Koirajahti Kymenlaaksossa

LaikanIsäntä

Blogin nimi on Poliisi haluaa tappaa Ektorinon. Lukijan mieleen tulee, että ei poliisi tuossa nyt ole ylen aktiivinen ollut. Sen sijaan blogissa useaan kertaan mainittu metsästäjä on häärinyt Yle Kymenlaakson uutisissa ja useissa paikallislehdissä kertomassa näkemystään asiasta. Hurjin otsikko taisi olla "Sutta muistuttava villiintynyt koira jolkottelee..." tms.
Nyt sitten koiran omistaja on vastineissaan vääntänyt rautalangasta eroa villiintyneen koiran ja koirakarkurin välillä. Tuo on kyllä aika hurja juttu, koska metsästäjä oli muka lyöttäytynyt etsintäporukkaan ja ruvennutkin ajamaan omaa agendaansa.
Voi vain kysyä miksi: siksikö että rauhoitusaikana ei oikein tahdo riittää tekemistä?

http://lizthecat.blogspot.fi/2015/07/poliisi-haluaa-tappaa-ektorinon.html

4

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kouvolalainen

Nää Kaakkois-Suomen tyypit tiedetään:

"- Miksi tuollaisten eläinten tappamiseen tarvittaisiin erillinen lupa? Poliisin antaman määräyksen tai ilmoituksen poliisille pitäisi riittää, sanoo Kaakkois-Suomen riistapäällikkö Erkki Kiukas."
      THIS IS HILARIOUS:
      "Viime syksynä villikoiralauma kylvi kauhua Imatralla Salo-Issakan ja Räikkölän alueella. Ne jättivät jälkeensä kaksi kuollutta lammasta, kaksi kuollutta kissaa ja yksitoista kuollutta kania."

Mutta lue itse:
      http://www.esaimaa.fi/Online/2015/01/16/Suomen riistakeskus haluaa päättää villikoirien kaatoluvista/2015118504670/4

• Pussilainen

Onpas sedällä monta leukaa.

• ketjunaloittaja

Sain tietää, että kyseinen metsästysseura - Anttilan erämiehet - on ampunut luvatta suden. Juttu on jo aika vanha, mutta murha ei vanhene koskaan. Väittivät suden jääneen auton alle! Tosiasiassa susi oli tappanut metsästyskoiran, siitä vaino!

http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2008/11/20/Susi jäi kuorma-auton alle/200826215845/4

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe