Mistä johtuu Adobe Flashplayerin kaatuminen Firefoxissa, vaikka taatusti on uusin versio sekä selaimessa, että playerissä? Tämä tapahtuu esim. jonkin lehden uutisvideota katsottaessa tai pelikoneen pelisivulla. Ruutuun tulee harmaapohjainen ilmoitus jossa lukee: "Liitännäinen Adobe Flash kaatui. Yritä uudestaan lataamalla sivu uudestaan. Kaatumisilmoitusta ei ole saatavilla"
Sivun uudelleen lataaminen ei kuitenkaan koskaan auta vaan tuo sama ilmoitus toistuu, eikä kaatumisilmoitusta voi tehdä??
Elikä mikä siis neuvoksi???
Adobe Flashplayer kaatuu Firefoxissa???
Ratex
4
116
Vastaukset
- Pätkiipätkii
Asenna Chrome. Firefoxissa flash pätkii varsin usein.
- z-----
Oletko poistanut Flashin (ja ehkä firefoxinkin) ja asentanut uudestaan? Ja tietysti ladannut adoben (ja selain mozillan) virallisilta sivuilta.
- Ratex
Firefox uusittu virallisilta sivuilta. Tosin Flashia en ole poistanut ja kokeillut ladata uudelleen. Pitääpä vielä tuo testata. Kiitti vinkistä :)
- Ratex
No nyt selvisi, mistä tämäkin johtuu:
http://www.iltalehti.fi/digi/2015071420033775_du.shtml
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801927
- 1241620
- 1251154
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848