Mistä olette hankkineet edulliset polttopuut Lahdessa?
Polttopuuta
42
318
Vastaukset
- Mutulafhh
Pöllin jäämaasta.
- isbit
Viuhan metsistä, tuulenkaatoja saa ottaa.
- reiskanliiteri
naapurin reiskan liiteristä,keijo käy aina sielt hakee
- osavostakerrottuna
näin kävi meilläkin Reiskan halkopinosta naapuri vei halkoja jäi riistakamerakuviin, poliisi ei välitä...hävitti kuvatkin joten mittän ei ole varastettu!
- on-lähempänä
Mä haen Keijolta.
- Vittukslähtivät
Purkasin naapurin liiterin ko olivat mökillä.
- r31sk4
naapurin seinästä lautoja revin
- aidat_palaa_hyvin
mä kännis autolla kurvailen aitoja nurin ja sit täytään takakontin niil lankuil mitkä kännis oon ajannu pillun päreiks!
- N1kk1l45t
liipolan metsissä öisin sahan kanssa vierailen ilmaisia puita siel,
ja välillä tien vierestä kun valmiita kaadettui puiden runkoi löytyy niin siint pienemmäks ja peräkärryyn- eituueeshiki
Kuulostaa työläältä, kyllä ne naapurien liiterit on parhaat hankintapaikat saa valmiiksi pilkottuinakin.
- halavalla
matkakeskuksen työmaalta.tai oikeastaan siin missä se siltatyömaa.sieltä oon hyvää lankkua käynny hakee ja rakentannu ittelleni viel puu-liiterin niistä.naulat sun muut oon käynny kössii lähistöltä ja maalit kate materiaali ostin/tein vaihtokauppaa mustalaisten kans ni halvaks tuli.taidan vielä tehä toisen terassin!
- hakkuitateensiel
tapanilan metsässä on hyvä kaataa puita ku se on niin hiljasta aluetta.viime aikoina oon suorittannu luvattomia hakkuita siellä kaikessa rauhassa!
- seuraajasi
ja mä pöllin ne sulta.
- Säälittävää
Lehdessä oli uutinen teistä, varkaat!
Tulkoon teidän päällenne rangaistus ja tuomio!- hakkuitateensiellä
en usko et jäädään kii tosta.kyl me lisää haetaan sieltä vielä
- TuomioTulee
niinpä :(
Lahdessa kun ei kukaan näytä välittävän vaikka harvinaiset ja kauniit harjut tuhotaan ikuisiksi ajjoiksi!!!
Renkomäessä googlemapsin mukaan järkyttävä tuho tehty. Ei näy kansalle kun piilotetaan metsän taakse mutta satelliittikuvassa paistaa laaja tyhjyys.
Miksi joku yritys saa vapaasti rikastua luontoa tuhoamalla????
- omaasuja
ei ole kukaan tarjonnut
- klapeja.myyn
mä voin myydä sulle halvalla seuraavan kerran ku käyn hakee,varmaan keskiviikko yönä.ois tarjolla valmiiks pilkottua kuivaa koivua noin 8kuutiota jos kiinnostais?naapurin väki lähtee viikon lomalle keskiviikkona ni sillon rupeen lastaamaan lavalle klapeja!
- niinsevaanon
Kerää mehtästä klapeja säästyy pitkä penni
- halapaa_on
mä kerään niitä naapurin liiteristä ja kuivaamosta
- MustaAutojaSaha
Tapanilan luonnonsuojelumetsästä.
Talvi tulee. Halvalla klapeja pinokuutiottain Koivu Leppä Haapa Kuusi. Kuusi pinokuutio vain 50€. Ei kuljetusmaksua . Toimitan liiteriin asti pakettiautolla .
- pyhjapyh
Minun naapurini varasti polttopuita 20 kuutiota heti kun olin lähtenyt huvilaltani. Oli varmaan edullista hänelle! Suomalaisetko muka rehellisiä?!Pyh!
- lisää.tarvis
hän vaan totesi että halpaa on,ei maksa ku vaiva!
- kaarlokelteisillään
Mihin metsään olisi parasta loppusijoittaa vanhat pc-n raadot??
- metsästä
metsästä
- hyvinmeneelahdessa
Kaupungin laavuista saa jonkun verran samoin leirikeskuksista mm Salusjärvi
Päivällä pitää hakea ei herätähuomiota Launeella on muutamia taloja metsän reunassa metsän puolelta hakemalla saa palmista kuivaa halkoa.Pitää katsella koska omistaj lähteen töihin Puolet talven puista saa noin puoletjoutuun ostaan tai sitten kerätä metsästä tuulenkantamia - sahuri
Tapanilan metsästä ainakin joku hakee.
- halpaaon
Naapurilta, kun se on poissa.
- Ikekasilas
Lahdessa paljon puupäitä. Hyöty käytän näitä henkilöitä.
- Ainokapiaianen
Kannattaa kysellä Lahden ulkopuolelta. Voi saada halvemmalla.
- Kerrankossattui
Metsästä. Mielellään naapurin.
- herra47iskee
Naapurin pihalta
- Tosi.on
Ei ole tarvetta polttopuulle. Puun polttaminen on järjetöntä, tehdään siitä huonekaluja jne.
- viherpiipertäjä
Puita kannata enää polttaa.
- Motti-Make
Penan vajasta
- Adelaides
Kannattaa hankkia sellaiselta maanviljelijältä joka antaa puiden kuivua kunnolla ennen myyntiä.
- tsulovilen
Rovaniemeltä. Kun halvalla sain.
- halpaaon
mä käyn öisin repimässä aidoista lankut pois ja niistä sahaan polttopuuta sit naapurilta varastetulta sahalla!
- sielonjopajonoa
Kyttien kesäpaikasta Kilpiäisistä.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 461234
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197