pilalle lellityt kissat

kissanomistaja11

Moi. oon 11 vuotta ja mulla on kissa se on pilalle lellitty koko ikänsä. Mä en ite osaa olla kiukkuinen sille koska se on nii söpö , jos se syö paistinpannnulta kalapuikkoja niin mä annan sen syödä . Se kissa on todella rauhallinen ja jos mä retutan sitä kauheati niin sen palkka on se että se saa syödä mitä haluaa.
Mitä mun kanattais tehä koska äitini ei oikein tykkää siitä ja se on mun vastuulla?
Pikaisia vastauksia.

10

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lellivaan

Hei, Hän on Sinun Kissa ja Sinä pidät kissaasi kuten tykkäät.
      Äipälle terveisiä, kyllä kissa voi syödä ruokapöydässä.
      Minä ja Kissani syödään aamupuuroa samalta lautaselta.

• kaikkea.lukeekin

11-vuotias ei muuten pidä kissaa kuten tykkää, sillä ei ole edes laillisesti vastuussa kissasta ja sen terveydestä. Saati ole muutenkaan kykenevä päättelemään, mikä on hyväksi kissalle ja mikä ei. Eikä pidä ollakaan, joten on sinulla mielenkiintoisia neuvoja.

• äiti.usein.tietää

Aloittajalle tiedoksi, että nimimerkin "Lellivaan" kommentti kannattaa jättää omaan arvoonsa ihan jo senkin takia, että hänen kissansa saa syödä puuroa, vaikka kissat ovat puhtaita lihansyöjiä. Viljat eivät todellakaan ole sopivaa apetta kissoille.

• luomukatti

teet niinkuin äitisi käskee ja sillä selvä.

• johanna432

Monet aikuiset eivät pidä lemmikeistä. Siksi he eivät ole sopivia päättämään mikä niille on parasta. Tiedän sellaisia isiä ja äitejä jotka ovat vieneet lemmikin lopetettavaksi ihan vain sen takia etteivät ole voineet sietää sitä.
      11 vuotias osaa hoitaa kissaansa jos aikuinen katsoo että kaikki sujuu niinkuin pitää, opettaa mikä on sopivaa jne.
      Kyllä kissaa saa lelliä. Ja kyllä, kissat ovat lihansyöjiä, mutta ainakin meillä maalla kissat ovat kautta aikain syöneet puuroa!

• entässitten

Minäkin olen kautta aikain syönyt hesessä ja mäkkärissä. Nyt on burger kingikin, jee vaihtelua!

• johanna241

Pidä sinä vain kissasi puolta! Ja muista että kissat ovat itsenäisiä otuksia, ei niitä voi pilalle hemmotella. Ne tekevät joka tapauksessa mikä niille sopii ja mikä niiden lajille on tyypillistä.
      Kehu äidille että kuinka ihana ja kaunis kissasi on. Luulisi että hänkin siitä heltyy!

• huhhahheii

On se niin tui tui ihana kun kalapuikot pannulta varastaa. Pitäähän sen nyt niin saada tehdä, vaikka äiti jää nälkäiseksi!

• Opetakissaa

Moi. Oon 12 ja mun mielestä kannattaa alkaa opettamaan kissalle mitä se saisi tehdä. Jos se menee syömään paistin pannulta niin nostaa sen aina vaan pois siitä. Toivottavasti auttaa:)

• 13-vIhmettelee

Ei näin, ei näin. 11 vuotias on vielä liian nuori hoitamaat itse kissaa tai muita lemmikkejä. Itse olen 13 mutta en minkäkään itse kissojani hoida vaan äiti on myös auttamassa. Jos olet kerran itse saanut päättää otatko kissan niin äitisi pitää opetella että AIKUISET päättää, ei lapset. En halua loukata äitiäsi mutta tuollainen käytös oikeasti....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10871
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      11
      3479
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      238
      2416
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      25
      2288
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      3
      1650
    6. 194
      1225
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1204
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1170
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1039
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      989
    Aihe