Imppuni päälle peruutti auto ja nyt piippussa todella iso mutka enkä saa sitä oikaistua, mitä tapahtuu jos ammun impullani, lähteekö luoti kiertämään ympyrää kun se piipusta lähtee?
Minulla ilmakivääri jonka piippu kiero
4
134
Vastaukset
- salaliittoteoreetikko
On tapahtunut metsästysonnettomuus, jossa ampuja sai ampumansa luodin takaraivoonsa ja kuoli. Tätä edelsi vielä osuma hirvenvasaan.
Jesse Ventura pohdiskeli Kennedyn murhanutta luotia. Se tuli yli 90 astetta eri suunnasta kuin mistä se ammuttiin. Ihmeluoti kiemurteli haavoittaen muitakin. Luoti lennätti myös pään kappaleita ja sisältöä kohti tulosuuntaansa. Eli omistat nyt varmasti ihmeluotiaseen. Oswald latasi muuten kahdesti ja ampui kolmesti pulttilukkoisella noin 6 sekunnissa. Koeta onnistutko ampumaan ihmeaseellasi kahden sekunnin välein. Ilmakon lataaminen on yhtä nopeaa kuin Oswaldin käyttämällä kömpelöllä pulttilukkoisella. - äiti34
Ota kivi käteesi ja pyöri se kädessäsi ympyrää. Sitten päästät kiven irti. Jos kivi lentää täyden ympyrän ja kohsahtaa takaraivoosi, niin älä ammu ilmakiväärillä. Jos kivi vuorostaan lentää suoraan pöpelikköön, voit laukoa kivääriä huoletta.
- mlmäm
Minä kokeilin ja pyörin kivi kädessä mutta et sanonut kuinka kauan pitää pyöriä ja nyt minua huippaa vieläkin vaikka on jo kolme päivää siitä kun aloin pyörimään.
- boomerang-----
jaa mutta kuinkas se poomeranki????jo vain kopsahtaa heittajan kaaliin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831