Osaisiko joku kertoa, että minkäkokoinen tupakansytytinsulake on (Ampeeri) Nissan Primerassa,ja löytyykö jalkatilasulakekotelosta vai onko moottoritilassa sulakepesää. Tupakansytyttimeen lakkasi virta tulemasta
Vastaukset 8
- juutinrauma
Kyllä se melko varmasti minimissään on 40A.. ja siitä ylöspäin
- kesätie
Kuule,älä viitti olla noin ikävä,koskapa koko autossa,eikä missään henkilöautossa ole noin suurta sulaketta ,että kehtaatkin olla ilkeä, kiitti vain vastauksestasi.Olen sen jo saanut muuten selville,ja seuraava joka on vastannut tähän ASIALLISESTI on oikeilla jäljillä,laittele sinä vain omaan autoosi 40ampeerin sulakkeita
- Itse_asiassa_on
kesätie kirjoitti:
Kuule,älä viitti olla noin ikävä,koskapa koko autossa,eikä missään henkilöautossa ole noin suurta sulaketta ,että kehtaatkin olla ilkeä, kiitti vain vastauksestasi.Olen sen jo saanut muuten selville,ja seuraava joka on vastannut tähän ASIALLISESTI on oikeilla jäljillä,laittele sinä vain omaan autoosi 40ampeerin sulakkeita
Monessa autossa on akun lähellä isot 40-65 A pääsulakkeet.
- kesätie
Joo joo,mutta ei todellakaan sytkärinsulake ole tuota kokoa,kehtaatkin vinoilla täällä,asiallisia vastauksia toivoisi kaikilta.
- Anonyymi00008
kesätie kirjoitti:
Joo joo,mutta ei todellakaan sytkärinsulake ole tuota kokoa,kehtaatkin vinoilla täällä,asiallisia vastauksia toivoisi kaikilta.
mulkkuja piisaa aina vaikka ei ymmärrä mitään asiasta
- 10-15_A
Niillä main yleensä.
- kesätie
Kiitos vastauksestasi,se tosiaan on 15 A sain sen selville tänään
- Anonyymi
kesätie kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi,se tosiaan on 15 A sain sen selville tänään
Ohjekirjassa ei näy ko.sulakkeen sijaintia,tietääkö joku?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47808
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561