Lapsenlapset tekevät mummolassa tiliä

Kun ollaan pari viikkoa valmiilla ruualla ja vongutaan kaikki huvipaikat ja rannekkeet
niin mummo ja pappa ovat taas purkkihernekeitolla seuraavaan eläkepäivään asti.
On se kiva kun saa 8 purkkia hernaria vitosella.
3178
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Nykyisillä vanhemmilla ei ole tiliä, on vain lapsilisät ja ruokot. Pakko käydä mummin ja papan eläkkeitä rokottamassa.

Äänestä

Ei se tyhmä ole joka pyytää, vaan se, joka suostuu.

Äänestä

Minä olen iloinen kun saan joka kesä lapset tänne muutamaksi viikoksi. Tottakai rahaa kuluu enemmän kun on isompi sakki ja kierrellään vähän paikkoja. Säästän sitten jostain muusta jos on tarvis, yhteistä lapsuutensa aikaa heidän kanssaan ei voi enää myöhemmin elää, eli nautin siitä tässä ja nyt. Lapset ja lastenlapset ovat aina antaneet aina minulle paljon, eikä sitä voi mitata rahassa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Mummijapappaa kirjoitti:

Kun ollaan pari viikkoa valmiilla ruualla ja vongutaan kaikki huvipaikat ja rannekkeet
niin mummo ja pappa ovat taas purkkihernekeitolla seuraavaan eläkepäivään asti.
On se kiva kun saa 8 purkkia hernaria vitosella.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu