Vaarilla on vaippa

RIUKU

Olen yli 6o vuotias ja muutama vuosi sitten alkoi pissa karkaila housuun. Vaimo huomatteli asiasta ja hän osti vaippoja . Melko pian hän toi vaippa housu paketin ja melko pian rupesin käyttämään niitä. Lähipiirissä riittää vaippa mutta kylässsä ja matkalla vaippa housut tuntuu mukavammalta. Ja jos tulee tilanne että joutuu laskemaan ison pissan vaippaan niin tilaa on. Olisi kiva kuulla miten homma toisilla toimii. Ja oletteko tilanteeseen tyytyväisiä.

45

2868

Vastaukset

• Ikä vasta 51 ja vaipat housussa jo kolmisen vuotta. Vaimo sairaanhoitaja
      ja toi silloin ensimmäiset vaippahousut kokeeksi töistä kun sitä alkoi
      hermostuttaa ainainen vessan etsintä ja vessassa ramppaus. Nyt kun
      nolottaminen vaipoista on hellittänyt on tehty matkojakin ja stressi ja
      elämänlaatu parantunut. En luopuisi enää Tena Pant plus housuvaipoista
      sillä parempi varmuus kuin ainainen pelko noloista tilanteista.

• Itsellä samoin pissa pääsi housuun aina silloin tällöin ja löysin Tenat Tokmannin hyllystä, kokeilin ja siitä saakka käyttänyt. Voi taas käydä
      urheilutapahtumissa ja jopa kaljalla, että silleen.

• Yllättävän monella samoja ongelmia, noloja tilanteita kaihtavana itsekin
      käytän noita Tenan housuvaippoja taksia kun ajelen. Ei koskaan tiedä
      mihin kyyti vie ja koska pääset vessaan niin ei voi vain pysäyttää keskustaan asiakaskyydissä ja lorottaa renkaalle. Vanhoilla miehillä on
      vanhojen vaivat.

• Olen 50v mies ja minulla joskus rakko hermostuu ja pissa uhkaa tulla housuun. 3vuotta sitten aloin käyttää vaippa housuja ja melko pian huomasin vahinkojen harvenevan. Koska nyt ei tarvitse pelätä että joku huomaa vahingon. Vahinkoja sattuu vieläkin mutta isokin pissa pysyy hyvin vaipassa ja olo on rauhallinen.

• Olen monta vuotta käyttänyt vaippahousuja matkoilla lentoneessa ja
      isompiin juhliinkaan en lähde ilman niitä. Ei tarvitse hermoilla karkaako housuihin.

• Minulla alkoi virtsakarkailla selkäkivun seurauksena ja vaikka selkäleikattiin niin karkailu ei loppunut. Oli pakko ruveta käyttämään suojia ja nyt käytän Tena suojaavia alushousuja jokapäiväisessä käytössä
      ja en niistä luopuisi ovat varmat ja mukavat.

• Täälä kun 32 vuotias mies mitä joutuu käytämään vaippoja päivällä sekä yöllä kin. Olen käyttänyt vaippoja 7 vuotta.

• Olen melkein 70 v isovaari nyt, mutta 6 - 7 vuotta sitten leikattiin eturauhas syöpä. Totaalinen leikkaus oli, ei enää eturauhasta eikä syöpää. Lääkäri antoi ohjeen silloin vähän tehdä jalkaliikkeitä, ihan helppoja tuon karkailun estämiseksi. Katetri oli noin kaksi viikkoa ja kun otettiin pois, jouduin käyttämään vaippoja. Mutta niillä kuntoliikkeillä on asia korjaantunut. Kysyin silloin lääkäriltä, kuinka kauan pitää näitä liikkeitä tehdä? Niin vastasi mahdollisimman kauan, muuten voi uusiintua. Meni monta vuotta ok, mutta sitten taas alkoi ja muistin liikkeet ja nyt teen niitä jatkuvasti ja ei ole ollut vaippoja ollenkaan.
      Liikkeet oli ja on: Sängyssä selällään jalat suorana, liikuttaen oikeaa jalkaterää oikealle puolelle, pikkuvarvas patjaan, jos menee ( mulla ei mene niin pitkälle) ja takaisin 10 kertaa. Sama vasemmalla jalkaterällä vasemmalle 10 kertaa.
      toinen liike: selällään taas ja nyt nostetaan polvi ylös kantapää pehvaan kiinni jos menee, (mulla ei mene) 10 kertaa kummallakin jalalla.
      Kolmas liike: selällään taas ja polvet koukussa. Oikean polven kääntö nyt oikealle patjaa kohden 10 x ja sama vasemmalla vasemmalle 10 x.
      Tämä ottaa kokonaisuudessa aikaa noin 2 minuuttia.
      Alkuun tein aina 2 tunnin välein, myöhemmin 2 kertaa päivässä.
      Tämä on auttanut minua ja monia muitakin.
      Toivottavasti tästä saa selvän, kun olen asunut pois suomesta yli 30 vuotta.

