15vuotias poika oon harrastanu airsoftaaja jo 5vuotta eikä mitään vakavaa ikinä ole sattunut joskus vaa ehkä pari mustelmaa tai sitten nyrjähdyksiä ei mitään sen vakavampaa eli suosittelen kokeilemaan uusia siftaajia tarvitaan aina ja niinkuin
Kerroin että kun asian mukaisia suojia käyttää niin Airsoft
On tosi mukava ja liikunnallinen harrastus ikinä ei tiedä mitä vastaan tullee se tekee lajista kiinnostavan eli suosittelen
Kokenut airsoftaaja
Kokenutairsoftaaja
3
145
Vastaukset
- Mummo422
Voisin Alottaakkin :)
- Toherrus
Olen itsekin kokenut paintball ja softball pelaaja ja pelikertoja kavereiden ja kanssa on jo kiertynyt paljon.
Mutta nyt kun kaverit ja pelialueet menetettiin meillä ei ole paikkaa pelata ja nyt olisin kiinnostunut etsimään pelialueita ja uusia pelaajia. Minusta tuntuu että et lue tätä viestiä mutta kerro jos tiedät paikkoja jossa saa pelata. - arttu242
Ekan kerran kun palasin airsoftii lähellä pelaajalla oli vain silmälasit suojana muilla oli suojalasit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223914
- 901924
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa901319Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681291- 561149
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.551052Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1941030- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143859