Suomi on taas EU-pahis. Melkoista teatteria.

UskoUoleviFinne

Suomesta tehdään taas Kreikka-neuvottelujen pahista. Kaikki menee entistä latua.
Sitten suomi antaa miljardinsa ja kaikki on hyvin. Riittäisköhän viisi miljardia
Suomelta tällä kertaa vai enemmän. Suomen ministereillä menee paskat housuun
kun EU-herrat heitä vähän pelottelevat. Jospa erotetaankin Suomi EU:sta, kun
se on niin niskuroivat ja hangotteleva, eikä suostu yhteispeliin. Tai jospa Urpilainen
laitetaan taas vokamaan takuita, että saadaan Euro-herrat suutuksiin.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TsiprasKuprus

      Katos kun EU herrat tietävät, että Suomi väsähtää pian, kun sitä vähän herjaa ja pelottelee, ja kas, koko Kreikka-ongelma ratkeaa saman tien kun Suomi saadaan
      kuriin.

    • Putin-käyttää-maksaen-Ts

      Tsipras pelaa Putinin maksamana EU:n hajottamiseksi.

    • tsest

      Tsipras on kieroilija, käyttää putin-korttia kiristykseen hyvästä sopimuksesta.

      Luotto heihin on mennyt jo ajat sitten!

    • Tspras_Putinin_kätyri

      Putin käyttää Tsiprasia EU:n hajottamiseen.

    • maninen

      Onpas teillä käsityksiä!
      Kreikka ei osaa hoitaa asioitaan ja joutuu omasta syystään ahtaalle.

      Suomi ei enää maksa kun demarit ovat poissa. Kreikan on alettava toimimaan kuin "aikuinen maa".

    • Kat-leija

      Pyramidihuijaukselta näyttää koko touhu ja suurelta teatterilta. Euroopan komission puheenjohtaja Juncker tähtinäyttelijän osassa. Välillä pistävinään koville Kreikan ja sitten taas mennen tullen Tsiprasia olalle taputellen poskusuudelmia jakaen.
      Ei tässä hyvin käy tehtiinpä niin tai näin, laskut lankeaa. Jahas, Kreikka ei halua IMF.ää mukaan. Niin sehän ei suostu lainojensa leikkauksiin.

    • LÄHDETÄÄN_jätetään_EU

      Lähdetään EU:sta !

      En pidä koko liitosta lainkaan. Lisäksi euroopan lehdet nälvivät suomen linjaa kuin olisi syyllinen johonkin. Näytetään, että ollaan jotain ja häivytään liitosta.

      Kansanäänestys !, kansanäänestys !, kansanäänestys !

      EU on munaton nynneröliittouma !



      Kansalaisaloite ottanut tänäänkin satojen äänet. Kun aloite on valmis se menee eduskuntaan. Runsas viikko ja melkein kaksituhatta ääntä. Hyvin etenee.

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1338

    • Suomessa_luultiin

      että EU toisi turvaa tai hyötyä Suomelle!

      Katin kontit! Vain maine on mennyt huonoksi, talous on kuralla

      ja idän kauppa romahti.

    • karvaaksis-kävi-EMU-

      suomelle.



      Pelkästään EU jäsenyys olisi ollu hyvä juttu suomelle,
      mutta EMU siis yhteisvaluutta euro OLI aivan liian suuri FIASKO suomelle,
      lipposta tekis mieli vetää turpiin, oli niin nokka pystyssä ku vei suomen emuun ilman kansan äänestystä,
      ja vielä se, kun ruotsiki yritti pannna jäitä lioposen hattuun, paavo sano vaan mahtavasti
      minä en ruotsista neuvoja tarvi,,

      suomi on kuralla ny tyhmän eu politiikan seurauksena

      • Kyllä_tekisi_hyvää_molem

        Veit sanat suustani

        tuon Lippos lausumasi kanssa.


    • Veikkaan että v.2020 olemme yhä EU-jäsenvaltio. Valtion lainatilanne on nykyistä paremmassa tilassa.
      Olisin 82v. jos eläisin. Olisi iso haaste elää vielä niin ettei tarvittis turvautua yhteiskunnan turvaverkossa eläjäksi.

      Suomalaiset hyväksyvät tiukan säästölinjan jos tunnelin päähän tulee valoa ilman ettei se ole vastaan tuleva juna, samalla raiteella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe