Ash ja Serena

AmourShipping

Onko suomessa ketään, joka olisi AmourShippaaja? Pokemon on ihanuudenlainen nyt :) Ashin ja Serenan välillä on jotain ja Bonniekin huomasi sen.. Jaksoon 79 asti olen nähnyt :)

51

1719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nik0025

      Itsekkin katson pokemonia olen nähnyt kaikki jaksot ja kerään jaksoja suomen kielellä tykkään kuitenkin katso niitä japaniksi kyllä näyttää siltä että serena todella tykkää ashistä mutta ei ole uusi juttu moni muukin ihan lääpällään ashiin muuta ei ne vaan uskalla tunnustaa sekä toinen juttu pokemon sarja on tarkoitettu sille ikä ryhmälle että ei mitään kunnon rakkaus tarinaa ole kuiteskaan tulossa koska pokemonit on sarjan pääjuttu ei sarjan hahmojen rakkaustarina.

      • Serena098

        kuulkaas, mikä on viimeisen jakson nimi? (Kausi 19) se ku Serena suutelee Ashia.... niin voitteko kertoa sen nimen suomeksi siis sen jakson nimen :)


      • DogeMau

        Mun mielestä Serena rakastaa ashia, mutta Ash ei serenaa, ja se on helppo tietää että Serena rakastaa ashia koska se ihme juhla jakso ja Ash ei rakasta serenaa helppo arvaus siinäkin on, sillä Ash ei ole punastunut xDDD


      • Hiljamilja
        Serena098 kirjoitti:

        kuulkaas, mikä on viimeisen jakson nimi? (Kausi 19) se ku Serena suutelee Ashia.... niin voitteko kertoa sen nimen suomeksi siis sen jakson nimen :)

        Onkohan se Serena ja suudelma? en oo varma


      • Nik0025
        Serena098 kirjoitti:

        kuulkaas, mikä on viimeisen jakson nimi? (Kausi 19) se ku Serena suutelee Ashia.... niin voitteko kertoa sen nimen suomeksi siis sen jakson nimen :)

        18 kausi
        XY059 Valapuun alla!
        19 kausi
        XY105 Tanssiaisissa tapahtuu!


      • Nik0025
        Serena098 kirjoitti:

        kuulkaas, mikä on viimeisen jakson nimi? (Kausi 19) se ku Serena suutelee Ashia.... niin voitteko kertoa sen nimen suomeksi siis sen jakson nimen :)

        Sitä jaksoa ei ole viellä näytetty suomessa mutta on numeroltaan XY140

        lisätietoa jaksosta saat täältä
        http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/XY140


      • SerenaXYZ
        Serena098 kirjoitti:

        kuulkaas, mikä on viimeisen jakson nimi? (Kausi 19) se ku Serena suutelee Ashia.... niin voitteko kertoa sen nimen suomeksi siis sen jakson nimen :)

        Jakson nimi on ''Kunnes taas tapaamme!''


      • Pokemonhullu

        Kyllä ne vaikuttaa siltä että ne tykkää toisistaan. En tiiä tykkääkö ash serenasta mut serena ainakin tykkää ashista


      • Pikachu100level

        niin se taitaa vaan mennä että koko pokemon anime tulee aina olemaan pysyvästi hömppä täysin lapsille suunnattu sarja jossa kukaan näistä hahmoista etenkin ash ei tule hahmona kasvamaan ihmisenä kypsemmäksi joten ashi käsitys rakkaudesta tulee aina olemaan yhtä tiheää/sokeaa kuin tähänkin asti onhan ashii ollu tähän asti lähes kaikki sen noi matkakumppani tytöt siihen ihastuneita/lääpällään romanttisella tavalla aina mistysta lähtien serenaan viimisimpänä mutta ash ei ole osoittanut yhteenkään heistä tähän asti itse mitään romanttisia tunteita ja kiintymystä ash on keskittynyt pokemon kouluttajan uraansa sen 110% tytöt on kaikki ashille vain hyviä ystäviä olleet tähän asti ja tulevatkin olemaan varmasti sitä hänelle vielä kauan toki monet pokemon animea pitkään seuranneet toivoisivat että ashissa tapahtuisi kehitystä hahmona kypsymistä eteenpäin siinä romantiikan rakkauden ymmärryksen puolella koska sehän olisi monien mielestä niin söpöä ja hellyyttävää ja niitä paritus vaihtoehtoja on pokeshippingiä ja advanceshippingiä ja pearlshippingiä ja amourshippingiä ja on niitä muitakin kyllähän ash varmasti tekisi kauniin ja hellyyttävän sympaattisen parin muutaman naispuolisen ystävänsä kanssa rakkaudessa kuten ash&may tai dawn&ash he ovat hahmoina eniten toistensa kaltaisia innokkaita intohimoisia pokemon kouluttaja tavoitteidensa ja uriensa ja unelmiensa suhteen tekisivät varmasti kummatkin jompikumpi hienon ja suloisen/söpön sympaattisen parin rakkaudessa mutta se nyt kun ei ole pokemon anime sarjan tarkoitus ja päämäärät ollut ikinä koskaan ash ei ole kiinnostunut kenestäkään tytöstä sillä tavalla välttämättä koskaan ei se serenankaa pusu ashi kanssa mitään muuttanut ash ei ajattele ja koe edelleenkään suhdetta kenenkään tytön kanssa ystävyyttä kummempana ash on aina ash hyvässä että pahassa ash ei tiedä ja ymmärrä rakkautta romanttisessa mielessä ollenkaan juuri toisin kuin brock joka ihastuu ja rakastuu joka toiseen tyttöön jota pitää kauniina XD ehkäpä niin kauan kun ash on ton koko pokemon animen sankari ja päähahmo niin kuin tähänkin asti on ollut niin ash ei tule ihastumaan ja rakastumaan kehenkään tyttöön sitten kun ash pääsee sinne pokemon kouluttajien eliitti liigaan ja saavuttaa sen korkeimman suurimman unelmansa kouluttajana pokemon mestarin tittelin itselleen jolloin hänen tarinansa päättyy niin ehkä sillon se voisikin tapahtua tai sitten ei mutta jep jepulis jos sitä ashi pariutumista haluaa tapahtuvan rakkaudessa jonkun tytön kanssa niin löytyy ne pokemon shippingi aiheiset fanfiction tarinat =D virallinen linja pokemon animessa ei ole romanttinen rakkaus tapahtuvaksi ashi kohdalla välttämättä ikinä mutta eipä täs sen enempää sit =) =D


    • En usko, että Ash ja Serina rakastuvan toisiinsa, koska Ash ei ole tähän päivään mennessä ole ollut kiinostunut yhdestäkään tyttöpuolisesta henkilöstä.

      • Nik0025

        Tuossa olet oikeassa ash ei ole kiinnostunut tytöistä mutta ensimmäisen kauden 9 jaksossa ash kylläkin punastuu kun näkee Gisellen kuvan.


    • AshjaMisty4ever

      Itse olen Pokéshippaaja

    • Nik0025

      Itse voisin kyllä kin aloitaa olemaan AmourShippingiä tekevä että muutenkin olen hiukan uusi koko jutussa mutta oon rupennut pääsee jyvälle.

      • Tuon jakson muistan missä Ash punastui nähtyään Gisellen kuvan. Jakson nimi oli ei oppi ojaa kaada.


    • PT123

      Itse olen AmourShippaaja. Ashin ja Serenan välisen suhteen kehittyminen on mielestäni yksi kiinnostavimmista asioista tällä XY-kaudella. Monet Ashin naispuoliset ystävät ovat osoittaneet välillä kiinnostuksen merkkejä, mutta koskaan aikaisemmin ihastusta ei ole vahvistettu. Nyt sen sijaan Serenan tunteista ei ole pienintäkään epäselvyyttä: hän välittää Ashistä todella paljon. Tosin pahoin pelkään, etteivät Ash ja Serena koskaan päädy yhteen Pokemon-animen tuntien. Mutta eihän sitä koskaan tiedä...

      • Pikachu100level

        itse olin ennen lapsuudessa pitkään kova PokeShippaaja mutta sitten myöhemmin minusta tuli pysyvästi AdvanceShippaaja ja PearlShippaaja eikä toi mielipide siitä minulla ole muuttunut enään mihinkään Misty on liijan kovaluonteinen Ashia kohtaan välillä että ei se romanttainen rakkaus suhde heidän välillään ikinä tulisi toimimaan mitenkään XD =D AmourShippingi noh kiva hahmohan se Serenakin on =D mutta en vaan näe yhtä mahtavaa ja hienoa paria rakkaudessa hedänkään välillä Ashin&Serenan toisin kuin näen sen sitten Ashi&Mayn tai Ashi&Dawnin välillä tekivsivät varmasti mahtavan/hienon/suloisen/söpön parin keskenään rakkaudessa =) =D https://www.fanfiction.net/s/12315356/1/One-More-Night yks parhaimpia Pokemon AdvanceShippingi Ash&May Fanfiction tarinoita mitä olen lukenut tämä tarina kun otettais pokemon animeen käyttöön niin vau! =)


    • PokemonMaster111

      hmm jahas suomessakin näitä ash ketchumille tyttöystävä shippaaja pokemon anime fanittajia jonkun verran riittäneen kans vaikka pokemon animen ja ash ketchumin luonteeseen ei ole toistaseksi koskaan romanttiset rakkaus kuviot kenenkää hänen naispuolisen ystävänsä kanssa liittyneet juurikaan yhtään enkä usko että toistaseksi niin tulee koskaan edes tapahtumaan ei ainakaan ennen kuin ash hänestä on tullut pokemon mestari joka on hänen suurin unelmansa ja intohimonsa edelleen joho hän on täysin keskittynyt ja omistautunut pokemon kouluttajan tielleen ja unelmilleen ash ketchum on tästä syystä hyvin tiheä huomaamaton hänen naispuolisten ystäviensä tunteista häntä kohtaan misty ja may ainakin jonkinlaisia pieniä merkkei antoivat tunteistaa ashia kohtaan että olivat kiinnostuneita hänestä jopa enemmän kuin vain ystävänä mutta eivät niin suoraan sitä ashin suuntaa ole näyttäneet pokemon animessa mitä tämä serena on mut kaiken kaikkiaan en uskon että ash ketchumille synny vielä pitkään aikaan mitään romanttista rakkaus suhdetta hänen kenenkään naispuolisen ystävänsä kanssa jos saati koskaan mut who knows ystävyyden ash kokee naisten kanssa edelleen selkeesti kuin sisko ja veli suhde henkisesti syvällisempää romanttista ei ash koe vielä kehenkään naispuolisen hahmon kanssa toitaiseksi ash on edelleen virallisen tiedon mukaan 10vuotias pokemon kouluttaja joten senkin huomioon ottaen sitä ei tule vielä tapahtumaan pitkään aikaan jos koskaan mut joo ihan hauska kiva ajatus juttu toi on pokemon faneilta et ashilla muodostuiski joku syvällisempi yhteys suhde johonkin hänen naispuoliseen ystäväänsä may tai serena jompi kumpi jos minun mielipidettä kysytään heidän kummankin välit ashinkaa ovat hyvin lämpimät ja läheiset ystävyydessä jo ja kummatkin osoittaneet välittävän ja arvostavan pitävän ashista hyvin paljon ihailevan hänen persoonansa tosi paljon kuin myös ash heitä ashi suojeleva välittävä tukeva empaattinen piirre esim mayta kohtaan pokemon animessa oli hyvin poikkeuksellinen verrattuna moneen hänen muuhun naispuoliseen ystäväänsä sitä ennen syvällisempikin romanttinen kemia suhde ashilla voisi toimia hyvinkin joskus kenties pokemon animessa joko mayn tai serenan kanssa se toisi tarinaan kyllä lisää syvyyttä et ash ketchumki kehittyis ihmisenä iän möytä noissakin asioissa hahmona mutta en usko että niin tulee tapahtumaan koskaan koska ei se ole pokemon animen hengen tunnelman mukaista ollut koskaan mut joo anywas ite pokemon fanina olen advanceshipping tai amourshipping idean ajatuksen kannalla vaikka en kyl usko et koskaan niin tulee tapahtumaan mut joo sen näkee sit joskus

      • Serenaonkakara

        Kyse on Xy/Xy&z


    • PokemonMaster111

      tässä jotain yksityiskohta merkintöi listoi pokemon animesta bulbapediasta internetin laajimmasta pokemon wikipediasta miksi mielestäni juurikin advanceshipping ash ja may voisi hyvinkin toimia parina romanttisella tavalla http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Shipping:AdvanceShipping tai ash ja serena amourshipping voisi kanssa yhtälailla toimia parina hyvin romanttisella tavalla http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Shipping:AmourShipping sori ash ja misty pokemon fani shippaajat teidän kannalla en ole koskaan juurikaan ollut en ole koskaan uskonut ja nähnyt että ash ja misty välinen suhde romanttisessa mielessä tulisi koskaan ikinä kovin dynaamisesti ja hyvin toimimaan enemmän ovat mielestäni veli ja sisko kaltainen ystävyys suhde misty olisi liijan tempperamenttinen persoona tapaus ashille mikskään tyttöystäväksi siihen mun on pakko sanoa että ei kyl koskaan tulisi toimimaan niiden välinen kemiikka ystävyyttä syyvällisemässä suhteessa mitenkään koskaan vaikka misty osottikin hahmona myös kans syvällisempiä tunteita epäsuoria pieniä vihjeitä ashia kohtaan pokemon animessa niin nään uskon että se juttu ajatus on jo historiaa mennyttä pokemon animessa vaikka first generartion pokemon ja se animekin oli ja on minustakin edelleen paras coolein pokemon sukupolvi ja pokemon anime edelleenki niin silti en nää ja enkä usko että misty ja ash parina romanttisessa mielessä tulisi ikinä toimimaan heidän välinen hahmo kemiikkansa ei toimi kuin vain hyvässä ystävyys suhteessa toisin kuin may ja ash tai serena ja ash heidän kummankin välinen hahmo/henkilö kemiikka muodostaisi hyvin dynaamisen ja toimivan romanttisen rakkaus suhteen parina pokemon animessa jos näin tekijät päättäisivätkin tehdä muutoksen pokemon animessa ash ketchumin suhteen mutta todenäkösempää on ja uskon että näin ei tule koskaan käymään pokemon animen hengen luonteen teeman tuntien keskitytään jatkossakin edelleen pokemoneihin ja ash ketchumin haasteisii ja seikkailuihin unelmiin pokemon kouluttajana tavoittaen seuraten kirkkainta tähteään päämääräänsä pokemon kouluttajana elämässään pokemon mestarin unelmaa titteliä tavoittelen seuraten siihe ash ketchum tulee keskittymään edelleen 100% vielä pitkän aikaa kuten on tähänkin asti tehnyt pokemon animessa ja se on siisti cool juttu mutta kuka tietää jos joskus vielä ash ketchum kehittyy myös hahmona muissa asioissa kuin vain pokemon kouluttajana eteenpäin löytäisi ehkä sen rakkkautensa kohteen naispuolisesta ystävästään jostakin heistä romanttisessa mielessä itse uskon ja nään että se ois muodotuis aika varmasti ashila may tai serenan kanssa jomman kumman tai sit tulee joku uus naispuolinen ystävä ashi elämään jonka kanssa he sitten päätyvät lopulta yhteen mutta kuka tietää? tähän asti ja tällä hetkellä toi kuvio ei ole mitenkään tapahtumassa pokemon animessa joten se siitä spekuloinnista tällä kertaa

    • PokemonMaster111

      https://i.ytimg.com/vi/JAHHKZj69q0/hqdefault.jpg hmm onkohan aito kuva tämä vaiko ei ash ja may yhdessä istuvat toistensa lähellä may nojaa päätänsä ashi olkapäätä vasten näyttää tosi läheiseltä romanttiselta yhteydeltä eleeltä asialta hommalta jo tämä heidän välillään feikki vaiko ei hmm tätä kohtausta en kyllä pokemon animessa muista nähneeni koskaan heidän välillään hyvin tehty kyllä jos tämä on jonkun fanin tekemä vaan

    • Nik0025

      tuo on aito lyötyy ainoastaan leikatuista otoksista muistaakseni 8 leffa tai 6 en muista kumpi mutta näin tuon kuvan japani levyn extroissa.

      • PokemonMaster111

        hmm katos vaan aito siis kyseessä kumma juttu kyllä toi että pokemon animen tekijät on siis aikoneet suunnitella ashile naispuolista kumppania alunperin jonka kanssa hänellä olisi romanttinen side/suhde eli se tyttöystävä mutta siitä ideasta ollaan aina lopulta luovuttu sitten ensin oli suunniteilla misty ja ash ekassa sukupolven pokemon animessa sitten oli may ja ash seuraavassa sukupolven pokemon animessa suunniteilla ja nyt sitten ash ja serena mutta käyköhän siinäkin samalla tavalla kuin lopulta tekijät teki ashile ensin mistyn ja sitten kanssa maynkin suhteen luovuttiin romanttisista ideoista ashi suhteen mistyn ja sitten maynki kohdalla kanssa minusta jotenkin toi on surullista tietyllä tapaa ashi kehittyminen hahmona ihmisenä muissakin asioissa pokemon animessa hahmona syvällisempään suuntaan kuin vain pokemon kouluttajana pelkästään olisi mukavaa hienoa piristävää kyllä nähdä ja todellakin pidin eniten may ja ashi välisestä ystävyydestä siteestä joka heidän välillä oli may ja ash eivät turhaa samalla tavalla kiistelleet keskenään väitelleet mitä misty ja ash oli harvoin nähny ashi hahmona samalla tavalla huolehtivan suojelevan pelastavan tyttöä pulasta vaara tilanteista ja tukevan tätä sellaisella antaumuksella omistautumisella pokemon kouluttajan/kordinaattorin taidoissa jonkun tytön kohdalla mitä ash oli juurikin mayn suhteen/kohdalla niin selvästi minusta hassua väittää sitten että ne on vain hyviä ystäviä ei muuta jos noin vahvasti ash on osottanu välittämistä tyttö kohtaan omistautumista auttaa tätä kaikessa niin kyllä se aika poikkeus on may tuntuu merkitsevän ashile hyvin paljon naispuolisista ystävistään ja kummatkin hyvin samanlaisia monissakin asioissa hyvät ruokahalut jne paljon yhteistä heillä romanttinen suhde toimisi hienoiten parhaiten kyllä ashi ja mayn välillä/kohdalla mielestäni mutta se harmi että pokemon animen tekijät ovat aina luopuneet noista suunnitelmistaan/ideoistaan aina lopulta miten se nyt häiritsisi pokemon animea jos vaikka ashin ja mayn ois annettu/suotu rakastua toisiinsa tulla pariksi pokemon animessa kerrankin joku uus juttu ashi suhteen oltais saatu hahmona pokemonissa tiijän että monet pokemon fanit toivoivat tällaista vaihtelua ashin suhteen hahmona mutta vielä eivät ole suonneet sellaista muutosta tehdä pokemon animen tekijät virallisesti ashi suhteen hahmona vaikka epävirallisii ideoita/suunnitelmia tekijöillä pokemon animessa kyllä on ollut ashi suhteen että muodostuisi rakkaus suhde jonkun sen läheisen naispuolisen ystävän kanssa ensin oli misty ja sitten may ja nytten serena kahdesta aiemmasta rakkaus suhde ideasta ashi kohdalla tekijät luopu en kyllä itse oikein tiedä miten suhtautua serenaan hahmona toisaalta mielekiintoinen tapaus mut toisaalta mielestäni ärsyttävä en tiijä olisiko yhtään tyttöystävä mielessä ashin kanssa samaa maata tasoa mitä ash ja may esimerkiksi varmasti olisivat parina mutta jooh pokemon animen tekijät ovat päättäneet pitää sarjan samanlaisena mitä tähänkin asti ash tuskin tulee vielä pitkään aikaan kasvamaan/kehittymään hahmona noissa rakkaus asioiden kohdalla mitä on pokemon animen virallista linjaa/henkeä tähän asti nähty tässä se on tietyllä tavalla kyllä harmi mielestäni ash ja may heistä olisi tullut kyllä hyvä pari mutta jooh pokemoneihin ja kouluttajan haasteisiin ja unelmiin ash on laitettu keskittymään virallisesti pokemonis mitä se tähänkin asti on ollut


      • Nik0025

        Sun ja moon sarjassa ei ole enään serenaa joten sama juttu jatkuu, mutta saa nähdä mitä ne sanovat viimeisessä 19 kauden jaksossa, joka ilmestyy japanissa 6.10.2016
        siihen asti kaikki on viellä arvailua.


    • Nik0025

      Olisi kyllä sekin vaihtelua että ash lupaisi mennä jonkun tytön kanssa naimisiin sitten kun olisi pokémon mestari.

    • Nik0025

      Niin kauan kuin ash ei ole pokémon mestari niin turha kuvitella mitään rakkaus suhdetta, koska tällä hetkellä vielläkin pokémon mastaruus tie on ainoa asia jota ash havittelee ja tekijät tuntien ash pysyy pikku poikana 10v varmaankin loppuun saakka joka on hiukan ikävää osittain vois edes nostaa sen 13v niin rakkautta voisi tullakkin sekä viellä lapsellisuus pysyy.

    • PokemonMaster111

      jeps näin hän se on hmm näin jotain kuvia traileri pätkii tosta pokemon animen uusimmasta sun&moon sarjasta joka tulossa tämän nykysen tilalle sit uusin pokemon sukupolvi anime ja täytyy sanoa ettei miellytä toi uusimman tulevan pokemon animen sun&moon tyyli minua yhtään vanhemman koulukunnan pokemonfania jota olen ollut jo vuodesta-98 ash näyttää pikku lapsemmalta tossa sun&moon mitä näytti näis tähän asti olleis pokemon animeissa ensimmäinen pokemon sukupolvi anime ja toka ja kolmas oli hyviä tykkäsin niistä eniten jossa oli ash ja misty ja brock sitten ash ja may ja max ja brock ja sitten ash ja dawn ja brock tiiminä sen jälkeen minusta pokemon anime ottanu kyl taantumusta tasossaan ja nyt tää uusin tuleva sun&moon ulkonen tyyli ei miellytä yhtään minua ensin ash oli varttuneemman/kypsemmän näköinen näissä tähän asti uusimmissa sukupolven pokemon amimeissa ja nytten yks kaks tekijät muuttaa sen lapsemman näköiseksi mitä ihmettä? minusta nykyinen pokemon anime ash ketchumin tarina olisi pitänyt päättää kunnialla hienolla tavalla jo aikasemmin aikoja sitten vielä kun pokemon anime oli tasoltaan sitä hyvää vanhaa tyyliään vielä kun brock oli mukana tiimissä ashi kanssa mut juuh ei voi mitään

      • Nik0025

        Muista että kyseinen traileri on vaan ensivaikutelmaa antava näin myös viimeisessä XY&Z jakson lopussa pätkiä tulevasta kaudesta ja ne sanoi ihan muuta kuin tuo traileri ainaskin ashistä saa nähdä miten tässä käy.
        Mutta japanissa on myös julkaistu CoroCoro lehdessä kuvia muista kuiteskin kyseinen lehti ei sitä päätä sekin on vaan repinyt juttua alustavista tiedoista.


      • Nik0025

        Itse olen pelannut ensimmäisenä pokémon pelinä Green version vuonna 1997 ja siitä lähtien ollut pokémon fani.
        Nykyään kuiteskin en ole enään yhtä aktiivinen kuin joitakin vuosia sitten pelaan hyvin harvoin pokémonia nykyään ainoastaan uudet pelit tai autan muita.
        Katson pokémonin uusimmat jaksot vaan mitä tulee japanssa sekä tallennan jaksoja suomen kielellä siinäpä nyt tämän hetkinen fanitus XD

        Elikäs olen itsekin olen 1 sukupolven pokémon fani mutta minusta pokémon meni pahasti alaspäin 9 kauden jälkeen vaan osa jaksoista oli katsomisen arvoisia
        esim: DP065, sekä 13 kausi suurimmaksi osaksi ja tietenkin Shippaus jaksot joissa on jotain muutakin kuin sitä yhtä ja samaa.


    • PokemonMaster111

      juju itse en koskaan pahemmin ollut minkään pokemon shipping ajatuksen kannalla vasta kuin advanceshipping tuli eli ash ja may ajatuksessa tuntu olevan paljon syvällistä järkeä minustakin joka voisi oikeasti toimia kaikki nämä muut ashin naispuoliset ystävät eivät ole syvällisemällä tasolla laajassa kokonaisuudessa mitenkään/läheskään ashile samalla tavalla tyttöystävä ainesta mitä may juurikin mielestäni voisi olla todellakin ashile heidän välillään ei ole koskaan ollut turhaa ja suurta kilpailua ja eri mielisyyttä keskenään he kunnioittavat ja arvostavat ja välittävät toisistaan niin eri/toisella tavalla kuin ash ja misty tai ash ja dawn tai ash ja serena keskenään tyyliin välittivät toisistaan mistyn ihastuminen ashii oli niin yks puolista ja lopulta kaikki heillä meni vain kiistelyksi ja erimielisyyksiksi tilanteet keskenään joissai heidän olisi pitänyt yrittää ymmärtää toista kun se on vähän ärsyttävä tai hankala välil enemmänkin veli ja sisko kemiikka/suhde heillä/heille on tarkoitettu lopulta misty on liijan temperamenttinen ashi tyttöystäväksi ja ash ja dawn hyviä ystäviä hyvät välit heillä paljon samaa kummankin persoonassa mutta silti dawn ja ashi välinen suhde ei sen syvällisempiä merkkei anna mitenkään ilmi kun vain hyviä ystäviä ovat keskenään dawn ja ash heki enemmän myös sisko ja veli kaltainen ystävyys suhde ilman voimakkaita erimielisyys kiistoja keskenään mitä ashila ja mistyla oli keskenään välil ja sitten tää ashi ja serenan välinen ystävyys suhde noh serenan ihastuminen ashii on ollut aika yksi puolista myös vaikka he ovatkin lapsena jo tutustuneet toisiinsa niin silti näyttää siltä että ash pitää serenaa myös enemmän vain hyvänä ystävänään hänenkään romanttisista tunteistaan huolimatta ashia kohtaan siinä missä mistya ja dawniaki hän pitää vain hyvinä ystävinään mutta ash ja may välinen suhde/kemiikka on niin jotain erillaisempaa ja syvällisempää kuin noiden muiden edellä mainittujen ashi välittävä/suojeleva/emotionaalinen piirre mayta kohtaan korostuu niin eri/syvällisemällä tavalla kuin ketään muuta hänen naispuolista ystäväänsä kohtaan ashi ja mayn välinen suhde on todella lämmin ja välittävä kun miettii kaikkia pokemon animeita ja ashi ja mayn välisiä hetkiä jossa ash ja may oli yhdessä seikkailemas vielä niin heidän välinen suhde on kyllä todella lämmin ja syvällinen ja välittävä ja oikeesti heistä näkyy ja huokuu se että voisivat hyvinkin olla rakkaus suhteessa keskenään vielä joku päivä toistenkaa ja may ja drew shippaajat sanon vaan että olette kyl väärässä sen ajatuksen suhteen drew ei todellakaan merkitse maylle niin paljoa kuin ash hänelle merkitsee ei mitenkään ehkä drew oli pieni ihastus maylle pokemonis joo mutta ei läheskään sitä mitä ash on hänelle se joka oikeasti on mayn sydämmessä ja jota hän oikeasti syvästi rakastaa on ash advanceshipping se on toimivin ajatus ja paras kyl jos tuleva tyttöystävä ashile pitää sanoa/valita se on may sen jälkeen kun hänestä tulee pokemon mestari mutta jooh se siitä onhan pokemon siisti/kiva fiktio juttu mutta sekin vaan fiktioo =D =) mut se niistä

    • PokemonMaster111

      noni nyt se on tapahtunut pokemon animessa sit serena on eka tyttö joka suuteli ashia sit aww =) viiminen jakso pokemon xyz animen nykystä sarjaa kautta tuli sit ulos ikävä vaan että serena ei jäännyt ashin luokse vielä toistaseks joutu hyvästelee ashi ennen kuin joutu lähtee pois ashi luota siinä hyvästelyssä serena kerto ashile viimeinkin sit totuuden suudelman kautta hänen tunteistaan ashile mitä hän tuntee häntä kohtaan oikeesti mut ash ei ite vaan ehtiny sanomaan mitään vastausta siihen tai tekee serenalle mitää takas siinä kun sen piti jo lähteä lentokoneel pois ashi reaktio oli tietty toki syvä hämmenys hieman surullisen hämmentynyt katse silmissään mutta samal myös katse sellanen että hän todellaki piti siitä mitä serena teki hänelle nyt se on ainakin vahvistettu virallisesti itse pokemon tekijöiden puolelta että ash ja serena pitää toisistaan enemmän kuin vaan ystävinä mutta toistaseks he ei oo vielä pari virallisesti kun ash vielä haluaa pokemon kouluttajansa unelmiaa seurata ja pokemon mestariks tulla mutta se on varmaa uskon kuka nyt on ashi sydämessä enemmän kuin ystävänä se on serena ja jos pokemon tekijät yhtään välittää pokemon fanien fiiliksistä tästä jutusta ei he ashi ja serenan rakkaus juttua varmasti tähän juu jättämää pysyvästi varmasti kyl luulisin että tulevaisuudes ash ja serena tulee olemaan pari lopulta ashi pitää vielä itse käsitellä se mielessään ja kasvaa herätä tajuamaan se totuus asia mitä serena sen suudelman kautta ennen pitkä aikasii hyvästejään ashinkaa toistaiseksi yritti kertoa hänelle ashile tunteistaan häntä kohtaan ja kuinka paljon hän haluaisi olla ashinkaa enemmän kuin vaan pelkkä hyvä ystävä ash on vaan niin hidas tajuumaan oppimaan tiheytensä takia näistä rakkaus asioista että toivon mukaan ash ei heräisi toimimaan serenan suhteen rakkaudes liijan myöhään ash on kyl täys idiootti jos ei tajua sitä kuinka paljon serena rakastaa häntä jotenki vähän surullinen serenan puolesta että se suudelma ashile ei tuonnut ihan sitä lopputulosta mitä serena varmasti ois toivonut ash ei ottanut serenaa kiinni syleilyynsä ja sanonu vaikka sille et älä vielä mene!! tai jotain ja suudellu takas häntä ash vaan tiheyttään jäi seisomaan hämmentyneen hölmistyneenä serenan suudelmasta selvästi piti siitä mut tajuuko ash kuinka vakavan herkästä asiasta on kysymys jos tyttö noin suoraan kertoo näyttää tunteensa pojalle ennen kuin joutuu lähtemään pois hänen luotaan sillon sen tytön täytyy rakastaa todella syvästi intohimoisen epätoivoisen paljon tätä poikaa joka vaan toivoo että tää poika heräis omasta tiheydestään vihdoinkin ja tekis jotain sille ettei tän tytön epätoivossa tarvis kokoajan kiduttaa itseään kärsii siitä kun toinen on niin epätoivoisen tiheä mutta ash on sitä valitettavasti toistaiseksi vielä hölmö mikä hölmö luupää joka vielä niin lapsen mielen tasolla tietämätön rakkaudesta näissä asioissa harmi kyllä mutta ash on ash mutta nyt hän on ainakin saannu jonkinlaisen tiedon vihjeen siitä mitä se tytön ja pojan välinen rakkaus on oikein konkreettisen suoran vihjeen esimerkin siitä joka hänen omillakin vanhemillaan oli no serena on kertonut näyttänyt nyt ashile mitä hän tuntee ja haluaa ashilta mut ash hänestä ei tiedä herääkö hän tajuumaan sitä tämänkään jälkeen mistä tässä on kyse brock ja misty ois pitänyt olla paikal hieman neuvomas kannustamas herättelemäs ashia tiheydestään et ash hyvänen aika tee nyt jotain et sä voi päästää tota tyttö serenaa noin vaan menee tekemättä sanomatta itse yhtään mitään joka noin suoraan näyttää tunteensa sulle nyt ash sitä liikettä niveliin!!! kasva mieheksi mr ketchum jo vihdoinkin sun on aika kasvaa jo ulos tosta lapsen tiehydestästi nyt toimit äläkä päästä serenaa menemään noin vaan fuckin dump move on now!!! =D XD ash ei ole kyl kovin fiksuin ja tietoisin tyyppi näis rakkaus asiois siks se ois nyt todellakin tarvinnut brockin ja mistyn kehotusta sanomisii että nyt sun pitää ash toimia!! heti!! sen henkiset isoveli ja isosisko kun ovat aina olleet brock ja misty ashi kehittymiseen ihmisenä rakkaus asioissa esim tarvis kyl nyt kipeästi brockin ja mistyn apua/neuvoja ash itse kun niin hölmö tahtoo olla näis asiois paitsi pokemonien kouluttamises se ei sit niinkää tarvi paljoa neuvoja kokoaikaa enään juurikaa mut näis asiois se on välttämätöntä kyl ashi kohdalla ja toivon todellaki et brock tai joku muu herättelis ashi serenan suhteen rakkaudes toimimaan liikahtamaan eikä jättämään häntä epävarmana tohon jäähyväis suudelman jälkeisee epävarmaan tunne tilaan et rakastaakohan ash minua? ja tajuuko hän sitä vieläkään että rakastan häntä niin paljon! =/ ash on niin fucking tiheä dump päästään toistaiseksi viel so sad serenan puolesta et hän saattaa kyl joutuu odottamaan ashia jonkun aikaa luokseen ennen kuin hän herää todellaki tajuumaan ja toimimaan serenan suhteen rakkaudessa jaksaako serena oikeesti sit odottaa niin kauaa ashia joka on niin fuckin tiheä dump päästään heräisi vihdoinkin tajuumaan mistä on ollut serenan tunteis kokojan kyse

    • QZroxeqc

      Tästä asiasta amourshipping ash ja serena pari ajatus pokemon animesta joudun ehdottomasti olee kielteisesti eri mieltä ash ja serena parina ei ikinä kiitos pokemon original first generation anime ash ja misty eli pokeshipping on ainoa oikea toimiva ajatus ehdottomasti pariksi misty oli ja on ainoa tyttö ashi ystävistä joka on häneen eniten kiintynyt ja välittää hänestä eniten ja rakastaa enemmän kuin vaan ystävänä serena koskaan tule korvaamaan mistya tossa asiassa mitenkää https://youtu.be/mBh5BO_1ixs siinä ois ja siinä https://youtu.be/8H1TwhmL3F8 ja siin https://youtu.be/SzLKXPDuxwo https://youtu.be/zoL5i03tENs kyl vaan ash ja misty on tarkotettu toisilleen pariks toisin ku ash ja serena ei ole tarkotettu pokeshipping forever todellakin

