Eturauhastulehdus ja ejakulaatiovaikeudet

knuutson273

Hei,

Olen 18-vuotias yksinelävä nuori mies. Eturauhaseni on todettu kroonisesti tulehtuneeksi. Joudun sen vuoksi käyttämään Tramalia kipulääkkeenä. Tilanne on aiheuttanut minulle jo useita kuukausia kestäneitä pahoja ejakulaatiovaikeuksia. Saan siemensyöksyn nykyisin vain hyvin harvoin ja silloinkin sen saavuttaminen voi kestää useamman tunnin eli paljon kauemmin kuin olisi tarkoitus. Itsetyydytys on myös hyvin kivuliasta. Minulle on myös sanottu että päivittäinen siemensyöksy edistäisi eturauhasen paranemista. Olen nyt hakeutumassa seksuaaliterapiaan. Ovatko muut törmänneet vastaaviin ongelmiin?

15

1542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omakokemus

Aika samaa oli itselläni, mutta myös erektio oli huono, onko sullakin?
      Miten sulla tuli tulehdus ja kauannoot kärsinyt siitä?

• Potensissa ei ole mitään vikaa. Olin sairaalassa erästä toimenpidettä varten ja sen jälkeen minut jouduttiin katetroimaan se ei onnistunut vaikka sitä moneen kertaan yritettiin. Se sitten ärsytti eturauhasta niin että se myöhemmin tulehtui ja on nyt kroonistunut. Miten sitten pääsit eroon tuosta?

• ölkdaölskd

Ei helvetti.... Tramalia?!?!?!?! Pillerit mäkeen ja hoidat tulehdustilaa aktiivisella runkkauksella, kuumilla kylvyillä ja vaikka eturauhasen hieronnalla. Nuo pillerit on sellaista myrkkyä, että ne saa pään lisäksi sekaisin koko kropan!!!!!!

• Tiedän vain tulehtuneesta rinnasta ja juuri sitä pitää lypsää jatkuvasti että saa tukoksen pois tiehyistä että virtaisi taas.

• rofllll

Mulla autto istua ammees pahimman ohi, kuuma vesi on paras ja sit lypsää pussit tyhjiks. Vittumainen tauti sain ensi oireet 21v olin yhden yön märissä boxereissa kylmässä putkassa. Annoin muuten anteeks posliineille että laitto mut sinne putkaa pelkissä märissä boxereissa einkä saanu vaatteit. Anteeks anto autto vähä, mut joo sun tapauskessa ei vissii tää oo kauheest kyseessä....

• eturauhastulehdus on kiusallinen vaiva, itsekin sen sairastanut, mutta onneksi ei vielä kroonistunut. Lämpimässä kylvyssä istuminen helpotti alkuun hyvinkin, mutta itse vaiva jouduttiin antibiooteilla (amoxin) hoitamaan. Kiveksetkin turposi kuin tennispallot ikään ja kävely oli todella hankalaa kun kaikki hankaus sattui kiveksiin. Erektioon ja ejakulaatioon en ole jurrikaan muutoksia huomannut. Olettaisin että tuo epäonnistunut kateterointi on jotenkin ärsyttänyt virtsaputkea ja eturauhasta ja sen vuoksi tulehdus sinne iskenyt. Vaivaako eturauhanen muuten sua vielä vai onko vaiva pysynyt poissa?

• Niceguy80
    • etu.rauhanen
    • Eturauhasen hierontaa on pidetty kauan auttavana hoitomuotona. Sen käyttö jäi siihen kun tuli antibiootit hoitomuotona. Antibiootteja suosittiin helppouden vuoksi ja toki poisti myös aktiivisen tulehduksen samalla. Mutta valitettavasti antibioottikuureja joutuu syömään jatkuvasti kun tuo ikävä vaiva kroonistuu ja pikkuhiljaa niiden teho vähenee.
      Oman kokemuksen perusteella suosittelen aktiivisen tulehduksen hoitamista antibiootein ja kun vaiva alkaa helpottaa voisi uusiutumisen ennaltaehkäisevänä keinona kokeilla tuota eturauhasen hierontaa. Jos asia on sulle outo tai epäselvä niin kysy rohkeasti neuvoa. Älä jää ongelman kanssa yksin koska siihen löytyy kyllä apua

• Kiitos viestistä. Edelleen sama vika ja pienikin antibioottiannoksen laskuyritys pahentaa heti oireita.

• Koska vaiva edelleen jatkuu niin olisko halukas kokeilemaan tuota eturauhasen hierontaa? Kerron mielelläni kyllä sulle lisää tuosta käsittelystä jos oot kiinnostunut os. [email protected]

• henri1

oletko yrittänyt selvittää mikä tulehduttaa eturauhasesi ?. Syitä voi olla monia. Tärkein syy on alkoholi, suht pienetkin määrät voivat tulehduttaa ja turvottaa rauhasen. Silloin pitäisi joko vähentää alkoholin määrää ja käyttökertoja tai jopa lopettaa juominen kokonaan. Myös jotku ruoka-aineet voivat olla ärsyttäviä, mm juusto ja suklaa. Lisää voi löytä googlaamalla.
      Valmisruuissa on usein trans rasvoja, myös niillä voi olla vaikutusta tähänkin ongelmaan. Kuten ruokapakkausten ftalaateilla ( googlaa ) ja bisfenolilla.

• omakokemus

Onko sulla omaa kokemusta että jokin ruokaaine ei sulle sovi?
        Mitkä sulla on aiheuttanut oireita?

• e.jakulaatio

Tuosta tramalista sen verran, että se on varsin hyvä lääke ennenaikaiseen siemensyöksyyn. Maksaa murto-osan Priligyn hinnasta. Ja on vähintäänkin yhtä tehokas. Eikä ole vaarallinen, jos silloin tällöin nappaa pari 50 mg:n tabua.

• Mulla on myynnissä edelleen E-Baysta tilaamani kirja "A headache in the Pelvis", jos joku täällä on kiinnostunut. Siitä voi olla apua eturauhasvaivoihinkin. Kirjoittajat (Wise / Anderson) ovat erikoistuneet lantion alueen kipujen tutkimukseen ja hoitoon. Kirja löytyy sivulta Tori.fi, Pirkanmaan osastolta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      10
      3379
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1858
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      77
      1169
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      982
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      948
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe