Kannattava Vinkki

Aikuinen8T44

Kirkosta kannattaa erota heti kun täyttää 18v.

5

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nhgfdli

      Miksi ei aikaisemmin?

      Asiastahan voi keskustella järkevästi vanhempiensa kanssa, mm Lakiin vetoamalla:


      http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
      Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
      2 luku
      Perusoikeudet
      6 §
      Yhdenvertaisuus
      Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
      Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.

      Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.

      Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.

      Perustuslain 11 §:n mukaan "Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."

      JA VANHEMMILLEEN VOI MYÖS KERTOA ETTÄ HALUAA PYSYÄ JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISENA, SIIS PERISYNNITTÖMÄNÄ JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄÄN LUOPUMATTOMANA IHMISENÄ:

      FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
      uskontunnustuksen kaltaisuus
      järjettömyys:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'

      Ymmärtämättömyys:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole ymmärrystä'

      Ihmisyydestä luopuminen:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'

      Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopuminen:
      www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

      herra saatanasta uusi jumala, perisynnin vastaan ottaminen:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
      (((kristitty ja rikollisuus (perisyntisyys) kuuluvat yhteen)))

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
      (((perisyntinen = ikuisesti syyttömästi rikollinen )))

      SIIS OLLAKSEEN USKOVAINEN PITÄÄ LUOPUA JUMALASTA
      JA VÄITTÄÄ OLEVANSA JUMALAN PALVELIJA!!!
      Se on järjettömän sairasta jakomielisyyttä joka monien kohdalla johtaa psyykkisiin sairauksiin.
      IHMISYYDESTÄÄN luopumisen vaatimus on "eläimeksi" itsensä asettaminen!
      Järjettömiksi rikollisuus haluaa uskovaisensa etteivät ymmärtäisi palvelevansa paavalilais-luterilaisuuden herraa ja sen herra jumalia jumalanaan!!!

      Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
      "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."
      1.Korinttolaiskirje:
      15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

      2 Korinttolaiskirje 12:
      7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
      8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

      HUOM! Paavali ei eroa saatanasta saanut joten se saatana on edelleen kristillyjen jumala!

      TÄRKEÄ OPPIA JA YMMÄRTÄÄ:
      Aito, Jeesuksen seuraaja on kristillinen.
      Jeesuskaan ei ollut kristitty vaan kristillinen.

      Siis kristityt ja kristilliset ovat eri ryhmiä:
      Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.

      Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.

      Älkää sotkeko näitä toisistaan eroavia oppeja ja seurakuntia
      toisiinsa osoittakaa edes sen verran kunnioitusta...
      Ja kristittyjen olis aika olla sen verran rehellisiä, ettei esiinnyt kristillisten nimissä kun ovat kristittyjä ja sellaisiksi uskontunnustuksessaan tunnustaneen ...vaikka häpeättekin todellista herraanne.

    • Mikke22-T

      ""Asiastahan voi keskustella järkevästi vanhempiensa kanssa, mm Lakiin vetoamalla:""
      - Aina kannattaa kokeilla. Kaikkien vanhempien kanssa ei voi järkevästi keskustella kyseisestä asiasta.

      • ikjntfd

        Mikki, valitettavasti olet oikeassa!
        Mutta ei ole kiellettyä ottaa asia esiin vanhempien kanssa.
        ja
        ON YKSI HYVÄ MAHDOLLISUUS VIELÄ JÄLJELLÄ,

        EI OLE PAKKO ANTAA herra jumalalle uskontunnustusta
        EIKÄ OLE PAKKO ottaa ehtoollista Jeesuksesta ulostusta tekevänä Jeesuksen pilkkaajana:

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
        Ja voitte olla varmoja, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
        15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
        15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?

        Tosin, uskoisin kaikkien vanhempien, tai ainakin kaikkien järkevien vanhempien ymmärtävän, ettei ole väärin kieltäytyä uskontunnustuksesta jossa joutuu luopumaan Jumalasta ja Ihmisyydestään ja ottaa vastaan perisyntisyyden vaikka ei ole mitään rikosta tehnyt.
        Perisynti (uskontunnustuksessa ilmaistu vain "syntinen" "syntisiä" jne ilman "peri-" että tulis eksytetyksi.
        Siis se perisynti on rikollisen kristinuskon rikoksista kohta 2000:n vuoden synnit/rikoksien summa jonka uskontunnustuksessa ottaa oman osuuden jäsenenä vaikka ei oliskaan syntinen, rikollinen. Ja kaiken sen järjettömyyden menettäneenä ottaa terveydellisesti psyykkiseksi taakakseen... sairautta monissa terveissä aiheuttavaa rikollisuutta...


    • djstrghjtdyuj

      Vielä järkevämpää: kirkkoon ei kannata liittyä milloinkaan.

      • ujnhgrd

        Totta, voi kun kaikki lasten vanhemmat olisivat yhtä järkeviä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe