Mul on avensis vm 2013.. sitä pitäs vähän kutitella mut karalalta ei ainaskaa vielä saa ohjelmaa. Entinen oli 2006 2.2 ja kulki kiitettävästi. Nyt hommasin avo audin rs4 ... lähtee niinku telekkä pöntöstä ainut miinus et ei voi sutata ku neliveto
avensis vs audi
13
<50
Vastaukset
- sdhdj
Tälle aloittaja pellelle ei kannata vastata. Monta kertaa taas vaihdellu nimimerkkiä tässäkin ja vastailee itselleen. Näkee ihan selvästi kirjoitusasusta.
Aloitelee uusia keskusteluja negatiivisessä mielessä. Älkää vastatko niihinkään.
Mitäs täällä edelleenkään teet? Mee sitten audi foorumille. :D - JapaninFilosofiaa
Aasialaisesta autosta ei kannata kutitella yhtään lisätehoja, sillä ne on tehty ns. minimitoituksen filosofialla. Eli suomeksi, kaikki paikat alkavat hajoamaan jos tuota tehonlisäystä alkaa ulosmittaamaan.
- fhdfjyfgjf
Taas silkkaa pjaskaa.
Mitäs sanot tähän:
2JZGTE
"Auto on ollut virittäjien suuressa suosiossa, koska auton 2JZ-GTE-moottorista on mahdollista saada osia (ESA-konversio, electronic supercharger) vaihtamalla melko vaivattomasti jopa 600-700 hevosvoimaa. Vakioahtimilla ns. BPU-virityksellä (putkisto, cooleri jne.) on mahdollista saavuttaa n. 400 hp teho. 2JZ-moottori on tunnettu korkeasta viritysasteestaan ja luotettavuudestaan. Vakiona se kestää erinomaisesti aina 500-600 hevosvoimaan asti."
Huomaa taas että kaveri ei tiedä taaskaan yhtään mitään mistä puhuu.
Sitten muut suorituskykymoottorit, skyllet ja muitakin nipponeita, RX:ät ja lexulta löytyy myös. Löytyy varmasti muiltakin mihin en ole itse perehtynyt.
Monikohan mosa kesti vakiona tehojen 2-3kertaistamisen ilman avausta? Luokassa bensamoottorit 6cyl ja max kuutiot 3000cc. :D
En ole ainuttakaan saman luokan kilpuria nähnyt joka pärjäisi tälle. Jos löydät niin kerro toki minullekkin jos löytyy. Nuilla aiemmilla kriteereillä, mutta saa olla max 3.5litranen kone.
EKANOORACING World's first 5 Second Import Running 5.97 @387KM/H (240MPH)
https://www.youtube.com/watch?v=Zd-ZR9ihGfs - realiteetitHaltuun
hehee, jos jättää vain korin ja vahvistaa sitä, niin saahan mistä vaan vaikka rata-auton.
Vakio Toyota on niin veltto ja heppoisista osista koottu ettei sitä kannata laitella. - SulleEiOleRealiteettejä
realiteetitHaltuun kirjoitti:
hehee, jos jättää vain korin ja vahvistaa sitä, niin saahan mistä vaan vaikka rata-auton.
Vakio Toyota on niin veltto ja heppoisista osista koottu ettei sitä kannata laitella.Minkäs takia niitä sitten laitellaan? Huvikseen? Ei jumankauta mikä jannu! :D
"Jättää korin ja vahvistaa vain sitä"
Nyt ymmärrän sinua huomattavasti paremmin, jos sinun mielestä rata-auto tehdään kori jättämällä ja vain vahvistetaan vain ja ainoastaan sitä..... Ei tekniikalle luonnollisesti tehdä mitään ja turbokin varmaan viskataan takakonttiin tehoja tuomaan? Vai laitetaanko se bensatankin täyttöaukkoon ahtamaan (kolmosenkauttanelosenpuhaltimelle), että saa hirrrveeeesti kone bensaa ja tehot nousee?
Foorumilla kyllä muistettiin varoa suomi24 keskusteluja, kun pellet tulee neuvomaan trollaus mielessä ja joutavaa huuhaata kertomaan.
