Harkinnassa S-MAX 1.6 diesel 115hv. Riittääkö siinä potku suomen maanteillä? Ja onko kokemusta vm-11 kestosta? Kulutuslukemia ym kaivataan.
S-MAX 1.6 TDCi riittääkö teho
3
373
Vastaukset
- hyvinToimii
No ei se mikään raketti ole tuolla moottorilla ja rekkojen ohituksissa pitää olla varovainen. Kulutus kasvaa yllättävän paljon jos on väkeä kyydissä ja kaasua joutuu polkemaan ylämäkiin, mutta kyllä se alle 8 litran menee.
- Isompikone
Miksi pitää ostaa pikkukoneella. Eikös Galaxyssä ole sama kone, siinä saat tehoa ja kaikki varusteet samalla.
Fordin 2.0 litran TDCi-dieselmoottori muuttuvalla geometrisella turboahtimella kuluttaa polttoainetta 5,0 litraa sadalla ja tuottaa CO2-päästöjä 129 g/km kaikilla hevosvoimaversioilla (120, 150 ja 180 hv).
http://freetimelehti.com/uusi-ford-galaxy-tilaa-seitsemalle-hengelle/- tehoa
Riittää teho jos vertaa esim eco-malliin 115hv 2.0 TDCi ei käytännössä eroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876