    • PokemonFan111

      Itse en pokemon fanina pitkään pokemon animea seuranneena jo yhtään kyl tämän ash&serena pariksi ajatuksen/jutun puolella serena on mielestäni ärsyttävin ja luonnettomin hahmo naispuolisista ashin matkakumppaneista/ystävistä koko pokemon animen historiassa koskaan eikä ole kyllä millään tavalla ashi tyttöystävä ainesta hän ja ei kyl vastaa millään todellisella tavalla ja täydennä ashin kaltaista pokemon kouluttajan seikkailija persoonaa serena ei pidemmän päälle kyllä kestäisi yhtään ashi kyydissä seikkailla kovemassa menossa serena on liijan tyttömäinen tyypillinen tyttö heikko olemaan ashi tyttöystävä ja se suudelma jonka serena vikassa XYZ pokemon jaksossa anto ashile kertoo jo paljon miten ash reagoi siihen ei vastannut serenan tunteisiin samalla tavalla oli serenan ja ashin ja välinen rakkaus tunne täysin yksipuolinen serena tunsi ashia kohtaan enemmän kuin vaan pelkästään hyvää ystävyyttä mutta ash ei tuntenut samoin serenaa kohtaan ash päästi serenan menemään eikä reagoinut serenan suudelmaan sillä tavalla kuin serena reagoi voimakas punastuminen kun taas ash oli vaan yllättynyt siitä ei muuta jos katsotaan kaikkia niitä tyttöjä pokemonissa jotka ashi kanssa aikasemmin ovat ystävystyneet/matkustaneet tähän asti että ketkä heistä muodostaa ash ketchumin kanssa sellaisen tiimin/kaksikon luo sytyttää heidän välilleen sellaisen kemiikan/dynmiikan toistensa kanssa jossa on jo enemmän oikeesti syvällisempää vahvempaa tunnetta välittämistä molemmin puolin kuin vaan pelkkää hyvää ystävyyttä tytöt jotka oikeesti voisi muodostaa ashi kanssa täydellisen toisiaan täydellisesti täydentävän toimivan dynaamisen parin rakkaudessa niin kyllä se on may tai dawn ehdottomasti may ja ashi välinen ystävyys suhde esim on paljon toimivampi ja toisiaan täydentävempi dynaamisempi kuin misty ja ash tai serena ja ash välinen ystävyys suhde oli misty oli ja on liijan tulinen / tempperamenttinen luonne ashile tyttöystäväksi kun taas serena on liijan tyttömäinen tyypillinen ei mitään todellista luonnetta ashile tyttöystäväksi kun taas may tai dawn olisi / on luonteiltaan tyttöinä kummatkin ashi kanssa täydellinen dynaaminen kaksikko kummallakin sopivasti sitä luonnetta mutta myös tyttömäisyyttä löytyy sopivasti heiltä ja eivät ole heikkoja eikä liijan tempperamenttisia ashile tyttöystävä ainesta on heissä kumassakin may tai dawn eniten ashile muut ashi naispuoliset ystävät ei vaan tulisi mieleenkään mutta oma suosikkini on aina ollut ja on vieläkin näistä on ash&may parina rakkaudessa advancedshippaaja olen eniten toka sitten suosikkini on ash&dawn parina rakkaudes pearlshippaaja olen kanssa poke/amourshippaaja en ole ikinä enkä tule olemaan vaikka misty kyllä muuten on aina kuulunut minun suosikki hahmoihini pokemonissa tytöistä toisin kun serenasta en ole koskaan tykännyt ärsyttävä hahmo yksinkertaisesti misty taas ei vaan ashi tyttöystävänä voisi ikinä toimia ovat hyviä ystäviä kuin veli ja sisko serena nyt vielä vähemmän huonommin toimisi ashi tyttöystävänä plus muutenkin koko pokemon animen ärsyttävin naispuolinen hahmo toisin kun misty sit muuten kyllä yks parhaimpii naispuolisii hahmoi suosikkejani pokemonissa kuten may ja dawn kanssa ovat aina olleet mulla may&ash olisi kyl niin täydellinen söpö oikean näköinen oloinen pari rakkaudessa pokemonis sit tää ärsyttävä hahmo drew ei ikinä koskaan kyl korvaa ashia mayle rakkaudes typerät ruusujen heittelyt kerro todellisesta rakkaudesta mitään mitä ash&may välillä heidän suhteessaan/ystävyydessään on ash oli ja on se poika joka on valmis suojelemaan mayta ja pelastamaan mayn hengen vaara tilanteista uhraamalla omankin turvallisuutensa teki sen monesti mayn kohdalla ja ash aina kannustaa ja tukee mayta ja neuvoo pokemon kordinaattorin urallaan ja sen haasteissa varsinkin may uran alussa ilman ashi empatiaa ja tukea mayta kohtaan hän ei olisi koskaan päässyt pokemon kordinaattorina siihen missä hän nykyään on ash ja may välinen kemiikka suhde side on hyvin syvä ja vahva silloin erityisesti kun he kiistelevät ottavat yhteen he riitelevät kuin mikäkin aviopari ja myös sen jälkeen kun he tekevät sovinnon heistä näkee sen kyl että pitävät ja välittävät toisistaan todella paljon ja syvästi paljon enemmän kuin vaan parhaista ystävistään pelkästään eivät vaan ole uskaltaneet kertoa/paljastaa toisillensa todellisia tunteitaan vielä plus may vanhemmat ja pikkuveli ovat aina luottaneet ja tykänneet ashista ja siitä että hän on niin lojaali läheinen ja hyvä ystävä maylle ash on heille kuin perheenjäsen ja max mayn pikkuveli pitää ashista ja luottaa häneen kuin isoveljeensä ja max on aina tykänny siitä kuinka läheisii may ja ash ovat keskenään myös delia ashi äiti on tykänny aina maysta erityisen paljon ashi naispuolisista ystävistä may ulkonäöllisesti muistuttaakin eniten ashi äitiä ja sitähä sanotaan et poika rakastuu yleensä tyttöön joka muistuttaa jollakin tavalla hänen äitiään ja ash&may yhdessä voittama terracotta ribbon jne monet muut asiat miksi ash&may kuuluisi olla pari mielestäni

    • PokemonFan111

      Siinä pokemon advancedshipping ash&may kaksi parhainta fanmade videota https://youtu.be/fnlgn1rj3ms https://youtu.be/26mrFcB73CA mitä oon koskaan nähnyt mulle on vaan aina ollut ash&may advancedshipping paras suosikki ykkös valinta aina heidän kuuluu olla pari rakkaudessa he on niin kyl tarkoitetut toisillensa 100% may on vaan ashile se oikea paras tyttö tyttöystäväksi hänelle pokemon ash&may advancedshipping forever! nii se vaan mulla menee ja on sit pearlshipping ash&dawn mun toka kakkos sijalla oleva suosikki pari ajatus jossa kanssa nään paljon potenttiaalia mutta advancedshipping ash&may menee mulla aina ykkös sijalle ne on vaan täydellinen pari pokemon fiktiossa/maailmassa

