Suomesta tehdään taas Kreikka-neuvottelujen pahista. Kaikki menee entistä latua.
Sitten suomi antaa miljardinsa ja kaikki on hyvin. Riittäisköhän viisi miljardia
Suomelta tällä kertaa vai enemmän. Suomen ministereillä menee paskat housuun
kun EU-herrat heitä vähän pelottelevat. Jospa erotetaankin Suomi EU:sta, kun
se on niin niskuroivat ja hangotteleva, eikä suostu yhteispeliin. Tai jospa Urpilainen
laitetaan taas vokamaan takuita, että saadaan Euro-herrat suutuksiin.
Suomi on taas EU-pahis. Melkoista teatteria.
11
<50
Vastaukset
- TsiprasKuprus
Katos kun EU herrat tietävät, että Suomi väsähtää pian, kun sitä vähän herjaa ja pelottelee, ja kas, koko Kreikka-ongelma ratkeaa saman tien kun Suomi saadaan
kuriin. - Putin-käyttää-maksaen-Ts
Tsipras pelaa Putinin maksamana EU:n hajottamiseksi.
- tsest
Tsipras on kieroilija, käyttää putin-korttia kiristykseen hyvästä sopimuksesta.
Luotto heihin on mennyt jo ajat sitten! - Tspras_Putinin_kätyri
Putin käyttää Tsiprasia EU:n hajottamiseen.
- maninen
Onpas teillä käsityksiä!
Kreikka ei osaa hoitaa asioitaan ja joutuu omasta syystään ahtaalle.
Suomi ei enää maksa kun demarit ovat poissa. Kreikan on alettava toimimaan kuin "aikuinen maa". - Kat-leija
Pyramidihuijaukselta näyttää koko touhu ja suurelta teatterilta. Euroopan komission puheenjohtaja Juncker tähtinäyttelijän osassa. Välillä pistävinään koville Kreikan ja sitten taas mennen tullen Tsiprasia olalle taputellen poskusuudelmia jakaen.
Ei tässä hyvin käy tehtiinpä niin tai näin, laskut lankeaa. Jahas, Kreikka ei halua IMF.ää mukaan. Niin sehän ei suostu lainojensa leikkauksiin. - LÄHDETÄÄN_jätetään_EU
Lähdetään EU:sta !
En pidä koko liitosta lainkaan. Lisäksi euroopan lehdet nälvivät suomen linjaa kuin olisi syyllinen johonkin. Näytetään, että ollaan jotain ja häivytään liitosta.
Kansanäänestys !, kansanäänestys !, kansanäänestys !
EU on munaton nynneröliittouma !
Kansalaisaloite ottanut tänäänkin satojen äänet. Kun aloite on valmis se menee eduskuntaan. Runsas viikko ja melkein kaksituhatta ääntä. Hyvin etenee.
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1338 - Suomessa_luultiin
että EU toisi turvaa tai hyötyä Suomelle!
Katin kontit! Vain maine on mennyt huonoksi, talous on kuralla
ja idän kauppa romahti. - karvaaksis-kävi-EMU-
suomelle.
Pelkästään EU jäsenyys olisi ollu hyvä juttu suomelle,
mutta EMU siis yhteisvaluutta euro OLI aivan liian suuri FIASKO suomelle,
lipposta tekis mieli vetää turpiin, oli niin nokka pystyssä ku vei suomen emuun ilman kansan äänestystä,
ja vielä se, kun ruotsiki yritti pannna jäitä lioposen hattuun, paavo sano vaan mahtavasti
minä en ruotsista neuvoja tarvi,,
suomi on kuralla ny tyhmän eu politiikan seurauksena- Kyllä_tekisi_hyvää_molem
Veit sanat suustani
tuon Lippos lausumasi kanssa.
Veikkaan että v.2020 olemme yhä EU-jäsenvaltio. Valtion lainatilanne on nykyistä paremmassa tilassa.
Olisin 82v. jos eläisin. Olisi iso haaste elää vielä niin ettei tarvittis turvautua yhteiskunnan turvaverkossa eläjäksi.
Suomalaiset hyväksyvät tiukan säästölinjan jos tunnelin päähän tulee valoa ilman ettei se ole vastaan tuleva juna, samalla raiteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654