Windows 8.1 Pro Aloitus-ruutu ei toimi niinkuin pitäisi, menen tehtävienhallintaan, ja kun löydän explorer.exe ohjelman, siinä lukee ettei se vastaa. Lopetan tehtävän, suoritan sen uudelleen, aloitusruutu ja tehtäväpalkki toimivat taas kunnolla noin 5 sekuntia ja sitten explorer.exe ei vastaa taaskaan kun menen tehtävienhallintaan. Lisäksi tietokone ei avaa tiettyjä sovelluksia. Mikä neuvoksi?
Explorer.exe ei vastaa
TyhmäTietokonetyhmäMinä
3
79
Vastaukset
- asennatämäniinkorjaantuu
Älä käytä sitä aloitusruutua! Asenna tämä: http://www.classicshell.net/
- fdsafdsa
exploreria ei pitäisi tarvita käynnistää itse, vaan se käynnistyi ainakin aiemmissa Windows-versioissa automaattisesti uudelleen, jos prosessin lopetti.
Vaikea sanoa mikä koneessasi on vikana. Kopioi tärkeät tiedostot talteen ja tee palautus tehdastilaan tai jyrää levy ja asenna uusiksi itse. - 35vMS-leluja-ja-haittoja
Ensin tietysti kannattaa käynnistää kone uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060