Joni pojan tulevaisuus profetia

WorldChildNews

World Child News toimittajalle haastattelua antoi Joni poika, joka kertoo mitä tulevaisuus tuo.

J: Ihminen tekee lentävän lautasen ja jokainen lapsi pääsee lentämään sillä, minne haluaa. Minun ei tarvitsee mennä kauppaan kun lautasessa on sellainen kostea huone, josta voi poimia vihanneksia ja ruokaa, jota syödään....

WCN: Mistä sinä tietosi keksit?

J: Minä olen saanut ne korkeammilta valo olennoilta.

WCN: Osaatko kuvailla heidän ulkonäkönsä?

J: Heillä on valkoinen tukka ja uniformu, siniset silmät ja ovat kauniita

WCN: Eli tulevaisuudessa jokainen on omavarainen. Ketkä kaikki sitten lentävät lautasilla ja minne? Miksi ei voi elää puutalossa ja kasvattaa maata?

J: Teknologinen kehitys menee eteenpäin ja ekologisesti ja kosmosevolutiivisesti on edullisempaa, että olisi lentävä lautanen. Se ei saastuta luontoa ja pääsee tutustumaan muihin maailmankaikkeuksiin. Maan ihmiselle on neuvottu Perheyhteiskuntaa, jossa lapset ja vanhemmat asuvat yhdessä.

WCN: Perheenä yhdessä koko ajanko?

J: Koko ajan. He kasvavat ja oppivat yhdessä ja heillä on sellainen yleisparantajatyökalu, eli sellainen lasertykki, jonka taajuuksia vaihtelemalla pääsee eroon sairaudesta kuin sairaudesta. Parantaa voi itse. Ohjeita saa keskustieto....

WCN: Anteeksi, Joni, sanoitko todellakin, että parantaa voi itse? Sehän olsi ollut mullistavaa ihmiskuntamme silmällä pitäen, kun ajattelee kuinka paljon menoja syntyy sairaaloiden ylläpitämiseksi ja kaikenlaisia kipuja ihmisillä.

J: Joo, ja kaiken tiedon kuinka laitetta käyttää saa keskustietokoneelta, jolla voi olla yhteydessä toisiin samanlaisiin lentäviin lautasiin. Lisäksi tietokoneessa tulee olemaan valmiita ohjelmia, jotka tietävät mitä tehdä.

WCN: En todellakaan tiedä, että jos minulla olisi lentävä lautanen, niin minne minä lentäisin sillä?

J: Tämä on tärkeä kysymys, mitä kysyit. Valo olennot ovat paljon kiinnostuneita tästä itsekin ja haluavat että ihminen miettisi erityisesti tätä kysymystä. Jokainen perhe joka elää laivakodissa ajattelee ensisijaisesti, mitä hänen täytyy olla ja mitä tehdä. Valoolennot tahtovat, että perhe opiskelee sitä itsenäisesti, että lapset ovat samanveroisia ja tärkeitä perheen jäseniä. Lasten pitää saada kasvaa yhdessä vanhempien kanssa, silloin heistä tulee onnellisia, eivätkä he sairasta mitään.

WCN: Ihmiset elävät pieninä ryhminä omissa perheissään. Onko silloin maapalloa olemassa vai tapahtuuko jokin luonnon katastroofi?

J: En osaa sanoa kuinka paljon, ehkä ei tapahdu....mutta valoolennot haluavat ihmisten pitävän hyvää huoltaa maa planeetasta. On löydettävää jo nyt paremmat luontoa säästävät ratkaisut.

WCN: Kiitos haastattelusta.

J: (hymyilee)

Alla Rauhanen
World Child News

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
        Ikävä
        29
        2394
      2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
        Ikävä
        370
        2002
      3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
        Ikävä
        18
        1494
      4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
        Ikävä
        52
        892
      5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
        Maailman menoa
        10
        871
      6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
        Ikävä
        52
        783
      7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
        Ikävä
        54
        711
      8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
        Kuhmo
        18
        710
      9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
        Ikävä
        25
        689
      10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
        Ikävä
        135