    • RedSatoshi89

      Ite taas en ole amourshippaaja ja en usko amourshippingiä mahdolliseksi ikinä pokemonissa sen sijaan olen advanceshippaaja ja pokeshippaaja mutta olen eniten advanceshippingin kannalla ash ja may todellinen pari he rakkaudessa heillä on jo valmiina vahvana perustana / pohjana jo niin luja ja läheinen-syvä ystävyys he jakavat niin paljon suuremman ja syvällisemmän ja vahvemman ystävyyden siteen ja kiintymyksen keskenään mitä serena ja ash keskenään eivät ikinä ole pystyneet jakaman ja muodostamaan ash ja may heillä on olemassa keskenään ystävyyden / rakkauden symboolina terracotta ribbon nauha joista kumpikin puoli on on ashila ja maylla ja kyseinen nauha on erittäin merkittävä ja tärkeä ashile ja maylla symboolina heidän välisestä läheisestä ystävyys suhteestaan jonka he muodostavat kellään muulla tytöllä ei ole ashi kanssa koko pokemon animessa vastaavanlaista merkittävää suurta syvällistä ystävyyden symboolia mitä hänellä on may kanssa todellinen vahva voima kaksikko ja todellinen pari rakkaudessa on ash ketchum ja may maple ei pärjää serena millään tavalla maylle kun puhutaan ashi mahdollisista tyttöystävä ehdokkaista pokemonissa may on paras ashile jos joku ainakin minun mielestäni pokemon fanina pitkään olen itsekkin sitä jo ollut heh mutta tässä ois symppis söde video ashi ja may välisestä ystävyys suhteesta advanceshipping always ;) =)!! https://youtu.be/ufByYfdFkeE

    • RedSatoshi89
    • Anonyymi

      itse oisin kyllä halunnut että serena ja ash olisivat aloittaneet uhteen ja ash edes huomannut serenan pitävän hänestä ja toinen että olisi ollut hyvä että ash ja serena olisivat lähteneet hoenn alueelle yhdessä ja siitä olisi tullut seuraava kausi.

    • Anonyymi

      vaikka nyt monet nuoremmat nykystä pokemon animea seuranneet pokemon fanit kannattaa ja fiilistelee tätä amourshipping ash&serena pari ajatusta niin on kyl edelleenkin myös paljon meitä vanhempiakin pokemon faneja jotka ei todellakaan kannata ja fiilistele jotakin amourshippingiä ash&serena paritusta ensinnäki serena on kaikista ashi naispuolisista ystävä hahmoista kaikista ärsyttävän kliseisin ja ennalta arvattavin ja luonteeltaan hahmona niin köykänen ja typerä tyypillinen neiti aina pulassa hahmo serena on oikeesti niin ärsyttävä hahmo väkisillä tehty en missään tapauksessa halua ja iki maailmassa voisi kuvitella serenaa ashi tyttöystävänä mitä taas amourshippaajat kuvittelee ja haluaa itse olen advanceshippaaja eli ash&may paituksen kannattaja may on ashi naispuolisista ystävä hahmoista kaikin tavoin miljoona kertaa parempi ja mielenkiintoisempi ja persoonallisempi/luonteikkaampi hahmo kuin mitä serena koskaan voi olla ja mayn voin todellakin hyvin kuvitella ashi tyttöystävänä heillä on niin paljon enemmän yhteistä ja samankaltaisuutta keskenään positiivisella tavalla kuin mitä serenalla ja ashilla voi ikinä olla ja advanceshipping ash&may on pariliitos ajatuksena paljon uskottavempi ja loogisempi ja siistimpi ja kauniimpi ja söpömpi ja hauskempi kuin mitä ash ja serena ikinä ja kaikki muutkin ashi naispuoliset pokemon kouluttaja ja kordinaattori ystävä hahmot ja heidän parittaminen ashi kanssa on kaikki paljon toimivampia ja uskottavempia ja loogisempia pariliitoksia kuin mitä ash&serena ikinä voisi olla niin ja pokemon advanceshipping ash&may paritus/pariliitos ajatus elää ja voi vahvasti ja hyvin edelleenkin monien pokemon fanien kohdalla tänäkin päivänä heh pokemon advanceshipping ash&may nytten ja aina ikuisesti!! tossa ois pokemon advanceshippingiä https://youtu.be/X6iSXEbcwgU ja tossa https://youtu.be/TsNg2ySuQhk

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hmm noh yksi asia ainakin tiedetään tähän asti ash ketchumiin sijoittuvasta pokemon animesta kaikki hänen läheisimmät naispuoliset ystävät/ex matkakumppanit eli may ja dawn ja serena ainakin rakastavat ashia erittäin paljon heillä kaikilla on erittäin syvät ja vahvat tunteet ja kiintymys häntä kohtaan ashi vaikutus ja merkitys heidän elämiinsä on kaikille yhtä suuri ja merkittävä ash on auttanut ja suojellut ja pelastanut heistä jokaisen monta kertaa sankari tyyppinä seikkailujensa aikana ja uhrannut aikaansa ja apuaan heille kaikille yhtä paljon joten kyllä he kaikki rakastavat ashia aivan yhtä paljon ja syvästi mietitään esim vaikka mayta ilman ashi apua ja tukea ja uhrautuvuutta hänestä ei olisi ikinä tullut pokemon kordinaattoria eikä hän olisi oppinut pitämään pokemoneista ja ehkäpä yhdet selkeimmät merkit ashi ja mayn ystävyyttä syvemmästä kiintymyksestä oli tässä pokemon temple of the sea elokuvassa jossa esim pokemon manaphy piti selvästi mayta äitinään ja ashia isänään ja samassa elokuvassa kun ash ja may sukeltavat meressä niin luvdisc pokemonit ilmestyy heidän ympärilleen molemmille puolilleen uiden heidän kanssaan ja mitä tämä asia tarkoittaa ja symboloi noh kahden ihmisen välistä ikuista rakkautta joka ei pääty ikinä https://pokemondb.net/pokedex/luvdisc ja https://pokemon.fandom.com/wiki/Luvdisc ja https://m.bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Luvdisc_(Pokémon) ja juuri näiden asioiden takia näen ja uskon että ash ja may advanceshipping saattaisi olla hyvinkin mahdollinen serenan tän ashille antaman suudelmankin jälkeen koska ash ei ole osoittanut ikinä romanttisia tunteita ja kiintymystä ketään tyttöä kohtaan tähän asti sen sijaan häntä kohtaan tytöt on osoittaneet syvää kiintymystä tavalla ja toisella mutta oli se tyttö kuka vaan sit lopulta tai vaikka kaikki sit kerralla eli haaremi romanttinen suhde muoto heihin kaikkiin ashilla sitten kun hän joskus kasvaa aikuiseksi hahmoksi pokemon animessa jos siis ikinä edes tapahtuu niin sitä ennen ei voi kuin arvailla ja valita oma suosikki shippinginsä tai sit valitsee haaremi vaihtoehdon kun fakta on se lopulta kuitenkin kaikki ashi naispuoliset ystävät lähes rakastaa häntä ja haluaisi olla hänen kumppaneitaan ja rakastajiaan XD =D joten serena ei ole tosiaankaan ainoa ja uniikki joka ashista tykkää hyvin paljon ja syvästi kovaa kilpailua ja kissatappelu/sota siellä varmasti syttyisi tyttöjen välillä ainakin mayn ja dawnin ja serenan välillä et kuka saa ashin poikaystäväkseen jos ash tulisi yllättäen tietoiseksi romanttisen rakkauden asioista ja käsitteistä jos hän aikuistuisi hahmona =D mutta joo itse olen advanceshipping ash&may paritus idiksen kannalla ja tokana sit ash&harem paritus idis eli kaikki ne naispuoliset ystävät joilla häntä kohtaan on rakkauden tunteita saa olla hänenkaa yhdessä onnellisesti yhtä aikaa heh =D mut juu ash ketchumin pokemon animehan päättyy nyt toistaiseksi pidemmäksi aikaa tässä eli vieläkään ei tiedetä yhtään varmaksi miten toi koko tarina kaikkinensa tulee päättymään joskus sit rakkaus kuvioissa toivon että se päättyisi may mapeliin jonka ash vlitsisi rakastajakseen mielestäni may on kaunein parhaan näköisin ja söpöin ja hauskin ja sopivasti lempeä luonteisin tyttö ashille ja hän on yhtä kova tasoinen/potenttiaalinen kouluttaja/ottelija mitä ashkin sillä ash hän opetti häntä aikoinaan ja hänellä on yhtä kova rakkaus ruokaan ja yhtä kova ruokahalu mitä ashillakin ja hän on yhtä periksi antamaton ja rämäpäinen ja epäitsekäs mitä ashkin heillä hyvällä tavalla niin paljon yhteistä ja ashi suhde pikachuun ja mayn suhde manaphyyn on hyvin saman kaltainen ja vahva ja syvä niin ja ashi&mayn syvän/vahvan ystävyyden siteen symbooli terracotta ribbon on hyvin hieno ja vaikuttava/merkittävä symbooli heidän väliselle ystävyys suhteelleen jonka tärkeyden may esim ilmaisi hyvin selkeesti pokemon animessa wallace cup jaksossa kuinka se muistuttaa häntä ashista ja heidän välisestä suhteesta may ja ash näyttää myös söpöimmältä ja parhaimmalta yhdessä romanttisessa tarkoituksessa täydellinen pari mielestäni mutta no se on mun näkemys asiasta =D oli miten oli sit joskus tulevaisuudes toi niin se nähdää joskus sitten jos nintendo hyväksyy kaikkien hahmojen aikuistumisen pokemon animessa jossain vaihees =D mut eipä tosta mul sen enempää sit =) ite oon diganu pokemonia jo vuodesta 1997 asti itelläni aikamoinen kokoelma legendaarisii pokemon keräilypelikorttei ;) =) mut juu eipä täs muuta👍

