Miks aina just päin vastoin?

nuuska-vtun-muikkunen

Ottaa päähän ku joka päivä saan kuulla että pitäis aikuistua ja ottaa vastuuta ja lässyn lässyn mutta nyt ku olisin kerranki tekemässä jotai omin päin nii ei se nyt kelpaakaan.

Mul loppu peruskoulu keväällä ja sain vanhemmilt, kummeilt ja sukulaisilt melkee 700 euroo. Nyt ajattelin tuplaa sen lähtemäl Haaparantaan nuuskaostoksille :D Saisin omat nutut ilmaseks ja sit möisin frendeille ja tienaisin hyvin sil. Todennäkösesti saisin 500 sijotuksel melkee tonnin. Yks kaverin kaveri joka on 32 on lähössä sinne täs kesän aikana ja lupas että sille on ok jos lähen mukaa. Mut nyt porukat kieltää lähtemästä. En tietenkää voi sanoo niille että oon menos ostaan nuuskaa koko lahjarahalla xD Ni sanoin vaan että mentäis roadtripille mut on kuulemma epäilyttävää ja vaarallista ja lässyn lää. Mä oon parin vuoden ajan ostanu nuuskaa tolt kaverin kaverilta ja se on iha mukava ja luotettava jne eikä me oltais edes kauaa, ajettais sinne Haaparantaa sen autol, oltais siel yötä ja ajettais takas seuraavana päivänä.

Sanokaa ny joku hyvä neuvo et mitä mun pitäis sanoo noille porukoille et ne päästäis lähteen?

1

193

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • snus

totta kai sä lähet sinne haaparantaa, sun rahat ja sun asia mitä niil teet. ja kyl 16v voi olla yhen yön poissa kotoa???? ite lähtisin heti jos ois tilaisuus! koht tulee riparimassitki mut en tunne ketää jol ois auto ja kortti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      95
      1596
    2. 72
      1254
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1222
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      1005
    5. 95
      929
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      40
      904
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      80
      775
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      753
    10. Miten hän käyttäytyy kun näette jossain?

😁
      Ikävä
      45
      695
    Aihe