Laitoo tori viestin, että ostetaa.
Hän lupasi palauttaa rahat. Mutta sähköposti ei saatu enää yhteistä.
Älkää missää nimessä ostako Ossi Sundberg mitää!!
Ossi Sundberg on huijari.
21
283
Vastaukset
- OssiPaperossi
Kun hakee itse tavaran myyjältä ja samalla maksaa on molemmat tyytyväisiä.
Pankkitilille maksu on turhaa, miksi lähettää tavaraa jos on jo saanut maksun ?- Entäpä_joo
"miksi lähettää tavaraa jos on jo saanut maksun ?
Koska ei ole varas??? - ROCY9
Entäpä_joo kirjoitti:
"miksi lähettää tavaraa jos on jo saanut maksun ?
Koska ei ole varas???väärä vastaus. on varas.
- OssiSund
Olen odotellut vietiäsi laitatko yhteystietosi niin otan yhteyttä ja palautan rahat....anteeksi väärinkäsitys
terv.Ossi tähän sähköpostiin ota yhteyttä [email protected]
Miksi ei ole kuulunut mitää?
Missä on 40 €? Mulle se on iso raha. Haluan nyt ne takaisin.
Laitoin sähköpostini eli [email protected]. Ole odottanut jo viestiä. Mut ei ole mitää kuulunut. Miksi? Haluan takaisin 40€. Se on iso raha mulle. En lopeta kun vasta SAAN RAHANI TAKAISIN!
Missä viipyy?- PetosOnSallittu
Sä olet tyhmä. Ihan oikein että rahasi vietiin. Ole onnellinen ettei hometalosi mennyt.
- ROCY9
PetosOnSallittu kirjoitti:
Sä olet tyhmä. Ihan oikein että rahasi vietiin. Ole onnellinen ettei hometalosi mennyt.
Sä oot tyhmä.
Senkin VARAS! Teen susta rikos ilmoituksen.
- KONNAKERHO2
Rikos ilmotus on yhdyssana
ÄLKÄÄ OSTAKO OSSI SUNDBERG MITÄÄN!
- Maumaumau
Tarkioitko sanoa, että älkää ostaki Ossi Sundbergille mitään?
- Rvkfgk
Huijari, valehtelija ja varas.!!
- OSSISUNDBERG5
nyt maksan velkani varmasti.....(huuto naurua)
- Rocy9
Miten voin tehdä rikosilmoituksen? Se oli toukokuu alku ja nyt on jo syyskuu. Sähköposti ei toiminut sen jälleen. Kun sai rahat. Selvä huijari.
- Rocy99
Selvä varas ja valehlelia. En ole saanut vieläkään rahojani takaisin. Miten tee rikosilmoituksen Ossi Sundberg?
- Rocy99
Selvä varas ja valehtelia. Älkään ostako mitää Ossi Sundberg mitää.
Haluinsin tehdä rikosilmoituksen siitä tyypistä. Miten se tehdään? - Rocy999
Selvä varas ja valehtelia. Älkään ostako mitää Ossi Sundberg mitää.
Haluinsin tehdä rikosilmoituksen siitä tyypistä. Miten se tehdään? - OssiLundberg
https://www.poliisi.fi/rikokset/sahkoinen_rikosilmoitus
Lue siitä, Rikosilmoituksen voit myös tehdä netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890