Kannattaako ostaa proairsoftista WE G18C Blowback metalli, sarjatuli?
WE G18C Blowback metalli, sarjatuli
5
<50
Vastaukset
- Pöllömpi
Proairsoftista ei kannata ostaa mitään. Saat esimerkiksi hobbykingistä aseen 50€ halvemmalla.
- hymiö
Todellaki kannattaa. ite omistan kyseisen softiksen ja on iha kunkku. pitkällä(50) lippaalla voi sarjoitella kunnolla mutta vakio (23) lipas rajoittaa kertatuleen aikalailla.
suosittelen ostamaan milgearista. marui lippaiden kanssa yhteensopiva. helppo purkaa ja koota. säädettävä hopup. 10/10 - airsoftjeesus
Mitä sillä, käytä ennemmin rynkkyä.
- äbäbä
Joo tota oon ny pari päivää tilannu tosiaan sieltä proairsoftista sen aseen, mutta siinä ei oo sarjatuulta. Ja airsoftjeesus mulla on kyl rynkky jo ja käytän sitäki mut iha noi vara/käsi aseena ajattelin ostaa. Ja kyl mä sillä joitaki raundeja voin pelkästäänki vetää. ;)
- huehuehue666
Kaasuaseilla ei ole muutenkaan tarkoitus ampua sarjatulta. Ase ei ehdi lämmetä laukausten välissä joten menetettään tehoja, kun kaasua vuotaa. Sen lisäksi kaasu lippaan sisällä sekoittuu ja kuluu paljon nopeammin loppuun (sama kuin kääntäisit aseen ylösalaisin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432160Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44855Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701