Ford Focuksessa alhaalla puskurissa oleva peruutusvalo ei syty. Olen vaihtanut polttimon ja mitään ei auttanut. Johto/johdot voivat tietysti olla rikkinäisiä tai sitten vika on muualla. Kenelläkään kokemuksia vastaavasta?
Peruutusvalo ei pala
11
7094
Vastaukset
- luulenpa
Kun laitat peruutusvaihteen päälle, niin siellä jossain laatikossa on sellainen antura, joka tunnistaa peruutusvaihteen ja sytyttää valon. Se taitaapi olla rikki. En ole ihan sata varma.
- foc
Polttimon kannan ja sen pohjan ruostuminen on yleinen ongelma. Tutki ne vielä kerran.
- missä vika
Kiitos vinkistä.
Joo, saattaa todellakin olla ruostetta. Nimittäin ainakin tuossa mallissa millä ajelen niin se peruutusvalon paikkahan todellakin on siellä puskurin alaosassa jonne näkyi kertyvän melkoiset määrät kuraa ja muuta töhnää, kun sen valokotelon sieltä irroitin.
Tuli muuten mieleen semmoinen juttu, että onkohan noille takavaloille omat sulakkeet molemmille puolille? En äkkiä ohjekirjasta katsomalla löytänyt, mutta saattoi olla, etten siinä kiireessä todellakaan huomannut. Pitää tarkistaa uudelleen.
- Kaaleppi
Vetareissa vika,ovien kitit saattaa myös olla vikana.
- Luuvitonen
IP:n voisi sulkea.
Sälli aukoo kitusiaan enemmän kuin laki sallii. - päässä
on Kaalepin
- koriaaja
Mistäs ton anturin löytää laatikon päältä? On niin saatanan ahdas konehuone focuksessa!
- sfrwrwqrwr
mul oli sama vika lampun kanta oli ruostunu hain voortilta uude kympin makso senkään jälkeen ei toiminu mut sit katoin sulakkeet peruutusvalolle löytyy kaks sulaketta ohjekirjasta toinen oli sämähtäny oli varmaan menny oikariin ku oli niin hapettunu ja ruastunu
- aamiainenonvarattu
Mulla Mondeossa ilmeisesti anturivikaa, kun peruutusvalo toisinaan syttyy ja toisinaan ei. Nyt jäi katsastuksessa kiinni.
Semmoisen havainnon tein, että jos laittaa pakin päälle viemällä vaihdekepin oikein kaukaa oikealta taakse, niin silloin ei valo syty. Mutta, jos yrittää kolistella mahdollisimman vasenta reunaa, niin silloin useimmiten/joskus valo syttyy.
Löytyiskö vinkkejä, mistä päin vikaa kannattaa etsiä? - puuhis20102
Ihan tyyppi vika focuksessa. Yleensä anturivika.
- Peruutusvalo
Mulla Focuksen peruutusvalon kanta rikki. Mistä sellaisen löytää? Kun en ole vielä löytänyt mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1272236Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1871099Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo99953Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa385898- 53791
- 46789
- 56768
- 84753
Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi250728- 51713