tarvin 200€!

123apua

Miten saan 200€ kuukaudessa. Olen siis pyörötuolissa joten en voi ulkoiluttaa koiria tai mitään. En saa viikkorahaa. Olen hyvä lapsenvahti mutta tääläpäin ei kukaan sellaista tarvitse. Kertokaa miten tienaatte rahaa. Synttäri oli ja meni. Ne ovat joulukuussa :'( .

12

168

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sossustalöytyy

Hae toimeentulotukea!

• 123apua

Haha!

• wiisas

Opeta pikkuipanoita tekeen koruja.

• idänpahanoita

Et sä mitään rahaa tarvi. Et mihinkään apuvälineisiin. Paitsi sit kun oot liian läski nykyiseen tuoliis.

• wild123

Opettele koodaamaan jos kerta pyörätuolissa olet. Hyvä taito, ei varmasti haittaa ja noin 3kk jälkeen pystyy jo tekemään rahaa sillä.

• Pyöräileväjäbä

Kyllä, kannattaa opetella ohjelmoimaan, jos on pyörätuolissa. Aluksi kannattaa aloittaa WEB-kielistä, kuten HTML CSS ja PHP tai työpöytäsovelluksista, kuten visual basic ja C#. WEB-kielistä puheen ollen, että siitä on suurempi todennäköisyys saada rahaa, koska monet miettii sivujen päivittämistä/tekemistä. Alkuun pääset menemällä sivulle nimeltään ohjelmointiputka ja sieltä opettelemaan WEB kieliä. Jos kuitenkin työpöytäsovelluksia mietit, niin lataa visual studio microsoftin sivuilta ja opettele niitä.

• lenlämpimäsi

Jes! Tää oli hyvä! Suosittelen lämpimästi, tää on sitä mitä sä voit pyörötuolissas tehdä!

PS; 8 2 on 10.. niiin

• munmielipide
        Pyöräileväjäbä kirjoitti:

Kyllä, kannattaa opetella ohjelmoimaan, jos on pyörätuolissa. Aluksi kannattaa aloittaa WEB-kielistä, kuten HTML CSS ja PHP tai työpöytäsovelluksista, kuten visual basic ja C#. WEB-kielistä puheen ollen, että siitä on suurempi todennäköisyys saada rahaa, koska monet miettii sivujen päivittämistä/tekemistä. Alkuun pääset menemällä sivulle nimeltään ohjelmointiputka ja sieltä opettelemaan WEB kieliä. Jos kuitenkin työpöytäsovelluksia mietit, niin lataa visual studio microsoftin sivuilta ja opettele niitä.

No mun mielestä ei kannata tehdä kielillä, jotka rajoittuvat tiettyyn käyttikseen kuten Visual Basic. Joku C tai Python toimii kaikissa käyttiksissä. Toki voit opetella käyttiksesi komentokehoitteen, ja tämä saattaa helpottaa ohjelmien debuggausta ja muutakin kehitystä.

Ohjelmointiputkasta voi varmaan oppian jotain, mutta itse tykkään etsiä aina kuhunkin ongelmaan hyvän ratkaisun Googlen avulla. Aika harvoin tällainen ratkaisu löytyy putkasta.

• Neobux

www.neobux.com/?rh=696E6F7272 Liityt tuonne, pienellä vaivalla klikkaamalla mainoksia alat saamaan hyvin rahaa, ite oon kaks viikkoo ollu jäsenenä ja jos oot kärsivällinen nii sulla on kahessa kuukaudessa 200 sun tilillä.

• Vammaistuki

KELAn vammaistuki on 200€/kk....

• Eivittuu

XDDDD

• CDR

http://bit.ly/OBECjm

Osallistumalla nettikyselyihin voit olla mukana vaikuttamassa tulevaisuuden tuotteiden ja palveluiden kehitykseen. Kyselyihin vastaaminen kestää yleensä muutama minuutti ja saat aina korvauksen ajastasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      23
      5262
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      214
      4368
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      147
      3837
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      141
      3308
    5. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      36
      1868
    6. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      19
      1678
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      57
      1668
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      25
      1415
    9. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      27
      1368
    10. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      127
      1248
    Aihe