Laitoo tori viestin, että ostetaa.
Hän lupasi palauttaa rahat. Mutta sähköposti ei saatu enää yhteistä.
Älkää missää nimessä ostako Ossi Sundberg mitää!!
Ossi Sundberg on huijari.
21
211
Vastaukset
- OssiPaperossi
Kun hakee itse tavaran myyjältä ja samalla maksaa on molemmat tyytyväisiä.
Pankkitilille maksu on turhaa, miksi lähettää tavaraa jos on jo saanut maksun ?- Entäpä_joo
"miksi lähettää tavaraa jos on jo saanut maksun ?
Koska ei ole varas??? - ROCY9
Entäpä_joo kirjoitti:
"miksi lähettää tavaraa jos on jo saanut maksun ?
Koska ei ole varas???väärä vastaus. on varas.
- OssiSund
Olen odotellut vietiäsi laitatko yhteystietosi niin otan yhteyttä ja palautan rahat....anteeksi väärinkäsitys
terv.Ossi tähän sähköpostiin ota yhteyttä [email protected]
Miksi ei ole kuulunut mitää?
Missä on 40 €? Mulle se on iso raha. Haluan nyt ne takaisin.
Laitoin sähköpostini eli [email protected]. Ole odottanut jo viestiä. Mut ei ole mitää kuulunut. Miksi? Haluan takaisin 40€. Se on iso raha mulle. En lopeta kun vasta SAAN RAHANI TAKAISIN!
Missä viipyy?- PetosOnSallittu
Sä olet tyhmä. Ihan oikein että rahasi vietiin. Ole onnellinen ettei hometalosi mennyt.
- ROCY9
PetosOnSallittu kirjoitti:
Sä olet tyhmä. Ihan oikein että rahasi vietiin. Ole onnellinen ettei hometalosi mennyt.
Sä oot tyhmä.
Senkin VARAS! Teen susta rikos ilmoituksen.
- KONNAKERHO2
Rikos ilmotus on yhdyssana
ÄLKÄÄ OSTAKO OSSI SUNDBERG MITÄÄN!
- Maumaumau
Tarkioitko sanoa, että älkää ostaki Ossi Sundbergille mitään?
- Rvkfgk
Huijari, valehtelija ja varas.!!
- OSSISUNDBERG5
nyt maksan velkani varmasti.....(huuto naurua)
- Rocy9
Miten voin tehdä rikosilmoituksen? Se oli toukokuu alku ja nyt on jo syyskuu. Sähköposti ei toiminut sen jälleen. Kun sai rahat. Selvä huijari.
- Rocy99
Selvä varas ja valehlelia. En ole saanut vieläkään rahojani takaisin. Miten tee rikosilmoituksen Ossi Sundberg?
- Rocy99
Selvä varas ja valehtelia. Älkään ostako mitää Ossi Sundberg mitää.
Haluinsin tehdä rikosilmoituksen siitä tyypistä. Miten se tehdään? - Rocy999
Selvä varas ja valehtelia. Älkään ostako mitää Ossi Sundberg mitää.
Haluinsin tehdä rikosilmoituksen siitä tyypistä. Miten se tehdään? - OssiLundberg
https://www.poliisi.fi/rikokset/sahkoinen_rikosilmoitus
Lue siitä, Rikosilmoituksen voit myös tehdä netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2916357Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652009- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141225Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181671141Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411001RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962