Senkin isot pojat kertoivat, että typeryksen kanssa on turha keskustella autoista. Ensiksi joudut alentumaan niiden tasolla ja ne voittaa sut silti kokemuksella.
Tämä seuraavalla väitöskirjailijalle joka kommentoi. Jos ei ole fiksua sanottavaa, niin suksi kuuseen tältä puolen ja pysy oman merkin puolella.
Saa varmasti monestakin vehkeestä, mutta se on ihan täysin eri asia miten sitten pärjätään sillä sinun 1.1 unolla vartilla.
Kerro kun olet niin nero ja viisas, että mitä heppoista ja velttoa supran alustassa on? Kumma kun oma vakio alustainen toimii hyvin 250-270km/h vauhdissakin ja tottelee ohjausta moitteetta. Muihin saman ikäisiin ajokkeihin vertaa niin on huomattavasti parempi. Ainoan miinuksen mitä itse annan, niin 70:ssä jarrut ja idioottikin tietää että niitä pystyy vaihtamaan ja päivittämään. Eli ei mikään ongelma.
Sulla taitaa löytyä velttoa molemmista päistä, kun ei järkevää ja perusteltua vastausta saa. Se on helppo sanoa isoja osa-alueita huonoksi, kun ei ole mitään tietämystä asiasta. Alusta on aika laaja käsite ja sisältää monta ihmeellistä nippeliä ja nappelia. Mitä jos kertoisit tarkkaan ottaen mikä osa on huono, niin osaan heti ostaa uuden paremman osan. :D - Jenkova
realiteetitHaltuun kirjoitti:
hehee, jos jättää vain korin ja vahvistaa sitä, niin saahan mistä vaan vaikka rata-auton.
Vakio Toyota on niin veltto ja heppoisista osista koottu ettei sitä kannata laitella.realiteetithaltuun nimimerkille:
Osta airot ja melo berseeseen minun internetistäni! - valmiitVeltotKitisijät
SulleEiOleRealiteettejä kirjoitti:
Minkäs takia niitä sitten laitellaan? Huvikseen? Ei jumankauta mikä jannu! :D
"Jättää korin ja vahvistaa vain sitä"
Nyt ymmärrän sinua huomattavasti paremmin, jos sinun mielestä rata-auto tehdään kori jättämällä ja vain vahvistetaan vain ja ainoastaan sitä..... Ei tekniikalle luonnollisesti tehdä mitään ja turbokin varmaan viskataan takakonttiin tehoja tuomaan? Vai laitetaanko se bensatankin täyttöaukkoon ahtamaan (kolmosenkauttanelosenpuhaltimelle), että saa hirrrveeeesti kone bensaa ja tehot nousee?
Foorumilla kyllä muistettiin varoa suomi24 keskusteluja, kun pellet tulee neuvomaan trollaus mielessä ja joutavaa huuhaata kertomaan.
Senkin isot pojat kertoivat, että typeryksen kanssa on turha keskustella autoista. Ensiksi joudut alentumaan niiden tasolla ja ne voittaa sut silti kokemuksella.
Tämä seuraavalla väitöskirjailijalle joka kommentoi. Jos ei ole fiksua sanottavaa, niin suksi kuuseen tältä puolen ja pysy oman merkin puolella.
Saa varmasti monestakin vehkeestä, mutta se on ihan täysin eri asia miten sitten pärjätään sillä sinun 1.1 unolla vartilla.
Kerro kun olet niin nero ja viisas, että mitä heppoista ja velttoa supran alustassa on? Kumma kun oma vakio alustainen toimii hyvin 250-270km/h vauhdissakin ja tottelee ohjausta moitteetta. Muihin saman ikäisiin ajokkeihin vertaa niin on huomattavasti parempi. Ainoan miinuksen mitä itse annan, niin 70:ssä jarrut ja idioottikin tietää että niitä pystyy vaihtamaan ja päivittämään. Eli ei mikään ongelma.
