Lykkää savua kivitilan nuohousluukusta. Savuhan kiertää tässä pyöreässä rinkulassa-tai siis pitäisi kiertää, mutta kun nuohuousluukku on kiukaan etureunassa ja piippu takareunassa-niin savua tupruaa ulos. Saako tätä kiuasta kuumaksi millään ilveellä. Kittaamalla saa luukun tiiviiksi...
Kota Inaria
eisavuailmantulta
3
<50
Vastaukset
- taasnäitä
Ompa susi kiuas kun kivitilallekkin pitää olla oma nuohousluukku. Polta ilveen sijaan kuivaa koivua jos se sillä lämpeäisi?
- toimimatonkiuas
Onko Inaria kokemuksia. Minulla lykkää savua mm. luukun reunoista. Piipuustakin tulee, mutta vain osa. Kiukaasta hormiin menee 90 asteen mutka-siinäkö vika?
Miten kivet saa kuumaksi ja millaiset kivet kannattaa laittaa.- toimimatonprovo
Kokemuksia on inarista. Paska pikka mäkäräisiä liikaa. Ota mutka pois loppuu ne veto-ongelmat. Sisäänsavuava on "in".
Lämmittämällä ne kivet kuumennetaan ja jalokivet on parhaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315723
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134503- 1962399
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661790Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791736Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351497En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741385Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141385viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241214- 941205