Millaista on olla homo?
Millaista on olla homo?
34
311
Vastaukset
- varmaankin
Varmaankin ihan lamanlaista kuin olla esim. hetero. Tuskin on mitään muuta eroa kuin että tuntee seksuaalista vetoa ja kiinnostusta samaan sukupuoleen. Tunne-elämä ja tunteet ovat ymmätääkseni aivan samat riippumatta sukupuolisesta suuntautumisesta.
- aivansama123
Tässä vastaus aloittajalle http://keskustelu.suomi24.fi/t/13693368, näkemys on peepingtommin kahdella eri aliaksella, kun tarvitsee useita eri nimimerkkejä saadakseen asiansa julki eli haukkua julkisesti vain homoja.
- silentgay
Rentouttavaa ja on sellainen kevyt olo.
- söpöjäovat
Sellain feminiinisen kevyt niinkuin näillä kahdella? Varmaan ihania ihmisiä. Haluaisin olla myös feminiinisen kevyt, sellain viattomasti, melkein olenkin mutta bi.
https://www.youtube.com/watch?v=L3K0CJ8usPU
- peepingtommi
Samanlaista kuin olla ihminen. Osa menee massan mukana ja osa uskaltaa onneksi olla oma itsensä piittaamatta muiden mielipiteistä. Ei homous tee ihmisestä sen erilaisempaa kuin muutkaan, samalla tavalla sitä rakastuu toiseen ihmiseen, nyt vaan kyseessä on samaa sukupuolta oleva ihminen. Ainoa ero on korvien välissä.
- Kdöekfpwbsks
Miten joku voi sanoa sitä samanlaiseksi jos ottaa huomioon että kirjoittaja kuuluu todennäköisesti toiseen näistä? Eikö se ole ylimielistä?
- peepingtommi
Ei minusta. Homo on samalla tavalla yksilö kuin hetero,bi,aseksuaali jne. Ei homous ole koko ihminen yksilönä. Se on osa hänen persoonaansa ja miten iso osa, sen määrittelee jokainen itse. Voidaan kysyä myös millaista on olla hetero ja sitä saa yhtä monta erilaista vastausta kuin moneltako kysyt. Uskoisin homojen kohdalla olevan saman asian.
- samaamieltä
peepingtommi kirjoitti:
Ei minusta. Homo on samalla tavalla yksilö kuin hetero,bi,aseksuaali jne. Ei homous ole koko ihminen yksilönä. Se on osa hänen persoonaansa ja miten iso osa, sen määrittelee jokainen itse. Voidaan kysyä myös millaista on olla hetero ja sitä saa yhtä monta erilaista vastausta kuin moneltako kysyt. Uskoisin homojen kohdalla olevan saman asian.
peepingtommin vastaus on oikein hyvä mun mielestä. Näin olen mäkin tän asian kasittänyt. Kiitos!
samaamieltä kirjoitti:
peepingtommin vastaus on oikein hyvä mun mielestä. Näin olen mäkin tän asian kasittänyt. Kiitos!
Peepintommi on löytänyt raver sielunveljen.
- Näinmulla
Ahdistavaa. Yksinäistä. Synkkää.
Vapautunutta. Seurallista. Hilpeää.
Miten tähän mielestäsi päästäisiin? Eikö tämä kuitenkin olisi parempi vaihtoehto?
- Jaaha12345678975
Sama ku muijan kaa mutta sängyssä otat vaa banaania peppuun
- kumibanaani
No ei mikään huono homma jos tykkää saada peppuun. Tosin tunteekohan bottom koskaan oloaan tukalaksi kun kiimainen toppi panee perseeseen monta kertaa viikossa:D No en minä silti miehen kanssa parisuhteeseen pystyisi enkä haluaisi vaan strapon tyydyttää tuon tarpeeni.
- Banaanitsuuhun
Kiva se on banaaneja sotkea tähän asiaan, banaania otetaan suuhun, kurkkua peppuun ;)
Eli ymmärsinkö oikein, että uusimman tulkinnan mukaan homo voi olla seksuaaliselta taipumukseltaan kuka tahansa, kunhan vaan on banaani pebassa ja on muijan kanssa sängyssä?
:D
Mitä ihmettä lapsille nykyisin opetetaan seksuaalivalistuksessa?
- bearillaonpieni
Bearnick, kerro miltä tuntuu olla koko kansan ihailema Sankari-Homo, joka pelastaa kaikki alle 16-vuotiaat pojat perseneitsyyden kiroilta.
- hörhömikähörhö
Mikä v**** sua oikein vaivaa? Bearia siellä ja beariä täällä. Jos sul on joku beranick-trauma päässy syntyyn, olisko aihetta hakeutua terapiaan?