Sulla taitaa löytyä velttoa molemmista päistä, kun ei järkevää ja perusteltua vastausta saa. Se on helppo sanoa isoja osa-alueita huonoksi, kun ei ole mitään tietämystä asiasta. Alusta on aika laaja käsite ja sisältää monta ihmeellistä nippeliä ja nappelia. Mitä jos kertoisit tarkkaan ottaen mikä osa on huono, niin osaan heti ostaa uuden paremman osan. :DNiin, osataan se jäykkyyden vahvistaminen Toyotalla oikein hyvin. Mm. tässä Subarun yhteismallissa laitettiin muovikiila oven ja karmin väliin jäykentämään koria. Kyllä japanilainen osaa kevennyksen ja minimimitoituksen salat.
- Jenkova
valmiitVeltotKitisijät kirjoitti:
Niin, osataan se jäykkyyden vahvistaminen Toyotalla oikein hyvin. Mm. tässä Subarun yhteismallissa laitettiin muovikiila oven ja karmin väliin jäykentämään koria. Kyllä japanilainen osaa kevennyksen ja minimimitoituksen salat.
Mistä lähtien subarun yhteismallissa on ollut 2jz moottorina? Siitä oli lähinnä puhe vai onko luetun ymmärtämisessä vikaa?
Voi kun on iso asia joku oven ja karmin jäykentäminen. Sulle kädettömälle se on varmasti todella vaikea tehdä parempi. - äläLueLiikaaUnelmista
Tuo kiila oven ja karmin välissä kuvaan vaan niin hyvin tyypillistä aasialaista suunnittelua joka tähtää materiaalin ja kustannusten minimointiin.
Puin kylläkin tuon yhteismallin yhteydessä tuosta kiilasta, en muusta, mutta sulla lähtee raivo aikas nopeasti liikkeelle ja kadotat asian ytimen.
Nyt kuitenkin puhutaan perusautoista, eikä mistään drifting tai vastaavasta kalustosta, sinä senkin teini.
- Vakiohörhöjälleenasialla
Tämä jätkä on palstan vakiohörhö jolle ei ole valitettavasti annettu älliä ainakaan syntymälahjaksi.
No,antaa hörhön leikkiä niin kauan kuin jaksaa! - Kummastelija69
Mitäs noilla sadoilla hevosilla ja 270km/h huipuilla tekee suomenmaalla?
Oman egon pönkitystäkö vai aiheuttaako liian pienet "vehkeet" näitä virittelypakkoja?- SulleEiOleRealiteettejä
Voi hellanlettas sentään. Oletko kuullut radalla ajamisesta (suomenmaalla)? Mitähän niillä vois siellä tehdä. Siinäpä sinulle pähkinä mietittäväksi ja oikein vastanneiden kesken arvotaan banaani ja Kummastelija69 pienet vehkeet.
Miten ego ja vehkeet liittyy autoharrastukseen? Oletko noin kiinnostunut toisten vehkeistä, että pitää ottaa ne ihan puheeksi asti. Anteeksi että täytyy pahoittaa mielesi. Olen hetero.
Eli harrastukset on sinun mielestäsi egon pönkittämistä ja kertoo pienistä vehkeistä. Ei taida olla sulla nyt kaikki inkkarit kanootissa vai oisko kanoottiakaan.
Erittäin typerää vikistä muutenkin toisten harrastuksista. Kerro mitä itse harrastat vai etkö uskalla? Niiskis kun joku voisi vaikka siitä avautua.
"Typeryksen kanssa on turha keskustella autoista. Ensiksi joudut alentumaan niiden tasolla ja ne voittaa sut silti kokemuksella." Katotaan nyt pitääkö tuo paikkaansa vai tuleeko asiallista tekstiä. Täst edes vastaan vain samoille nimimerkeille joille olen kirjoittanut ja tuohon aikaisempaan ketjuun. Tiedän kuitenkin että on sama kirjoittaja monen viestin takana. - toyotaManAina
Hienoa viripoika, aloituksessa puhuttiin tuollaisen perheAven piristämisestä, ei suinkaan mistään rataharrastepelistä.
Sun pitää hakeutua ihan toisille palstoille jos haluat rata-autoista jutskata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä suoraan
Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.691812Voisitko nainen kertoa mulle
Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun1641459- 881252
- 1251245
Miehelle naiselta
Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te491150Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa
Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-261935- 75922
- 106877
Olen syvästi masentunut
En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi99805Mitä vastaat jos
Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍36674