Pokerstars on kusetusta

Pokerstars-on-huijausta

Pokerstars on kusetusta

Pokerstarsin software (RNG) on markkinoiden kehittynein huijaus. Se kynii tasaisesti jokaisen pelaajan rahat talolle raken muodossa pitämällä pelaajat mahdollisimman kauan pöydissä.

Jotta pelaaja jatkaa pelaamista, täytyy hänen voittaa tietty määrä pelejä. Jos RNG jakaisi kortteja sattumanvaraisesti, niin hyvät pelaajat voittaisivat jatkuvasti ja kynisivät huonot pelaajat puhtaaksi, ja nämä jättäisivät saitin. Jotta näin ei tapahdu, jakaa RNG huonoille pelaajille todennäköisyyttä paljon useammin voittokäsiä. Tällä tavalla huono pelaaja häviää hitaammin ja pysyy kauemmin saitilla.

Hyvät pelaajat häviävät puolestaan paljon oddseja useammin eivätkä voi pelata voitollista peliä. Itse asiassa, mitä paremmin pelaat, sitä nopeammin häviät, ja mitä huonommin pelaat, sitä hitaammin häviät! Pelasitpa hyvin tai huonosti, niin häviät aina, koska RNG pitää siitä huolen.

Hyvä pelaaja huomaa saitin rigatuksi (huijaukseksi) ja hidastaa tappioitaan pelaamalla sen mukaan, miten ohjelma kulloinkin toimii häntä vastaan. Kun RNG alkaa kyniä, niin hyvä pelaaja alkaa slouvata ja kipata hyviä käsiä, koska tietää ne ansoiksi tai ohivedoiksi. Tämä ei kuitenkaan auta pitkällä juoksulla, sillä tappio tulee lopulta aina, vaikka miten pelaisit. Voit siis ainoastaan hidastaa häviötä, mutta et välttää sitä.

17

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitutustako

      Hävisin tänään 2 peräkkäistä isoa pottia 93 % johtoasemassa ja paljon muita potteja ohivedoille.

    • paskastars

      Pokerstarsin softa (RNG) suosii niitä pelaajia, jotka tekevät typeriä korotuksia.

      • paskastars

        Jos taas slouvaat voittaaksesi enemmän, niin joku vetää ohitse ja häviät varmasti


      • paskastars

        heh heh, Pokerstarsin chipleaderit ovat täysin idiootteja. Maksavat A hailla ilman mitään vetoa 8-10BB korotukset riverille asti. Silti häviän niitä vastaan, koska RNG tekee ansat, joita ei voi välttää.


    • antipokerismia

      Ihan vitun mahtava tuo Pokerstarsin hit and run esto-ohjelma. Olen jälleen kerran hävinnyt yli 25 % kassastani ja joudun ostamaan lähes maksimisisäänostot

    • justus100

      täyttä asiaa

    • Ei_RNGn_Vika

      En usko että siinä RNG:ssä on mitään vikaa. Joskus pokerissa vain häviää johtoasemassa - sen takia pelikassan hallinta on äärimmäisen tärkeää.

      PokerStars on tosin tehnyt peliolosuhteista reilusti huonommat nimenomaan pelaajan näkökulmasta viimeaikaisilla muutoksilla (tässä esimerkiksi hyvä artikkeli aiheesta: http://www.trustedpokersites.com/reviews/pokerstars/).

      • Korjaus

    • HILARISAHAMIES

      HELVETIN HYVIN KIRJOITETTU!! POKERSTARSIN PASKALLA EI OLE HEVONVITUN TEKEMISTÄ REHELLISEN SATUNNAISEN POKERIN KANSSA!!!! KOTIUTTAKAA RAHANNE JA SAATANAN NOPEASTI!! JOS OLET VOITTAVA PELAAJA, NIIN PAKASTA EI TULE MITÄÄN MUUTA KUIN RIGGED-ANSOJA! AIVAN HELVETIN OKSETTAVAA MANIPULOINTI RIGGED-PASKAA! VITTU MITEN TÖRKEÄ PETOS!!! HYI SAATANA!!!

