mielestäni nämä tyypit saisi ampua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634906
- 733992
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2553604- 1183148
- 482954
- 232618
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2732298Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246- 381943
- 1081902