ostin macbook pro kannettavan ja ongelma tuli käyttäjätilin kanssa. Tein itselleni käyttäjätilin ja sain edellisen omistajan käyttäjätilin poistettua. Nyt on vaan sellanen ongelma että kun tein käyttäjätilin itselleni niin valitsin sen salasanaksi icloud tilini salasanan ja nyt kun yritän kirjautua macille sisään niin se ei hyväksy sitä mun icloud salasanaa millään. Vaihdoinkin sen jo kertaalleen, mutta se siinä kirjautumis kohdassa herjaa vaan että tämä käyttäjätili käyttää icloud salasanaa. Mitä ihmettä mä teen? En pysty asentamaan koneelle mitään:-( olisko jollain jotain neuvoja tällaseen ongelmaan.
Mitä teen??
help-help
3
112
Vastaukset
Edellisen omistajan käyttäjätili kertoo vähän siitä, että varmaan kannattaisi siinä välissä asentaa se kone kokonaan uusiksi tehdasasetuksille, päivittää täysin uusimpaan Mac OS versiooon ja sitten vasta alkaa säätämään noita.
- help-help
Kiitos M-Kar:-) asensin koneen kokonaan uusiksi ja nyt kone pelittää hyvin:-)
Onhgelman korjaaminen on helppoa:
1. Poista MacBookistasi henkilökohtaiset tiedot
2. Laita ShitBook wnb-Pro myyntiin
3. Osta samalla hinnalla tuplasti tehokkaampi Windows-läppäri ja asenna/asennuta siihen halutessasi Linux
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784