kuka on keuruun hanna

mikskksu

Kertokaa kuka on keuruun hanna ja miltä näyttää.

10

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • r-a-k-a-s

Fiktiivinen hahmo, jota seudun tumputtajat käyttävät kiihottautumiseensa.

• E-N-D

Tän ketjun vois poistaa, kun ei kiinnosta koko tyyppi. Turhaa kirjottelua... vuodesta toiseen

• Varma.Tieto

Hanna = 158 cm isovittuinen nainen.

• Jättipenis

Pieni munasten puhetta :)

• kiitos_tiedosta

Oikeinko on isovittuinen.

• KSVirtanen

Keuruun Hannaa ei ole fyysisesti olemassakaan.
      Se on vain absurdi hahmo erään aikuisen, mutta lapsen tasolle henkisesti jääneen ihmisen ajatusmaailmassa.
      Kyseisellä henkilöllä ei ole koskaan ollut pysyvää realistista parisuhdetta, johtuen mielenterveys- ja tämän myötä myös erektio- ym. sukupuolielämän puutteista.
      Näin hän on myös jäänyt vaille riittävää sosiaalista kyvykkyyttä, käydäkseen korrektia keskustelua "normaaleista" asioista.
      Sen lisäksi että hän tuottaa tätä naiivia, ala-arvoista ja moraalitonta tekstiä julkiseen sosiaaliseen mediaan, hän myös konkreettisesti kertoo kuvitelmahahmostaan tapaamilleen ihmisille.
      Kaikkiin tähän fiktiiviseen hahmoon liittyviin juttuihin voit siis rauhassa jättää reagoimatta, koska niillä ei todellakaan ole mitään reaalista annettavaa objektiivista dialogia kaipaaville, henkisesti edes kohtuullisessa tasapainossa oleville ihmisille.
      Jos näihin asiattomiin "Hanna-avauksiin" lisäät omia kommenttejasi, se on omiaan myös kiihottamaan tämän "ressukan" kirjoittelua.
      Tosin hän itse kommentoi niihin, käyttäen eri nimimerkkejä, jotka on kyllä helppo tunnistaa toistuvasta epäasiallisesta formaatista.
      Ne jotka realistisesti tuntevat tämän henkilön, välttelevät häntä ja jättävät hänen abnormit ja perverssit lähestymisyrityksensä ilman huomiota.
      Miksi siis käydä ajatustenvaihtoa hänen kanssaan edes täällä sosiaalisessa mediassa.
      Kirjoittelut eivät varmasti lopu, mutta tiedoksi kaikille, että niistä on turha provosoitua, sillä niiden takana oleva ihminen ei ole fyysisesti tai henkisesti tasollamme jotta hän voisi käydä kanssamme rationaalisesti kaksisuuntaista dialogia.
      Hyvää kesää kaikille muille.

• Varma.Tieto

Täyttä roskaa kirjoittelet palstalle. Tottakai Keuruun Hanna on oikea ihminen.

• HannuHammaslääkäri

Moi! Täytyy ehdottomasti korjata, ettei mun nimi ole Hanna vaan Hannu!

• hedres

Gel ho le,me hi.Staf ond kilfg of li kotrels r Thoue?

• HannuHammaslääkäri

Hei, jotain rotia!

Mun nimi on Hannu eikä Hanna!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2970
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      361
      2653
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      48
      2410
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      30
      2390
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1948
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1479
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1472
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1393
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1349
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      14
      1321
    Aihe