Minkäläisia kokemuksia on kyseisistä näin yleensä tai esim. Verrattuna esim infinityn kappoihin tai esim Choruksiin.
Dali Concept 2/6
3
1633
Vastaukset
- lentis76
Niin, ostin pari päivää sitten itselleni Dalin concept 2:t jalustoilla ja todella hyvin soivat. Vertailin viikonlopun aikana niitä Dalin consept 6:iin, käytettyyn Infinityn Refernce 50:iin ja Wharferdalen uuteen malliin 9.2:iin. Ensinnäkin, kun vertasin niitä Whaferdalen kaiuttimiin, niin ero oli merkittävä Dalin eduksi varsinkin ylä-äänien suhteen. Hinta on jonkin verran kovempi Dalilla, mutta se kyllä korvaantuu paremmuudella. Infinity ja dalin 6:n soivat kyllä hyvin, mutta olohuoneeni on suht pieni, joten siihen 2:t riittivät vallan hyvin, yllätyin tästä suuresti... varsinkin taajuusalue on käsittämättömän hyvä suht pieniksi kaiuttmiksi. Eli niistä löytyy yllättävästi myös "alapotkua" ja kestävät kovakin painetta ilman että ääni "puuroutuisi". Testattiin kaikenlaisella musiikilla ja dvd elokuvilla. Myös ulkonäkö ja viimeistely miellytti silmää. Itse huomasin (kun alaa en ole vielä kovin harrastanut), että kaiuttimet kannattaa ehdottomasti aina koekuunnella myös kotona. Tilan merkitys korostuu varsinkin pienillä kaiuttimilla. Kappaa kuuntelin jonkin verran, mutta se ei ollut minun makuuni vaikka varmasti hyvä kaiutin onkin, on myös huom. kalliimpi. (testilaite: H/K avr 130, Pioneer dvd 737 technics cd ja eq)
- oikas
Oli tosiaan tarkoituksena nuo dalin 2:set. Nadin kanssa ollut vähän ongelmia näiden suomalaisten merkkien kanssa.(diskantit liian kirkkaat.) Ostoreissulla tuli kuitenkin vastaan esittelykäytössä olleet tannoyn sensys dc1:set. Suunnilleen saman hintaiset kuin dali 2. Ruma on mutta soi hyvin.
- oikas
siis dali 2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161402Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen81833- 66831
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658