Minne kannattaisi suunnata Mallorcan matkalla? Jos kaipaa luonnon helmassa oloa sekä uimarantaa ja hiukan myös kaupunkimeininkiä?
Minne Mallorcalla
3
219
Vastaukset
- Selvät.sävelet
Jos kaipaa luonnon helmassa oloa, täytyy pysyä luonnossa. Kun haluaa uimarannalle, pitää hakeutua uimarannalle. Luonnon helmassa ei nimittäin ole uimarantoja. Kaupunkimeiningin taas tavoittaa kaupungista. Jos pienen kaupungin meninki riittää, pitää mennä pieneen kaupunkiin. Jos kaipaat ison kaupungin meininkiä, saaren suurin kaupunkin on Palma.
- lennotjovarattu
Ja niitä asiallisia vastauksia myös odottelen. Varasin lennot Mallorcalle ja nyt mietitään kohdetta. Cala Dor ja Alcudia kiinostaa, kokemuksia ja toki muistakin kohteista. Kiitos!
- palmaas
Itse oli ainakin tyytyväinen El Arenalin alueeseen,hyvä uimaranta ja hyvät bussiyhteydet Palman kaupunkiin ja hyvät lenkkeilymaastot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178