Suomi 24 taiteilijaseura on avoin yhteisö
jossa jokainen voi osallistua päätöksen tekoon
enemmistö päättää säännöistä,
mutta perusjuttu on avoimuus
kansainvälisyys, projektit...
Mukaan vain.
Suomi24 taiteilijaseuran perustaminen
19
108
Vastaukset
- Arttari
Erimielisten taiteilijoiden seura: 'Se aina naurattaa, kun pierusta puhutaan!'
- Jäsen1
"Suomi 24 taiteilijaseura on avoin yhteisö
jossa jokainen voi osallistua päätöksen tekoon
enemmistö päättää säännöistä,
mutta perusjuttu on avoimuus
kansainvälisyys, projektit..."
Olkoon nämä sanat "seuran" peruskivi!
Täten julistan "Suomi24- taiteilijaseuran" perustetuksi!
Nyt vain toimintaa!
Lähetelkää tänne linkityksiä töistänne.
Teoksista saa kertoa myös henkilökohtaisen ja rehellisen mielipiteensä. Ne saavat olla joko "rakentavia"- tai ylistäviä ja vaikkapa siltä väliltä, ihan miltä ne asianosaisen katsojan mielestä näyttää. Jokaisen jäsenen on myös nuo mielipiteet kestettävä.
Seuraan ei sii ole asiaa tyypillä joka ryhtyy "puolustelemaan" teoksiaan samalla sytyttäen riitoja, kuten ollaan nähty useammassakin kuvataiteen "julkaisugalleriassa". Ne tyypit jatkakoon itsensä kasvattamista aikuiseksi seuran ulkopuolella. Ketään ei voi pakottaa tykkäämään omasta taiteesta!
Kaikenlainen kuvataide seurassamme on sallittua Suomi24- forumin sääntöjen puitteissa. - Jäsen1
Nyt vaan esittäytymään! Joko oman taiteen kanssa tai ilman. Saa tietenkin esiintyä myös anonyyminä kuten tässä foorumissa muutenkin.
Ja muistakaa, "ilman sarvia ja hampaita", mutta jos niitä käytetään niin täytyy muistaa että silloin pitää kestää myös vastaukset!
Kaikenlaiset mielipiteet ovat sallittua, mutta armahtakaa meidät niiden iänikuisten "ihmisoikeuksien" julistuksilta ja "nykytaiteilijoiden- ja taiteen" väsyttäviltä haukkumisilta koska sellainen jo ihan tutkitusti on typerän lapsellista. Mutta jos nuo aiheet pakahduttaa niin saamaristi niin johonkinhan tuo pahamieli pitää purkaa, silloin päästäkää nekin purkaukset tänne mutta kestäkää myös vastaukset niihin.
Ottakaa kantaa päivän polttaviin ongelmiin nykypäivän taide-elämässä.
Katsokaa kuitenkin sormienne läpi tämän meidän "ongelmalapsemme" iänikuiset kampanjat joihin ollaan jo totuttu tällä palstalla eri nimimerkkien kautta. Jokainen varmaan hänet tunnistaa ja tietää jättää ne hänen "juttunsa" huomiotta.
Tervetuloa...no ainakin keskustelemaan!- stopus
stopus liittyy taiteilija seuraan.
abra kadabra sim salabim.
mutta meidän seura ei ole voimissaan. jos en erehdy, siihen tarvitaan 3 henkilöä lain mukaan. nyt on 2.
odotamme hartaasti kolmatta
hyväksyn kaiken jäsen 1:n kertomaa
muuten kun kolmas tulee (haluan olla rehti) niin voimme siitä hetkestä lähtien kirjoittaa CV:n että kuulumme taiteilija seuraan.
Mitä mieltä jäsen 1 on taiteilijaseuran nimestä? Suomi 24 taiteilijaseura?
Myös suomi 24 ylläpito voisi kommentoida nimenvalintaa, istummehan me teidän laivalla
ehdotan
1- yhteistä nettigalleriaa
2- näyttelyrevyytä
3- kysy ja vastaa osiota
4- taidetunteja
5- taidefilosofiaa
6- taidetyö ja palkkaa etuuden ajamista, eli poliittista vaikuttamista, jotta taiteilja työstä tulisi täysipäiväinen ammatti. Nyt taidetyöstä puuttuu palkkaus. Asia on naurettavaa. Vain orjat tekevät ilmaiseksi. Eikös ole epäreilua?
7- taideuutiset
8- näyttelykutsut
9- myynti ja työsuoritukset
10- maailmanympärysmatkan suunnittelua
11- vakiinnutetaan taiteesta täysivoimaista "tiedettä" järjestäytynyt ja systemaattinen kokonaisuus
12- kohonnetaan Suomen taidetta ja taiteen vientiä ulkomaille
13-projektit, näyttelyt, actionit
Kolmas jäsen ilmoittautuu. Taidetta: http://juliusgranstrom.com/ ja uudempaa valokuvaa: https://twitter.com/juliusgranstrom
Ps. rakentava kritiikki on parempi kuin pelkkä dissaaminen- Karnkku
Hienoa taidetta, olisi mukava nähdä muidenkin seuran taiteilijoiden teoksia. Sillo tietäs uskaltaisiko liittyä mukaan.
- stopus
näin rikotaan yksilön esteitä kerralla poikki kun puhutaan siitä, mistä ei yleensä puhuta, vaikka koko ajan tai usein mietitään tai käsitellään tavalla tai toisella.
"rikotaan yksilön esteitä" tarkoittaa sitä, että laitetaan koko itsensä sinne, minne yleensä itseän ei löytäisi. varsinkin kun kuvasi ja taiteesi löytyy jokaisesta kulmasta, jokaiseta lehtikioskista, talkkarista ym.
miltä se tuntuu? mitä sitten tapahtuu?
minusta on hienoa taidetta.
alastomuus kuten kaikki taide vaatii kypsyyttä, mutta tämä on ajatteluani, sillä sex pistols vaikka oli tarkasti suunniteltu yhtye ja enemmän managerin käsialaa kuin jäsenten, niin sex pistols rikkoi tabuja enemmän kuin muut vähän aikaan
eli jopa alastomuudessa pitää olla jujuja, tietsä, koska kaikkia ihmisiä ei voi n---a.
kaunis malli, jos omasta tahdostaan on...
odotamme jatkoa
teretulemast - stopus
haluaako julius luoda yhteistä nettigalleriaa?
Riippuu konseptista mutta mikä ettei. Haluan tietenkin maksimaalisen hyödyn minimaalisella panoksella.
- Einäymuita
kuin yksi esittäytyjä, mikäs taiteilijaseura se sellainen on?
- ripun55
suomi24 taiteilijaseura
- Arttari
Paras siirtyä oikeisiin taiteilijaseuroihin! Komo yritys on tökerö ja ei suju ollenkaan!
- sdobs
haluaiks joku nettisivuja?
- Prohohoo
Kuivuko tämä nyt kokonaan..?
- Jonnerks
Noin taisi käydä...
- Nomikäettei
Jonnerks kirjoitti:
Noin taisi käydä...
...siirrytään sitten toiseen ketjuu. ;)
- Grotesk
Olis kyllä ollut mukavaa nähdä palstalle kirjoittavien taiteilijoiden teoksia, mutta taitaa olla turha toivo?
- sdobs
osoita toimiva yhteinen kuvien keräys piste
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289