Onko ihan normaalia että kun stondaa niin muna on vähän ylöspäin käyrä tai sillai? Joo toi ny ei liity tälle palstalle ja sit tietääkö joku täälä et mitä tehdään 8 luokan terkka tarkastuksessa ku meen kasille seuraavaks nii olis kiva tietää kun kaikki entiset kasit kertonu kaikennäköstä siittä mut en tiä mitä uskoo ja mitä ei ja et mistä tietää parhaiten et onko joku kaveri kans homo ku epäilen et yks kaveri olis kanssa mut en uskalla kysyä nii olis kiva tietää miten sen sais selville.. Se ei oo koskaan kenenkää tytön kans ollu mun tietääkseni ja sit oon sen kans tosi paljo vapaa ajalla ja se välillä ku ollaa porukalla pihall nii istuu vaan mun syliin ja mullon alkanu seisoo vähä eikä se oo mitään sanonu koskaan päin vastoin tyylii alkanu sillai leikisti vaa hyppii mun sylissä:P kiitos etukäteen jos joku osaa vastaa
Muutama nolo kysymys..
Hmmmmmmn
1
66
Vastaukset
- ei-bearnick
Peniksen käyryys erektiossa on täysin normaalia. Jos kulma ylittää 45 astetta niin hakeudu lääkärin luokse.
Kahdeksannen luokan terveystarkastuksessa itseltäni katsottiin ryhti, kuulo, näkö ja sitten jutusteltiin kaikesta yleisesti ja se tyyppi kyseli terveydestä kaikkee ja tupakoiko ja niin edelleen.
Jos olette oikein hyviä kavereita (kuten kuvauksesta voi ymmärtää), niin kysy kaveriltasi asiaa ihan suoraan. Jos hän vastaa kyllä, onnea teille. Ei hän luultavasti suutu asiasta. Ja sylissä stondaaminen on niin pirun söpöä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163495Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3943269Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793084Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362899Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582388- 502105
- 942014
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141929Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m431914Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181909