Minne kannattaisi suunnata Mallorcan matkalla? Jos kaipaa luonnon helmassa oloa sekä uimarantaa ja hiukan myös kaupunkimeininkiä?
Vastaukset 3
- Selvät.sävelet
Jos kaipaa luonnon helmassa oloa, täytyy pysyä luonnossa. Kun haluaa uimarannalle, pitää hakeutua uimarannalle. Luonnon helmassa ei nimittäin ole uimarantoja. Kaupunkimeiningin taas tavoittaa kaupungista. Jos pienen kaupungin meninki riittää, pitää mennä pieneen kaupunkiin. Jos kaipaat ison kaupungin meininkiä, saaren suurin kaupunkin on Palma.
- lennotjovarattu
Ja niitä asiallisia vastauksia myös odottelen. Varasin lennot Mallorcalle ja nyt mietitään kohdetta. Cala Dor ja Alcudia kiinostaa, kokemuksia ja toki muistakin kohteista. Kiitos!
- palmaas
Itse oli ainakin tyytyväinen El Arenalin alueeseen,hyvä uimaranta ja hyvät bussiyhteydet Palman kaupunkiin ja hyvät lenkkeilymaastot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni39626Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51477
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30440En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 30434
- 38426
- 39408