Olisin lähdössä äkkilähdöllä parin vkon säteellä lämpöiseen,
olisko mahdollisesti mukaan lähtijöitä.Yksin ikävä lähteä, vaikkakin sekin onnistunee...
Matkaseuraa
Yksinkö-matkaan
5
178
Vastaukset
- Lomalle
Olen lähdössä
- Tiinamarja40
Minäkin olen lähdössä, tosin viikon sisään..
- Tiinamarja40
Vaihdettaiskos yhteystietoja?
- kia123
En nyt enää tuohon keskusteluun vastaa, mutta samanlainen kysymys. Eli oisko joku vaikka matkaseuraa vaille 10.3.2016 viikoksi jonnekin lämpöön, kanarialle..? Olen 38v nainen.
- KaksinKaunis
Minä lähden yksin Kusadasiin torstaina 27.4.2017 viikoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832274
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722030Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441973- 1281670
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661582Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931509Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771241Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321124Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801110- 711083