    • perlllkele

      Ymmärrän tuskasi,hyvillä korteilla siellä häviää rahansa ,pelaamalla kuin idiootti ja heittämällä ässäparin pakkaan varsinkin omahassa, saattaa pelailla vähän pitempään

    • rakenmaksimointi

      Satunnaisgeneraattori on täysin manipuloitu maksimoimaan talon voitto. Satunnaisen pokerin kanssa pelillä ei ole mitään tekemistä. Oksettavaa, mutta valitettavan totta.

    • Jeeeeps

      Vahvasti suosittelen myös pysymään kaukana tästä rikollisesta toiminnasta. Pokerstarsin satunnaisgeneraattori ei tosiaan voisi läpinäkyvämmin olla manipuloitu maksimoimaan talon voitto. Toivottavasti käry kävisi vielä.

    • JOUNI-LAIHO

      TÖRKEÄ PETOS! NYT RAY HERÄÄ! MONOPOLISTA ÄKKIÄ HIITEEN JA OMA REHELLINEN SOFTA KEHITYKSEEN! ISOT GLOBAALIT MARKKINAT TARJOLLA SATUNNAISUUDEN EHDOT TÄYTTÄVÄLLE POKERISOFTALLE! NÄMÄ VEROPARATIISEISSÄ TOIMIVAT KUSETUSFIRMAT, JOILLA EI OLE MINKÄÄNLAISTA OIKEAA ULKOPUOLISTA VIRALLISTA VALVOJAA, TUHOAVAT KOKO PELIN!

    • Learn2play

      huhuhuhuhuhuuutista :DDDDDDDD

      • buahahahaa

        Otatko pikku hintti isältäsi perseeseen?


    • Samulisetä

      n. 2 vuotta olen yrittänyt Pokerstarsilla pelata ja tuntuu, että mulla on siellä ikuinen downswingi. Oon tallettanut sinne yhteensä n. 2k ja kaikki on menny käsittämättömiin ohivetoihin. Ässät häviää aina preflop allinneissa pienemmille kolmosille. Postflop suorat väreille, värit täyskäsille ja täyskädet nelosille. Oon joskus satunnaisesti voittanut pieniä potteja, mutta aina hävinnyt flopin nutsit. Kävin viikonlopun aikana käsihistoriat läpi ja olihan se karua katseltavaa. Ja niille jotka ajattelevat, että olen vaan taas yksi häviävä fisu muiden joukossa, niin Unibetiltä ja Nordicbetiltä kotiutan rahaa sillon tällön. Toki Unibet myös haisee välillä huijaukseksi. Siellä kun downswingi iskee, ovat ohivedot siis aivan järkyttäviä. Mitä sanotte esim. tähän. Itsellä AA ja allin prefolp korotuksilla vastustajalla 52o ja heti floppi 55x ja riverillä vielä kermana kakunpäälle 2. Saman päivän häviöitä KKK vs. J6o ja saa 6:lla värin riverille maksaessaan potin kokoisia korotuksia riverille asti. Tässä vaan pari kättä. Osaisin, ni postaisin koko downsingin aikasen käsihistorian nähtäväksi.

    • jaksaaJak

      vittu siiryin muilta sivuilta pelaa pokerstarsii koska on hyvät jännittävät pelit alussa pääsin lähelle finaalipöytää pari kertaa ja sitten tullaan alas kovempa kun koskaan aa allit vs jj no jatka tullee seuraava käsi ak suit toisella kk ja niin meni kaikki chipit kertaheitolla chipleader asemasta
      vittu mtä ansoja ei noita pysty välttää ...noh pelannut nyt yli vuoden mitään isoo voittanu kertaakaan yli 100 euroo toisista sivuista joskus tulu vähän rahaa mut ei starsilta
      olen narkannut vuoden yli koska en vittu usko että en voita ikinä vittu kaikki vitun homot vetää ohi aina kun yrittäää ässä pari on yhtä varma käsi kun 44 ...kk kun tulee ni vihu saa suoraan suoran ja niin eespäin ....olen jatkanut hulluna koska tykkäään haasteista mutta pakko myöntää ett vittu
      ei taida onnistua ohittaa mitenkään koitan vielä hetken koska kivaa on pelata mutta kohta lopetan
      ei vittu voi voittaa downswing vie kaikki ropot sillee et vituttaa huolel ja lisää rahaa tankkii en voi pitää tilillä rahaakaa koska pistan kaiki haisee kun vituttaa janaurattaa ja seinät täriseee ......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe