15vuotias poika oon harrastanu airsoftaaja jo 5vuotta eikä mitään vakavaa ikinä ole sattunut joskus vaa ehkä pari mustelmaa tai sitten nyrjähdyksiä ei mitään sen vakavampaa eli suosittelen kokeilemaan uusia siftaajia tarvitaan aina ja niinkuin
Kerroin että kun asian mukaisia suojia käyttää niin Airsoft
On tosi mukava ja liikunnallinen harrastus ikinä ei tiedä mitä vastaan tullee se tekee lajista kiinnostavan eli suosittelen
Kokenut airsoftaaja
Kokenutairsoftaaja
3
157
Vastaukset
- Mummo422
Voisin Alottaakkin :)
- Toherrus
Olen itsekin kokenut paintball ja softball pelaaja ja pelikertoja kavereiden ja kanssa on jo kiertynyt paljon.
Mutta nyt kun kaverit ja pelialueet menetettiin meillä ei ole paikkaa pelata ja nyt olisin kiinnostunut etsimään pelialueita ja uusia pelaajia. Minusta tuntuu että et lue tätä viestiä mutta kerro jos tiedät paikkoja jossa saa pelata. - arttu242
Ekan kerran kun palasin airsoftii lähellä pelaajalla oli vain silmälasit suojana muilla oli suojalasit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28111173
- 1337000
- 955673
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385068- 524251
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303899- 613514
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323462Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222995- 782924