- bearillaonpieni
Mene itse terapiaan. Sulla on Tukholma-syndrooma. Puolustelet raiskaajaasi. Kannattaa tutustua Helsingin käräjäoikeuden bearnickille antamaan tuomioon. Neljä vuotta ja kuusi kuukautta ehdotonta vankeutta useiden kymmenten teinipoikien raiskaamisesta.
- ihmettelen
bearillaonpieni kirjoitti:
Mene itse terapiaan. Sulla on Tukholma-syndrooma. Puolustelet raiskaajaasi. Kannattaa tutustua Helsingin käräjäoikeuden bearnickille antamaan tuomioon. Neljä vuotta ja kuusi kuukautta ehdotonta vankeutta useiden kymmenten teinipoikien raiskaamisesta.
Ei kai bearnick ois täällä jos toi ois totta? Ois varmaan linnassa.
ihmettelen kirjoitti:
Ei kai bearnick ois täällä jos toi ois totta? Ois varmaan linnassa.
Kiitos, ensimmäinen looginen ihminen tällä palstalla. Loput on näköjään piipparin/aapon itselleen heittämiä täkyjä. Pari päivää kun täältä on poissa, niin tämän hemmon on viimein pakko vänkätä itsekseen itselleen, koska taudin kuvaan kuuluu pakkovänkääminen, joka tietenkään ei ole vänkäämistä vaan ainoastaan MIELIPITEEN esittämistä.
Täällä olen minä sinisellä rekisteröity nimimerkki, jonka mielipiteitä ja kommentteja ainoastaan kannattaa bearnick-asioissa huomioida. En ole pedo, vajakki, multipersoona, en ole koskaan ollut vankilassa, eikä minulla ole lääkitys päällä tai tarvetta avohoitopaikkaan.
Harmittava asia minussa tietysti on, että minulla on enemmän seksiä kuin keskiverto rölleillä täällä, mitä tietenkään ei saa tunnustaa - normaali, onnellinen, aikuinen homo, jonka koko elämä ei ole pähkäilyä, eikä lapset kiinnosta millään muotoa, kun siis näköjään on se poikkeava sekä homo/bi/heteroröllien loputtoman kateuden kohde :D ja tämmöinen tervepäinen ja tasapainoinen yksilö kuten minä, komeakin vielä, on siis ihan pakko dissata tai mustata :D
Mutta kuulkaas, teilläkin verifioiduilla luusereilla olisi ihan sama mahdollisuus ihanaan seksielämään, jos ette olisi koko aikaa täällä kitisemässä. En minä ole mikään sen erikoisempi tapaus. Jotkut vaan tekevät elämälleen jotain ja jotkut valittavat läpi elämänsä, kuinka mitään ei saa ja on vaikeeta ja ahistaa.
Ehkä kuitenkin eniten elämässä hävettäisi luulla jotakuta Helsingin käräjäoikeudessa tuomituksi pedoksi ja mennä netissä leimaamaan joku täysin ulkopuolinen tämän luulon perusteella. Mutta oletettavasti nimimerkki bearillaonpieni ei käsitä tekojaan ja sanomisiaan kuten normaalit ihmiset ymmärtävät. Eivät tätä tajua myöskään tämän palstan aapot eivätkä piipparit, ynnä muut anot. Ovat jo kaikenlaisen avun ulottumattomissa :( Ainoa elämä on somessa.Lopeta sitten käyttäytymästä kuin Aapon peilikuva.
Ei se oma MIELIPIDE parane yhtään sillä, että kehittää anonyymijoukon tappelemaan puolestaan aina uusilla mielipiteillä, jos/kun ne välittömästi tunnistaa saman henkilön kommenteiksi. Korkeintaan menettää loputkin pisteensä jonkun silmissä kun ei ole edes niin vahva, ettei pysty pitämään yhden anonyymipersoonansa puolia olemalla pelkästään se anonyymipersoona - hyvässä tai pahassa.
Viimeisten vuosien aikana olen käynyt tätä teidän kissanhännänvääntöä ja ollut tikkatauluna teidän puolestanne. Ei nyt enää viitsisi.bearillaonpieni kirjoitti:
Laitatko linkin kyseiseen dokumenttiin tai artikkeliin. Ei liene salassapidettävää materiaalia, kun tiedät tuomion ja hyväksikäytettyjen lukumäärän ja missä tuomio on langetettu.
Kiinnostaa varmasti kaikkia. Samoin se, miten minä (tai mun nimimerkki) liityn juttuun, koska en todellakaan liity juttuun :D Mutta saataisiin vähän perspektiiviä sinun sielunelämääsi, keksitkö näitä juttuja toisten päänmenoksi, kun netissä tulee vastaan joku jolle jäät verbaalisesti toiseksi vai onko sulla oikeita tapauksia verrokkina? Oletko itse hyväksikäytön uhri, joka purkaa pahaa mieltään näin? Mistä kaikki johtuu?bear_nick2 kirjoitti:
Lopeta sitten käyttäytymästä kuin Aapon peilikuva.
