Minne kannattaisi suunnata Mallorcan matkalla? Jos kaipaa luonnon helmassa oloa sekä uimarantaa ja hiukan myös kaupunkimeininkiä?
Minne Mallorcalla
3
190
Vastaukset
- Selvät.sävelet
Jos kaipaa luonnon helmassa oloa, täytyy pysyä luonnossa. Kun haluaa uimarannalle, pitää hakeutua uimarannalle. Luonnon helmassa ei nimittäin ole uimarantoja. Kaupunkimeiningin taas tavoittaa kaupungista. Jos pienen kaupungin meninki riittää, pitää mennä pieneen kaupunkiin. Jos kaipaat ison kaupungin meininkiä, saaren suurin kaupunkin on Palma.
- lennotjovarattu
Ja niitä asiallisia vastauksia myös odottelen. Varasin lennot Mallorcalle ja nyt mietitään kohdetta. Cala Dor ja Alcudia kiinostaa, kokemuksia ja toki muistakin kohteista. Kiitos!
- palmaas
Itse oli ainakin tyytyväinen El Arenalin alueeseen,hyvä uimaranta ja hyvät bussiyhteydet Palman kaupunkiin ja hyvät lenkkeilymaastot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712