Nii seitsemän vuotta mutta kun se on aikuinen se vielä pelastaa tylypahkan voldemorilta ja käy taisteluun.
mut jos se sai 11v sen kutsun nii eiks sen pitäis olla siellä 6vuotta koska jos se 17toista vuotta on aikuinen nii 6
Ja J.K Rowling pitäs kirjottaa vaa kuus mut niita tule 7
Siis on tullu jo.mutta tulee 8as mut se on elokuva.
njaa blaa blaa blaa
miskutti06
2
81
Vastaukset
- 13351354
Satakunnassa paikkakunnan miehille osoitettiin suota ja korpea raivattavaksi 1945 - 55 välillä. Evakot saivat jo rakennettujen teiden varsilta osaksi viljeltyjä peltoja, vesistörantoja, sekä hakkuuoikeuksia suuriin yhteismetsiin seurakunnilta, suurilta tiloilta ja valtion omistuksesta.
Nyt niiden äpärät täällä itkee, että "kaikki meni pianojen mukana kartanossa Kurkiojassa". Ne pitäisi seuloa erilleen ja lähettää Somaliaan! - potterfani84
Jokaisessa kirjassa käydään 1 vuosi läpi eli 7 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297