Voi pojat, haloo!

Sateenkaaripoitsu

Mä en kohta enää kestä oottaa sorsastuskauden alkua. Mulla ja Reinolla on jo nyt metsästystamineet yllämme, siis sorsastuskamppeet. Pääsen vihdoin kokeileen uusia kahluusaappaitani tosi tilanteeseen. Ja nuo Reinon uudet maastohousut, ne on niin ihanan piukat pakaroitten kohdalta. Voi meitä poikia kun me päästään paukuttelemaan sinne ryteikköön. PUM PUM, anna Reino pyssyn paukkua, PUM PUM. Mulla niin tekee gutaa kun ajattelen noita metsästystamineita. Kertokaa muutkin, millaisia tamineita ootte hankkinut sorsastuskautta varten ja miltä ne näyttävät yllänne. On tämä metsästys hieno ja miehinen harrastus, vai mitä pojat? Reino tuossa nyt esittelee panosvyötänsä. On se tavallaan aika pelottavankin näkönen mutta kiihottava. Ja muistattekos, että mulla on se nalle puh-logolla varustettu lippiskin. Täytyypä heti lähteä etsimään sitä ja kokeilla peilin edessä, että sopiiko se muiden tamineitten väreihin. PUM PUM, kohta pojat päästään ihan oikeasti paukuttelemaan.

13

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmapyssylläeimetsästetä

      Metsästäjän, kuten myös teidän huvimetsästäjien, tulee aina testata panokset eli ampua tauluun kuvio ja mitata upotus.
      Kun aiemmin yhdellä toisella aliaksella kerroit rautahaulien tunkemisesta hanuriin, siinäpä sinulle huvimetsästäjäkaverisi kanssa huvimetsästyksen illanvirkinettä.
      Syökää hernekeittoa, kalakukkoa, sipalia ja kirnupiimää, sitten huvimetsästäjäpoikakaverisi tunkee
      haulit hanuriin ja ilma-aseellanne kuvion ammuntaa tauluun. Huomoiokaa, että yleisillä ampumaradoilla useasti on sarjatuli kielletty.
      Laitathan sitten osumakuviot tänne näytille, niin muutkin huvimetsästäjäpoikakaverisi päsevät osumianne ihailemaan.

    • Sateenkaaripoitsu

      Löyty se lippis tuolta kaapista ja siinä on just passelit värit. Reino on jo lähtenyt kotiinsa, mutta me molemmat luvattiin nukkua ensi yö metsästystamineet yllämme, täysi varustus. Voi sorsa lennä jo kohta syysillassa, mulla ihanasti kihelmöi kun aattelen meitä metsästyspoikia siellä ryteikössä ja kaikilla on viimesen päälle varusteet ja kuteet kunnossa.

    • rautalankaa

      Sateenkaarihuvimetsästyksissänne, kun lataatte haulisatsin ensin suuhunne ja kielellänne tungette ne yksitellen huvimetsästäjäpoikakaverinne hanuriin, todellakin käyttäkää rautahauleja, ettette altistu suotta syyttä lyijylle.

      • Sisäpiiritietoa

        Tällä palstalla valaistaan metsästäjien sisäpiiritietoa jopa lyijymyrkytyksien ehkäisystä. Se onkin ainoa ehkäisy, jota huvimetsästäjät tarvitsevat.


    • Kirjoittakaa-mitä-haluat

      niin silti lähden sorsastamaan ajan koittaessa. Ja ketään kaveria en kaipaa.
      Tässä metsästäjät koitetaan leimata homostelijoiksi, mutta tämän palstan pahimmat homostelijat eivät ole metsästäjää nähneetkään muuten kuin päiväunissaan.
      Kivat teille.

      • JuurikinNäin

        ...siis metsästäjät arvioivat olevansa muiden homostelijoiden päiväunia. Siitähän aloittaja juuri kirjoittaa.


      • koitahan-nyt

        lukea aloitus uudestaan ja ymmärtää lukemasi. Vaikeaa?


    • olikokivapalkintomatka

      Ketjun aloittaja,v. 2013 palkittu Vuoden Huvimetsästäjä, huvimetsästäjätapojen mukaisesti metsästää vain huvimetsästäjäpoikakaveriensa ruparöörejä,
      varsinaisen metsästyksenhän kanssa sillä ei ole mitään yhteistä.

    • Sateenkaaripoitsu

      PUM PUM Nyt paukkuu PUM PUM Kyllä me metsästäjäpojat paukutellaan, PUM PUM. Kohta alkaa sorsastus ja mulla on metsästystamineet jo yllä, voi hitsi että että Reino on kiihottava metsästystamineissaan. Kohta paukkuu Reino, PUM PUM

      • paukkulaavu

        Jaa paukkuuko Huvimetsästäjillä pakoputkessa, vai paukkuuko peräpukamat.


      • pumpumpumpaks

        On se verraton vekkuli tuo sateenakaaripoitsu, joka lopulta paljasti huvimetsätyksen karvaisen ytimen. Siellä metäsästäjä-pojat iltanuotion sammuttua pääsevät varsinaiseen jahtiin...


      • Kun-itse-kysyy

        ja itse vastaa, niin saa mieleisen lopputuloksen.


      • Sateenkaaripoitsu
        pumpumpumpaks kirjoitti:

        On se verraton vekkuli tuo sateenakaaripoitsu, joka lopulta paljasti huvimetsätyksen karvaisen ytimen. Siellä metäsästäjä-pojat iltanuotion sammuttua pääsevät varsinaiseen jahtiin...

        Gutaa se on nuotion lämmössä ja loisteessakin Reinon kanssa pumpata, samalla nuotion veto tuulettaa hanurin katkut taivaalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      62
      6668
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      77
      6248
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      3262
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1223
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1212
    6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      14
      1063
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      214
      991
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      883
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      861
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      833
    Aihe