Ei se oma MIELIPIDE parane yhtään sillä, että kehittää anonyymijoukon tappelemaan puolestaan aina uusilla mielipiteillä, jos/kun ne välittömästi tunnistaa saman henkilön kommenteiksi. Korkeintaan menettää loputkin pisteensä jonkun silmissä kun ei ole edes niin vahva, ettei pysty pitämään yhden anonyymipersoonansa puolia olemalla pelkästään se anonyymipersoona - hyvässä tai pahassa.
Viimeisten vuosien aikana olen käynyt tätä teidän kissanhännänvääntöä ja ollut tikkatauluna teidän puolestanne. Ei nyt enää viitsisi.Ei se noin mene, ei se mun peilikuva ole, vaan yrittää tehdä minusta omansa peilikuvaa.
Nämät bearin fanit aika hauskoja, kuten piiparin omat aliaksetkin, laatu ja taso sama.
Piippari ei oo nyt kerinny poppareita kaivaa esiin, kun aliakset työllistävät mestarin täysin.
Onhan se kivaa lukea näitä arvauksia kuka olen taaskin ollut.
Mikä tämän keskustelun aihe oikein olikaan ? Tuskin oli arvaa kuka on aapolappi ?Voisitko listata mulle kaikki ne "mun aliakset", vaikka uuteen keskusteluun, jonka voisit aloittaa ja mielellään keskustelun nimeksi "aapolapin aliakset" , tietysti linkit missä keskustelussa "aliakset" postailee, kiitos.
- tgreshze
Synkkyys ja yksinäisyys ainakin leimasivat mun elämää kunnes astuin ulos kaapista. Nyt kaikki on helppoa ja onnellista. Ystäviä on enemmän.
- peepingtommi
Todella hienoa kuulla! Onneksi meni noin, osalla menee toisinpäin.
Aloittajalta kysyisin, millaista on olla utelias?
Saako siitä koskaan tarpeekseen? Tyydyttyykö koskaan? Täytyykö aina hakea uutta partneria, jolta udella? Dumppaatko heti, kun saat tietää kaiken? Onko utelias kykenevä uskolliseen utelusuhteeseen, vai onko utelias krooninen pettäjätyyppi? Montako kysymysmerkkiä mahtuu keskimääräiseen päivään?- oikeahomo
Bear. Miltä tuntuu valehdella?? Et todellakaan ole komea etkä ole koskaan saanut aikuisseksiä. Olen tavannut sinut kerran ja tuolloin tunnustit, että kaltaisesi läski impo saa vain rahasta teineiltä.
oikeahomo kirjoitti:
Bear. Miltä tuntuu valehdella?? Et todellakaan ole komea etkä ole koskaan saanut aikuisseksiä. Olen tavannut sinut kerran ja tuolloin tunnustit, että kaltaisesi läski impo saa vain rahasta teineiltä.
Oletko aloittaja? Miksi vastasit juuri tähän?
Miksi valehtelisin? Se, jonka olet tavannut, on voinut valehdella olevansa minä, ihan sillä, kun minulla ei ole profiilikasvokuvaa. Eikä minulta puutu vihamiehiä, joilla voisi olla motiivi tehdä näin. Kerro missä ja milloin olet tavannut? Mun tuntomerkit. Kiinnostaa saada minuna esiintyvä pelle kiinni, joten voit olla avuksi minulle ja poliisille.
Jos olet teini, joka on tarjonnut seuraansa läskille impolle rahasta, niin ainakaan minä en tuomitse sinua, jokaisella on syynsä.
Helvetin kivaa.
Onneksi et sanonut, että ihanaa :D
Emmehän halua homonvihaajan tai heteropriden pahoittavan mieltään sinun takiasi, aapo.
- Anonyymi
Itsemurhia paljon, alkohliosoitumista, lyhyet suhteet, pettämistä, mielenterveysonglemia ja....
..puolisomurhia tehdään huomattavasti enemmän suhteellisesti kuin heteroparien keskuudesssa.
VV. 2020-2024 eli viidessä vuodessa tehtiin mm ja nn parien keskuudessa puolisomurhia suhteellisesti (siis murhat/avioa parien määrä) niin paljon, että heteroparien keskudessa menisi 92 vuotta, että mn parit olisivat tehneet puolisomurhia yhtä paljon suhteellisesti. - Anonyymi
No minkänlaista sian elämä on. Siihen voi verrata.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam26114286Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu637245Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2077048Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä425064K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1114839Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju754694Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos834435PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *194391Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754142Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1023938