Hienoa että oli reilusti yamaha kuljettajia Eurassa.
Olikohan kokonaista 4 sekä yksi hylätty
L-S Cup hienoa
13
50
Vastaukset
- Reijo1212
:)
Käy vähän sääliksi tätä kirjoittajaa. Ilmoittele jos voin auttaa jotenkin. - KT100
Mikäli kirjoittaja on se joksi kuulen niin häneen ei enää mikään apu auta.
LSC porukat ovat kaiketi piikki lihassa. Aivan sama. - hyväpojat
Eiköhän se ole kuitenkin tärkeintä että paikalle pääsijät saavat kisata ja harrastaa mahdollisuuksien mukaan. Ei ole niin itsestään selvää että voi olla joka toinen viikko pari päivää töistä poissa että saa ajaa akkn sarjaa. Tämä on vapaa maa jokainen saa tehdä mitä haluaa / kykenee. Hakekaa positiivisia puolia , se on taitolaji sekin.
- KT100
Honkajoella onkin sitte luvassa täydelliset kisat.......
Ainankin toimihenkilöissä nähtyy löytyvän....- mattipuhakka
Tasasko on jammu rutisijat liikkeellä ettei vaan taas menis ulvilaan. mutta tehkää ilmarin kanssa kilpailu ja auttakaa sitä kilpailun järjestämisessä. mulla oikeesti ei oo kiinnostusta kitisiöiden kanssa toimia ja juuri sinä teet mun silmissä Länsi Suomen jammuluokasta ihan paskan sekä koko LS touhusta. kiitä ittees ja mee järjestään kisoja niin ei tarvi muiden vaivaitua teidän takianne.
Mielestäni jos k ilpailijat käyttäytyy oikein ja sääntöjen mukaan niin kilpailijat tekee siitä hienon ja tasapuolisen kilpailun eikä kukaan toimihenkilö.
Ja kuinka hienoo on ollut LS kuppi olen käynyt pari katsomassa en sanoisi kaikista asioista noin ja miksi yleensä kisan jälkeen muutama avautuu että voiko noin tehdä. miksi jos kaikki on upeeta ja hienoo.
Voinko näillä puheilla perua Honkajoelle menon hoidakko kaikki toimihenkilöt ja asiat joita minä olen sinne hoitanut. voit soittaakin jos et täällä vastaa nimelläs - insest
Tasasko täytyy alkaa olisit ilmoittanut ettet pysty ajattamaan isoja autoja kilpailuissasi,ja nyt kenkää puristaa
ps: olet juuri nyt voittanut me naiset vuosikerran 2016 ja hamekankaat päälle - mattipuhakka
Tuukko henk koht tuomaan, sitä odotellessa. nimimerkintakaa kun huutelee voi olla itelleskin tarvetta hameelle
- ihmetystä
mattipuhakka kirjoitti:
Tasasko on jammu rutisijat liikkeellä ettei vaan taas menis ulvilaan. mutta tehkää ilmarin kanssa kilpailu ja auttakaa sitä kilpailun järjestämisessä. mulla oikeesti ei oo kiinnostusta kitisiöiden kanssa toimia ja juuri sinä teet mun silmissä Länsi Suomen jammuluokasta ihan paskan sekä koko LS touhusta. kiitä ittees ja mee järjestään kisoja niin ei tarvi muiden vaivaitua teidän takianne.
Mielestäni jos k ilpailijat käyttäytyy oikein ja sääntöjen mukaan niin kilpailijat tekee siitä hienon ja tasapuolisen kilpailun eikä kukaan toimihenkilö.
Ja kuinka hienoo on ollut LS kuppi olen käynyt pari katsomassa en sanoisi kaikista asioista noin ja miksi yleensä kisan jälkeen muutama avautuu että voiko noin tehdä. miksi jos kaikki on upeeta ja hienoo.
Voinko näillä puheilla perua Honkajoelle menon hoidakko kaikki toimihenkilöt ja asiat joita minä olen sinne hoitanut. voit soittaakin jos et täällä vastaa nimelläsMiksi sitten vaivaudut jos kuppi on ihan paska?
- pirelli
Oho,nyt ei ymmärrä. täytyy miettiä tullaanko päätös kisaan. Onko vakio kilpailunjohtaja syrjäytetty? Jos niin miksi, linja on ollut hyvä?
- pirelli2
Älkää ihmeessä menkö viimeiseen kisaan, ette voi kuitenkaan voittaa noilla suorituksilla.
- Ripatti1254
Ropponen on hoitanut hommat hienosti... Saa puhakkakin tulla peliin mukaan mun puolesta ainakin. Ehtii Ropponenkin kahville päivän aikana.
- Ripatti252
Joo... Ropponen on porukoineen hoitanut hommat hienosti, mutta saa puhakkakin tulla mukaan. Ainakin mun puolesta. Ehtii Ropponenkin paremmin kahville.
- Ripatti252
No... tulipa asia sanottua näköjään kahteen kertaan. Sori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1085766Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453773Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503265Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4612647Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681690- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321353Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521230