osakeasunon omistajan oikeikeus pitää omaisuuttaan asunnossaan.
olen ruvennut pitämään polkupyörääni omistamassani osake asunnossa. mutta pelkään kuitenkin että se kielletään joltain taholta. talossa on vähä aikaa sitten tehty mm. lattia remontti jolloin laitettiin laminaatit lattiaan.
mielestäni minulla on oikeus pitää omaisuuteni asunnossani.
ps. taloyhtiön järjestys säännössä ei ole kielletty asukasta pitämästä pyörää asunnossaan.
sen sijaan se on kielletty taloyhtiön varastossa.
taloyhtiö ei pysty takaamaan omaisuuteni turvaa hallinnoimillaan/ylläpitämillään pihaalueilla, josta aiheutuu tulon menetystä minulle, olen tämän asian toden jo monta kertaa autoni taholta.
osakeasunon omistajan oikeikeus pitää omaisuuttaan
7
<50
Vastaukset
- justjoo1
Voi kuule nyt, saat ottaa sen pyöräs vaikka vierellesi sänkyyn ja panna sen venttiiliä, niin kukaan yhtiössänne ei voi sitä kieltää, ellei tule häiriötä kovasta metelistä 22:00-07:00 aikana
- näinpäs-nyt
siinä on auton rengaan venttiili.
- romantikko11
Hyviä yhteisiä hetkiä...
- lllsssöööä
Kieltävätkö järjestyssäännöt alaikäisiin sekaantumisen?
Sekaannutko?
Älä nyt ihmeessä pyörääsi asuntoosi vie. Sotkee käytävät ja yhteiset tilat. Kura kantautuu renkaissa ja rasvat tippuvat kaikkialle. Ovenpielet, ovet, seinät ja hissi naarmuuntuvat puhumattakaan lattiaan jäävistä renkaan hankaumista.
Vastuu osakkaan omaisuudesta ei kuulu taloyhtiölle. Taloyhtiön varastot voivat olla vakuutetut yhtiön toimesta. Sillon niiden osalta korvausta voi saada. Ei yleensä muusta.
Omassa yhtiössäni asustaa huumeporukkaa. Lähes kaikkiin paikkoihin murtauduttu ja kotivakuutus paras korvaaja. Yhtiö vakuuttaa vain yhteisen omaisuuden.- alloittaja
porraskäytävässäni asuu talonmies jonka koko perhe on AINA pitänyt pyöriään taloyhtiön porraskäytävässä ja nyt on heidän pyörät ja heidän vanhusten rollaattorit. että se siitä porraskäytävän likaantumisesta.
nii, mutta. miten se vakuutus korvaa puhkaistun polkupyörän rengaan.
- öööööööööööööööä
Sano sille talonmiehelle, että häntä ei enää ole olemassa.
Vanhuksetkin hoidetaan nykyisin laitoksissa.
Vakuutus korvaa ehtojen mukaan. Riippuu tietenkin vakuutuksesta ja sen kattavuudesta. - kyllä.saat
Saat pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial171749Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401722Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3081365Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091092- 1341015
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10925
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898