Mitä olette mieltä , nykyset koneen osat (tärkeimmät) 500tai 550w virtalähde , GTX 750 gigabyte , i3 540 3.07GHz sekä 4gb ram , HUOM!! aijon päivittää mun prossun mahdollisesti i5 650 3.2GHz ja 8gb ram .... mutta kertokaahan , sopiiko toi i5 650 mun emolevyy jonka linkkaan tähän ja jos ei sovi mikä kannattais hommata et pyörittäis ainakin csgo koska se on cpu vaativa peli ja far cry 4 ekä gta jos mahollista ja budjetti 90 e max koska en osta toho vanhaa emolevyy mitää kummallista cpu täs mun koneen osat siel jossai pitäis olla siit emolevyst tietoo http://downloads.dell.com/Manuals/all-products/esuprt_desktop/esuprt_studio_xps_desktop/studio-xps-8100_User's Guide_en-us.pdf
Mitä olette mieltä?
xtremee
2
410
Vastaukset
SORI VÄÄRÄ AIHE ALUE PITI OLLA TIETOKONEET
NEVERMIND EIKS TOS ALUS LUEKKI ET ''PROCESSOR'' TYPE '' JA SIT SIIN VÄHÄ ALEMPAA ON I5 650
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo804697Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2154611Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks682398Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä752386- 602316
Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak672147- 531886
- 281527
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101348Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1171328