    • Anonyymi

      https://m.youtube.com/watch?v=bbBdZV2RFT4&pp=ygUaYWR2YW5jZXNoaXBwaW5nIGxvdmUgc3Rvcnk= Pokemon Anime/Manga Satoshi&Haruka = Ash&May Advanceshipping nyt ja aina may tekisi tytöistä ashi kaikista onnellisimmaksi ei ole liikaa ashi kaltainen mutta ei ole liijan vähääkään ashi kaltainen juuri sopivasti niin kun ash persoonaltaan hoenin prinsessa pokemon kordinaattori ja pallet townin tuleva pokemon mestari kuuluu toisilleen sano muut pokemonfanit mitä sano ainoa toinen advanceshippingin jälkeen mitä kannatan on toi pokeshipping eli satoshi&kasumi = ash&misty muut naispuoliset hahmot ei mielestäni tee ja luo rakkaudessa samanlaista syvyyttä ashi kanssa mayn suhde ashiin on syvällisempi mitä muiden hyvänä esimerkkinä pokemon temple of the sea elokuva jossa ash suojelee ja uhraa esim melkein henkensä mayn puolesta ja may rukoilee toivoo koko sydämmestään manaphyn avulla ettei ash kuolisi ja samassa elokuvassa muitakin kohtia viitteitä siitä mitä mayn ja ashi väliset tunteet ja kiintymys voisi oikeasti olla ja tarkoittaa ja tietysti tätä samanlaista syvää kiintymystä ja uhrautuvuutta nähtiin ashi&mistyn kohdalla sen takia just advanceshipping ekana ja tokana pokeshipping mulla nyt ja aina pearlshippingin ash&dawn näen enemmän veli ja sisar kaltaisena suhteena eli parhaimmat ystävät he ovat liijan samanlaisia persooniltaan mielestäni muodostaakseen rakkaus suhdetta ja amourshipping ash&serena näen liijan kliseisenä liijan ennalta arvattavana liijan ennalta sovittuna pari vaihtoehtona jossa ei ole hirveesti mitään syvyyttä serena ei vaan ole niin persoonallinen hahmo mitä may ja misty mielestäni on en vaan näe ashia&serenaa yhdessä parina myöskään sen enempää noh ite olen pokemon ekan sukupolven fani aina tähän advance sukupolveen asti niiden parissa ite kasvanu ja tulin pokemonfaniksi oon aina ollut advanceshipperi ja tokana myös pokeshipperi eikä minulla muiden pokemon shippailuja vastaan ole mitään =)👍 anyways eipä täs muuta =)=D👍

    • Anonyymi

      Mistä pystyy katsomaan pokemon xy kausi 19

      • Anonyymi

        Tietääkseni nykyään ash ketchumin pokemon animen kaikkien sukupolvien jaksot/kaudet on nykyään katottavissa pokemonin pokemon animen omilla virallisilla nettisivuilla ja senhän saa ladattua sovelluksenakin puhelimeen joten kyllä toi pokemon animen xy sukupolvenkin kaikki jaksot pitäisi olla siellä olemassa eikun sinne vaan niin löydät ne👍


    • Anonyymi

      https://m.youtube.com/watch?v=QEnVZ2Ukk5U&pp=ygUVYXNoIGFuZCBtYXkgdHJ1ZSBsb3Zl Ash and may have a genuine true love between them of which may is hiding it because ash is so often ignorant of love unlike may not everyone can see how happy ash and may always make each other and how ash always supports and protects may all the entire pokemon advance generation anime those who have seen it know this advanceshipping now and forever😀🙂👍👌

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://m.youtube.com/watch?v=3lg7mK4ykhk&pp=ygUVYWR2YW5jZXNoaXBwaW5nIGNydXNo Aww!!😃🙂 ash&may are so cute sweet and perfect couple in all pokemon anime&manga they belong to each other in love as a pokemon fan myself i believe so and i always believed i always supported and believed in ash&may couple/love relationship idea drew never deserves may she is just a green haired jerk player unlike ash definitely deserves her ash has always supported and helped and protected may for completely selfless reasons ash is her hero and protector and the love of her life ash has always made may happy and may's parents norman&caroline and may's brother max have always liked ash and supported/believed in him and may to a deep/strong relationship and friendship and possible love just waiting to happen advanceshipping now and always and forever!!😃😀🙂👍👌

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2844
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      530
      2692
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1865
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1837
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1748
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1312
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      60
      1129
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1102
    Aihe