• Minulla on ollut koulu ajoista asti ollut paha tapa tiputella kovassa hädässä hiljaa housuihin. Muutaman kerran vuodessa tulin pissat housussa kotiin. Nyt olen kolmisen vuotta laittanut vaippahousut jalkaan kun olen lähtenyt sellaiselle reissulle jossa pissa vahinko on mahdollinen. Joskus on tultu vaippa kuivana kotiin, mutta pissat housussa vain pari kertaa

• Yliaktiivinen rakko aikaansaa sen että sillointällöin ei ehdi vessaan kun tarvitsisi, eli pääsee niinsanotusti housuun. Lääkäri suositteli rakkokoulutusta että pidättelisi niinkauan kuin karkaa, suojat housussa niin kukaan ei huomaisi. Teen/tein ohjeen mukaan ja pidätyskyky on parantunut huomattavasti, ennen kastelin housut/vaipan
      päivittäin, nykyisin voi Tena Pantsi kastua vasta kolmantena päivänä.

• Ostin eilen paketin Tenan housuvaippoja paikallisesta Tokmannista -kiitos vinkistä. Kokeilin niitä eilen ja tuntuivat mukavilta,ajattelin laittaa ne tänään jalkaan töihin ja
      illalla elokuviin. Eiköhän stressi housujen kastumisesta ala helpottaa -toivon ainakin
      niin, sillä jos pissa karkaa se pysyy vaipassa ja kukaan ei huomaa.

• Kiitos palstalle vastanneille, Teidän neuvoista viisastuneena kokeilin vaippoja kun matkustin joulureissulle Lappiin. Oli helpottavaa olla lentoasemalla kuin muut,
      kahvitellen ja stressaantumatta matkustaa kun ei tarvinnut pelätä että housut kastuu.

Kun sitten lento oli ohi ja laskeuduimme niin koneen tyhjentymisen viivästyessä pissa
      sitten karkasi,mutta vaippa hoiti homman ja ei tullut noloa tilannetta. Ei sitten kuin
      vaippa lentokentän vessan roskikseen ja matka jatkui. Olen nyt vaippamies kun matkustan tai on vaara että voi käydä kosteasti.

• 56v mies pitkä historia vaipoissa.
      nykyään tenan slipit

• 60v Olen käyttänyt pari vuotta vaippoja jajoskus miettinyt yhtä asiaa voiko vaipan laittaa uudelleen jos se eka reissulla kastukkaan. Olen enempi tykännyt vaipoista kun nevoi helposti ottaa pois eikä tarvitse aina mennä pissa vaipassa kotiin jos on vaippa housut jalassa.

• Housuvaipat ovat varmat ja mukavat, itse sairastan kronin tautia eli suolistosairautta
      jossa voi tulla isohätä housuun alle minuutin varoitusajalla. Housuvaipat mahdollistaa
      että voi elää jokseenkin normaalia elämää sen ajan kun sairaus ei akuutissa vaiheessa.

On loistavaa että hätä pieni tai isompi imeytyy ja pysyy vaipassa ja mahdollistaa
      siirtymisen ilman suurta kramatiikkaa kotiin tai ainakin lähimpään vessaan. Vessapassi
      on pieni lohtu jos lasti on jo housussa.

• Karkauspäivä on jokapäivä, harmittaa ainainen virtsankarkailu. Vaikka olenkin jo tottunut käyttämään suojia ja luotan niihin vahingonsattuessa. Mutta kun harrastat
      ja joudut pukuhuoneessa vaihtamaan urheiluvarusteet ja niin aina on se mahdollisuus
      että muut huomaa. Olen huomannut että on niitä muitakin mutta näistä jutuista kun
      ei puhuta noloillaan vaan.

Arkisin minulla on käytössä Tenan suojaavat alushousut ja kun matkustan laitan Tenan Pantsplussat ja hommat hoituu.

• Tena Pants Plussat ovat minulla käytössä kun ei meinaa keritä vessaan pissahädän
      yllätettyä. Paikallisliikenteen bussikuskina kun ei voi renkaallekaan lorotella vaan
      pitää taukopaikoille sinnitellä joten usein housuun lirahtaa. Suojien käyttöön olen
      tottunut ja noloilu niiden ostamisesta loppunut. Eikä niiden käyttöä tarvi hävetä
      vaan nolompaa on pienikin näkyvä läikkä etumuksessa.

• Olen 45v ja joudun pitämään pari kertaa viikossa jutun joka aina jännittää, ja saa housut kostumaan ja joskus karkaa pissaakin, N yt olen pari vuotta laittanut jo kotona vaipan housuihin, ja olen ratkaisuuni tyytyväinen. Housut on koko päivän kuivat vaipan otan pois tilaisuuden jälkeen. Aivan kuiva vaippa ei ole koskaan ollut joten tarpeen se on ja ompa vaippaan joskus tullut pienet pissatkin , mutta koskaan kukaan ei ole asiaa huomannut. Vaippa housujakin olen kokeillut laitoin ne aamulla jalkaan ilman alushousuja. Aamu oli tiukka ja minulla karkasi pienet pissat vaippaan. Ja kun varahousuja ei ollut olin sitten loppu päivän pissat housussa. Mutta onneksi kukaan ei huomannut vahinkoa. Ne ovat minusta ainakin hankalampia käyttää. Vaimo on tyytyväinen kun en tule pissat housussa kotiin.

• Elämisen laatu on parantunut roimasti sen jälkeen kun keksi että meille miehille on saatavilla virtsankarkailuun tenan housuvaippoja. Sitä meinasi ihan erakoitua kun aina piti olla vessan lähettyvillä ja aina se ensimmäisenä mielessä että jos housu kastuu. Suojia käyttämällä olen niinkuin muutkin, ja ei se muille kuulu jos välillä käyn
      vaipanvaihdossa, voin olla töissä ja vapaalla ilman stressiä. Nykyisin on luonnollista
      että laittaa tena pantsit alushousujen sijaan ja jos karkaa pissa niin se siitä.

• Vaippa toiseen tarkoitukseen.

73v vaari käyttää vaippoja heikon itseluottamuksen vuoksi.
      Pakoputkeni lyhentämisen seurauksena sulkijan leikkausominaisuus heikkeni ja ulosteen viskositetti vaihtelee.
      Äärimmäisen harvoin tulee vaippan tuhrua. Tavallisesti menee useita viikkoja ilman merkkiä mutta menneiden vuosien karmeat kokemukset söivät itseluottamusta.

Silloin harvoin kun tahra ilmestyy vaippaan se on rankan ponnistuksen seurausta.
      Maksimipainoilla tehty maastaveto tai hack-kyykky tangolla aiheuttaa ilman vyötäkin vatsaonteloon niin paljon painetta, että joskus vaipassa näkyy ruskeaa.

• Jääkiekko-ottelu, pikkujouluteatteri, kauneimmat joululaulut tilaisuus olisi jääneet
      väliin jos ei olisi ollut tenat housussa. Kun mielessä on mahdollisuus että käy nolosti
      niin mielellään jättää tilaisuuden ennenmin väliin kun kastelee housunsa ja häpeillen
      lähtee kesken kotiin. Kyllä inkohousut ovat loistava tuote mutta boxerivaippakin on
      kätevä meille miehille.

• Tosi on, vaikka vaippahousut illalla kastuivatkin oli ilta joululaulukonsertissa mitä ihanin.
        Konsertin jälkeen vielä lasilliset ravintolassa ja sitten kotiin, kukaan ei huomannut ja olo
        oli stressitön.

• Olen vasta alle 50 ja vaikeuksia on ollut jo parisenvuotta, vaikka kuinka suojaudut
      kylmältä eturauhanen ärtyy ja sitten alkaa vuotamaan housuun tippa tipalta tai
      välillä koko lastikin. Olen käyttänyt jokusen kuukauden nyt noita housuvaippoja ja
      pikkuhiljaa on niihin tottunut ja oppinut luottamaan, ovat aika helppoja käyttää ja
      imukyky riittää kokopäiväksi. Ja käyttöähän helpottaa kun niitä saa supermarketeista.

Sanon kyllä inkohousuille ennemmin kuin noloilen.

• Virtsankarkailu yleensä on iän tuoma kiusallinen vaiva mutta toki sitä on myös nuoremmillakin. Iän myötä eturauhasen liikakasvu aiheuttaa tuota hyvin usein ja toki se yleensä on myös hyvälaatuista joten suurta huolta ei ole. Myös monet muut asiat kuten sairaudet ja loukkaantumiset aiheuttavat samaa kiusallista ongelmaa. Pants-mallin vaippahousut ovat kätevä käyttää ja usein myös riittävän hyvä mutta pidemmille reissuiile ym voi olla riittämätön. Pants on myös suht huomaamaton käytössä ja se on helppo tarvittaessa vaihtaa vessassa. Ihan pieneen karkailuun on myös olemassa kalukukkaron mallinen suoja joka yleensä riittää esim jos ilmenee pelkästään pientä jälkitiputtelua yms pientä karkailua. Se on myös käytössä kätevä. Kannattaa rohkeasti vertailla ja kokeilla eri malleja. Niitä löytyy esim www.tenakauppa.fi

• Olen käyttänyt Tenaa, mutta iho ei oikein tykkää niistä. Alkoi punottamaan ja tulla herkäksi.
      Kokeilin Attendsin Pull-Onseja ja tykästyin. Ne eivät ärsytä ihoa samalla tavalla. Valiettavasti hinta on hiukan korkeampi, mutta onneksi ei tarvitse käyttää jatkuvasti.

• No nyt on sitten uusi vaippahousu eduskunnassakin kun Pekkarisen Maukka liittyi joukkoomme,
      ahkerana edustajana heti leikkauksen jälkeen ensiviikolla duuniin. Itsellä on nyt leikkauksen
      jälkeen tarvinnut vaippahousuja jo yli vuoden ja tuppaavat kastumaan vaikka mitä tekisi.

Kaiken kaikkiaan loistava tuote nuo vaippahousut aikuisille. Imukyky loistava ja huomaamattomat käytössä. Ja niihin kun oppii luottamaan ja nolostuminen hellittää on se
      vaipanvaihto ihan ok.

• Miehet pissaavat housuunsa lähes samoin kuin naiset ikääntyessään, mutta miehet eivät käytä
      suojia eikä hae apua lääkäriltä vaan mieluummin vaikka erakoituvat vaivoineen. On ilo huomata
      että asiasta keskustellaan ja vertaillaan kokemuksia. Rohkeasti käyttämään inkohousuja ei ne
      naiset niitä näe mutta kyllä haistavat ja näkevät jos kuseksitte housuun ilman että käytätte
      suojia. Sopivat suojat löytyy kyllä jokaiselle.

• Jäykempää kamaa.

6 vuotta sitten pakoputkeani lyhennettiin loppupäästä 30cm. Sulkija säästyi mutta vaurioitui kuitenkin sen verran, että sen "leikkausominisuus" heikkeni ja samalla sulkutehokkuus pieneni.

Tuon jälkeen en ole puntilla käyttänyt nostovyötä koska vatsaontelon paine purkautuu alakautta.
      Pidän housuissani Espanjan syys- ja kevätreisuilta tuomiani, paksuja, tehokkaita vaippoja.
      Yleensä uloste on niin kovaa, ettei vaippaan jää jälkeä mutta joskus, kuten tänään, huomasin kotona mojovan purkauksen jäljen joka toki oli rajautunut vaippaa,
      Tein salilla kevyen maastavetotreenin. 5 x 10 x 100kg ja smithissä pohjakyykyt jalat jalkaterän verran johteiden etupuolella, 5 x 10 x kelkka + 40kg.
      Molemmat liikkeet rauhallisesti, varsinkin alaspäin hitaasti jarrutellen.
      Kyse ei siis ollut mitään "rutistamisesta" mutta siitä huolimatta vaipassa oli kohtuullinen satsi eikä kyse ollut myöskään ripulista vaan normaalijäykkyydestä.

Virtsaamisen kanssa minulla ei ole ollut hankaluuksia, ei tiputellenkaan.

Aloitus koski vaipan käyttöä. Sitähän tämä on.
      Nimimerkistä on helppo päätellä, että täytän tänä vuotena 74v.

• Tulipa huomaamattani toistoa.

• Minullakin alkoi pissa karata housuun kun työssä ollessani tuli joku äkkinäinen homma ja ykskaks
      ei kerinnytkään enää vessaan vaan housu kastui. Kun vaimo on pessyt pyykit vuosia, niin hän osasi myös huomata tapahtuneen hetimiten ja otti asian puheeksi ja siinä sitä punastellen alettiin
      etsiä/kokeilla sopivia vaippoja. Tena Pantsit tuntui mukavilta, ensin aloin pitää niitä töissä, sitten
      lomamatkoilla ja tapahtumissa, nyttemmin käytän niitä kuin alushousuja eli lähes aina suojaamassa noloilta tilanteilta. Nyt nämä uutuudet "laivastonsiniset" ovat kuin alushousut, ei niitä vaipoiksi uskoisi jos ei tietäisi.

• Kiitos Suomalaisille itsenäisestä 100 vuotiaasta Suomesta, uhrauksia se on vaatinut ja vaatii edelleen menestyäkseen. Samoin vaatii että säilyttää arvokkuutensa ja ei tarvi pelätä että
      housujen kastuminen pilaa illan tai työpäivän joten housuvaipat vain jalkaan ja menoksi.
      Itsellä on ollut Tena Pantsit käytössä jo pari vuotta ja ovat osoittautuneet loistotuotteiksi, ovat
      mukavat ja varmat käyttää ja mikä parasta lähes huomaamattomat.

• Kerrankin oli ilo huomata että Tena markkinoi tuotteitaan näyttävästi, kun oli tullut uusi tuote
      "Laivaston siniset" Aktiv fit inkohousut miehille. Kokeilin heti niitä kun lähettivät näytteen ja
      nyt kun niitä saa Tokmanniltakin niin aloin käyttää niitä.
      Kyllä on olo rentoa, kun ei tarvi olla aina juomatta tai olla vessan vieressä kaiken aikaa ja ei
      tarvi pelätä että laskee alleen että muut huomaa.

• mistä edullisemmat housuvaipat löytyy suurpakkaus?
      90vuotias isäni joka ikänsä maksanut verot Suomeen, ei kaupunki anna vaippoja ennenkuin todellinen tarve :( Eikö ole todellinen tarve kun pissi tulee milloin sattuu, ei ehdi vessaan, sängystä ylös... Nyt sitten pissanhajuisena ja märkänä lähtee/tulee päiväkerhosta.
      Ihimmillisyys toivotaan kotihoitoon.

• Kävin eilen ostamassa pitkään harkittuani Tenan housuvaippa paketin, ja aion tänään kokeilla ja
      lähteä juhlimaan vappua. Saasnähdä kuinka äijän käy, pääseekö housuun vai tullaanko kuivana
      kotiin. Monena vuonna on housu kastunut ja nolona kotiin tultu mutta nyt toivottavasti tuli muutos ja karkailun imee Tena, jos ei ehdi/pääse vessaan.

• Kerro miten kävi.

• Kerro miten kävi.

• Kyllä sitä pissaa siinä hulinassa parikin kertaa karkasi mutta kyllä AktivFit suojat kaiken imaisi sisälleen pissat eikä tuntunut edes kosteilta iholla. Luottamus suojiin kyllä kasvoi ja lonkero
        maistui paremmalta.

• Onnekseni laitoin jalkaan aaamulla tena pants plussat, ilman niitä olisi tullut katastrofi palaverissä joka venyi tuli housuun kolmesti tunnin aikana mutta tena hoiti hommansa ja
      Kukaaan ei huomannut vaikka vaippaan meni.

• Tahkon juhannus.. Päällä tena slip teippivaippa. Bilettäessä ei tarvii jonottaa vessaan vaan voi laskea alleen. Pari kertaa rakko oli niin täysi, että lorahti tietämättä. Jatkossa festareille vaipat matkassa. Niin monesti housuun päässyt. Muita tahkolla vaipat matkassa?

• En pidä itseäni komeana, mutta oli mullakin Tahkolla Tena Pantsit jalassa ja siinä ruuhkassa myös
        pissat pääs housuun/Tenaan tahtomattakin. Mulla oli repussa parit vara Pantsit ja kaikki tuli
        käytetyiksi ja lähellä oli etten kotimatkalla kastellut housujani kun ei ollutkaaan enää vaippahousuja turvana.

• Olen tänäkesänä käyttänyt housuvaippoja kesäteatterissa, Ruotsi-Suomi maaottelussa, sekä Cheekin
      lopettajaiskonsertissa, ei ole pantsit pettäneet vaan varmistaneet onnistuneen illan. On otettu juomaa, naurettu ystävien kanssa nautittu elämästä. Pöksyyn on karannut mutta mitä siitä, kukaan
      ei ole huomannut ja noloja tilanteita ei ole itselle tullut. Olen varma ja vapaa ja käytän Tena Aktiv Fit
      vaippahousuja.

• Kävimme vaimon kanssa StandUp illassa, itse olin varustautunut inkohousuilla kuten tapanani on jos
      lähden illaniloihin mutta vaimoni naureskellessaan kastelikin itse housunsa ja nolostellen asian myöntäessään sanoi ettei itsekkään lähde enää ilman suojia liikenteeseen. Jokaisen yli 50 vuotta
      täyttäneen pitäisi kysyä oletko valmis jos pissa karkaa, me olemme Tenailijoita.

• Jälleen kerran Tena men active fit pelasti minut noloilta tilanteilta juhannuksena Tahkolla. Armotonta bilettämistä useampi päivä niin festarialueella kuin mökillä. Festarialueella olis päässy housuun ja tulikin, mutta onneksi housuvaippa pelasti tilanteet. Olikohan muita bilettäjiä Tahkolla joilla oli vaipat turvaamassa bilettämistä?

• Viimeksi eilen taas karkasi pissa housuun, mutta onneksi oli inkohousut varmuudeksi
      laitettu. Urheilutapahtumissa kun kaikki änkeää samaanaikaan vessajonoon niin
      me yliaktiivisenrakon omaavien pidätyskyky on koetuksella ja ainakin itselle käy
      valitettavan usein että pääsee housuun.

Onneksi on Tenat keksitty.

• Ikä 55vuotta, inkohousut jalassa jo parivuotta ja suoja on tarpeeseen. Itsellä kastui
      housut ensikerran kun olin vaimon kanssa juhlistamassa 50 vuotispäiviä Tamperetalossa konsertissa, hätä alkoi painaa mutta vaimo vain sanoi että odota nyt
      kohta on tauko, housuun tuli ennenkuin tauko alkoi. Sama toistui sitten muutaman
      kerran kunnes sattumalta Tokmannin myymälässä vahingossa huomasin aikuisille
      tarkoitetut inkohousut. Ostin samantien ja en ole katunut. Lääkärissäkin käyty ja
      ohjeita saatu, stressittömin vaihtoehto on inkohousut. Pistä jalkaan kastuu tai ei,
      ei kuulu muille.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Avustettuja CoVid murhia ruotsissa?

>> “Ruotsissa iäkkäiden koronapotilaiden kuolemia on joudutettu morfiinilla" – Sairaanhoitaja Sonja Aspinen kertoo järkyttävistä kokemuksistaan >> Yle
      Maailman menoa
      129
      6685
    2. Niko Ranta-Aho vihjaa perhehaaveistaan

Miten voi olla, että tätä typerää rikollista paapotaan ja glorifioidaan joka tuutissa? Haastattelua annetaan ja otetaan sinne sun tänne. Ovatko kaikk
      85
      3326
    3. S&S Instat kovin hiljaisena

Onkohan siellä lyöty vetoa, kumpi pystyy olemaan pitempään ilman päivittelyä? Soffalla varmaan pää sauhuaa jo... 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      2198
    4. Murha Varkaudessa

Eli kuka tekijänä ja kuka mahtoi olla uhri?
      Varkaus
      70
      1915
    5. Raaka-Rane lähti reissuun lentokentällä

Instassa runsas aamiainen lentokentällä, pöytäseurueessa kaksi muuta. Täytyy järjestellä bisnekset kuntoon ulkomailla...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1577