Oon 12-vuotta ja pelkään olevani raskaana:/ olen harrastanut seksiä mutta käytin poikaystäväni kanssa kumia. En uskalla puhua aiheesta äitini kanssa enkä ole kavereillekkaan kertonut. Minua väsyttää kokoajan vaikka nukkuisinki yön hyvin.... Vatsani on todella kipeä mutta rintani ovat normaalit. Kuukautiset olivat tässä kuussa mutta olin sängyssä vasta kuukautisten jälkeen. Paljonko raskaus testi keskimääein maksaa?
Oonko raskaana?!
Pelokasss
3
87
Vastaukset
- Naispari
Käypä kipinkapin apteekissa kysymässä hintaa ja nopsaan ettei raskaus etene liianpitkälle.Puhutaan parista kympistä varmaankin...jos haluat enempi kysellä asiasta kirjoittele minulle [email protected]
- mömmi
Raskaustestejä saa apteekista alle 10 eurolla. Suurista marketeista löytyy usein myös. Tee raskaustesti kun seuraavien kuukautisten tulisi alkaa. Jos testaat liian aikaisin niin tulos voi olla väärä (eli mahdollinen raskaus ei näy).
- ei.oo.totta
Kuka urpo käy harrastaa seksii ton ikäsenä!?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150