Wealthy Affiliate, tienaa netissä

Päivi_

Wealthy Affiliate on paikka jossa pääset ihan oikeasti tienaamaan. Mahtava yhteisö jossa jokainen auttaa ja kannustaa toisiaan. Pääset nopeasti kärryille viiden päivän kurssin avulla joka alkaa heti kun liityt mukaan. Saat uusia tuttavuuksia ympäri maailmaa samalla kun tienaat rahaa. Liittyminen on ilmaista! Käy ihmeessä kurkkaamassa linkkiä niin saat lisää tietoa! Ja jos kiinnostaa niin liity mukaan!
Kovalla työllä mahdollista päästä myös vuodenvaihteessa Las Vegasiin!

http://www.wealthyaffiliate.com?a_aid=c2324f4b

Voit jättää tänne myös sähköpostiosoitteen niin otan mahdollisimman pian yhteyttä!

17

1516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissimirri789
    • jovestone

      Hei! Haluaisin tietää vähän lisää tästä. Esimerkiksi miten Suomessa asuminen mahdollisesti rajoittaa. Luin jostakin, että esim Ruotsista ei voi liittyä ilmaiseksi. Terveisin [email protected]

    • Katjussska

      Moi Päivi!

      Kuulostaa todella mielenkiintoiselta!
      Kertoisitko vähän lisää?

      Yhteistyöterkuin,
      Katja

      • Päivi_

        Moikka! Tää paikka on tosiaan sellainen verkosto jossa saat kaiken tarvittavan jotta pääset tienaamaan. Nettisivujen tekeminen tuolla on tosi helppoa, ei tartte olla mikään guru. Sivuston aiheena voi olla periaatteessa ihan mikä vaan, mikä itseä kiinnostaa ja mistä jaksaa kirjoittaa.

        Iso ja tiivis yhteisö jossa varmasti aina on joku joka osaa auttaa jos sattuu jumiin jossain vaiheessa jäämään.


      • Katjussska

        Moi!

        Saako udella mistä itse olet valinnut aiheeksi, onko pitänyt sijoittaa jotain itse ja minkälaista tulotasoa noin suunnilleen? Onko miten aikaa vievää...

        Terkuin Katja


      • Päivi_

        Tulotaso riippuu ihan siitä miten paljon teet töitä sen eteen, eikä välttämättä heti ensimmäisen parin kuukauden aikana suuriakaan määriä tienaa. Itsellä löytyy peli ja kirjallisuus aiheita mutta niitäkin voi periaatteessa olla kuinka monta vaan jos jaksaa useita sivuja pyörittää. Aloittaminen on ilmaista, tottakai jos haluaa parempia etuja ja enemmän kursseja/ työkaluja käyttöön voi siirtyä premiumiin joka on maksullinen.


      • Katjussska

        Saisiko sinut Päivi kiinni maililla?

        -Katja


    • päivi_
    • Hanhinaama

      Aivan fantastinen juttu! Rekisteröidyin eilen yömyöhään ja BOOM... nyt noin 12h myöhemmin olen tienannut netissä jo $3500,00. Kiitos Päivi, nyt voin vihdoinkin haistattaa kurjalle työyhteisölleni ja pomolleni pitkät, vapaaherruus odottaa!

      • Päivi_

        Epäilen kovasti, mutta onnea ja menestystä joka tapauksessa :)


      • Hmmmmm

        Hmm, muuten kiva, mutta minulla alkoi nyt häiritsevästi soimaan "Jos jokin kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta..." - hälytin, jotenpa lopetan aiheesta lukemisen nyt. Olen sentään ollut töissä digitaalisessa markkinoinnissa kohta vuosikymmenen ja uskon tietäväni asioista jotain. Hyvää yötä.


      • päivi_

        Itse asiassa joudut tekemään todella paljon töitä sen eteen että pääset tienaamaan täällä, joten ei ole mikään "liian hyvä ollakseen totta" :)


    • eiseseiso

      No oletko Päivi vielä latiakaan itse tällä hommalla tehnyt? Taala vissin tulee aina kun joku erehtyy linkistäsi tuonne rekisteröitymään, ei taida lyödä leiville tämäkään...

      • Päivi_

        Itse asiassa kyllä olen tienannut kun olen ahkerasti töitäkin tehnyt. WA on siis yhteisö josta saa tarvittavat tiedot ja taidot miten pääsee tienaamaan omien sivujen avulla. Kursseja on paljon joissa neuvotaan "kädestä pitäen" kaikki mahdollinen. Tietysti pitää olla riittävä englannin kielen taito tähän hommaan. Itselle ainakin mieluista puuhaa ja mukavaa lisärahaa tämän ansiosta.


    • juujuuuui
    • tulppaanimania

      Päivii... joko olet eläkkeelle päässyt näillä niksein? Sivu ainakin lyöty jäihin?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe