Noh onko tänä liikaa?

Gamer4Life

Elikkä mitäs sanotte ku tulee pelattua/istuttua koneella noin 4h-8h päivässä? Onko se teiän mielestä liikaa? Kyllähän se raja menee joskus ylikin :3 Mutta onko siis liikaa? Kiinnosti vaan

10

139

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyyhkis

      sama, kun ei vaan perkele ole muuta tekemistä kun ei ole vittu kavereitakaan

    • tietokonenörttoi

      ei, mulla meni kerran 12 tuntii hei ;)

    • tytttö98

      joo tota mä oon istunu koneella nyt 6viikkoa putkeen oikeestaan koko loman.. kun herään 12 nii siitä asti kello 3-4 yöllä eli 16h

      • m0r00

        oikeesti? :D en oo ainakaa kuullu tytöistä tommost :D


      • 17vtyttö
        m0r00 kirjoitti:

        oikeesti? :D en oo ainakaa kuullu tytöistä tommost :D

        Meitsiki on pelannu melkein koko ikäni :]

        Online kaverit tärkeempii ku IRL kaverit.


    • Perussettiä

      Tulihan tuota itekki pelattua semmoset 30h kolmeen päivään, mut nopeestihan siihen kyllästyy jos pitkään siinä koneen ääressä oleskelee. Ei siinä omasta mielestä mitään pahaa oo jos muistaa välillä käydä ulkona liikkumassa ja syö terveellisesti jne.

    • Kissanlaatikko

      Liian vähän pelaamista. Pelaa enemmän.

    • Hämmentävä juttu tää et 2H maximissaa per päivä. Ite käytän tavoitteita eli tyylii käyn ulkona sen ja sen verran ja teen siellä tän ja ton verran. Esim. oon ulkona 3-4H päivä pyöräilemässä ja loppupäivän teen mitä huvittaa

    • Laiskiainen__

      Terveyden kannalta on liikaa. Kannattaa yrittää välillä edes pitää joku hyppelytauko, että saa veren kiertämään. Niin kuin itse muka tekisin. Pitäisi varmaan hankkia seisomapöytä niin voisin pelata välillä seisten. Istuminen on terveydelle yhtä haitallista kuin tupakointi. En ole laskenut, kaunako istun, mutta ihan liikaa se on.

    • Niin, ei kai siitä pelaamisesta tai netissä olemisesta itsessään niinkään haittaa ole, vaan kyse on nimenomaan siitä istumisesta. Esimerkiksi toimistotyötä tekeviä varoitellaan jatkuvasti siitä, että 8 tuntia päivässä istumista on ihan liikaa. Vaikka ihminen olisinkin normaalipainoinen ja ihan hyväkuntoinen, niin silti liika istuminen ei tee hyvää vaan lamauttaa aineenvaihduntaa ja tuki- ja liikuntaelimiä. Paras vaihtoehto olisi varmasti olla koneella aina riittävän lyhyt pätkä kerrallaan ja tehdä välissä jotain muuta. Varsinkin jos käyt koulua tai opiskelet, jolloin päivän aikana tulee muutenkin istuttua paljon.

      Sanna
      NettiSaapas
      Helsinki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6123
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3705
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1445
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1438
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1355
    Aihe