Kundaliinin kotimaassa,jossa paskotaan kaduille tai oven kynnykselle ja nähdään nälkää vaikka lihavat lehmät tallustavat kaduilla,kuoli 27 ihmistä tallautumalla väkijoukossa.
Mistä muusta tälläinen voi johtua kuin siitä että demonit pitää hauskaa noilla ihmispoloisilla?
Kun katsoo täällä suomessa noita samoja kundaliinitoheloita tulee mieleen että kyllä he ovat säälittäviä.
Onko muuten nämä tyypit jotka sortuu näihin itämaajuttuihin,kaikki entisiä "nistejä?"
Kundaliini nousi Intiassa.27 kuoli.
10
103
Vastaukset
- Parane-pian
Olet säälittävä.
- paranesinäensin
Kuin myös.
- ex-nisti
Mitäköhän kundaniili liittyy tähän palstaan?
- tänääntätä
Idän uskonnot.Vai meinaatkos ettätämä uskomus on pimeästä ja kylmästä pohjolasta?
Kyllä tämä kundaliinitaikuus on kotoisin idästä,mistä kaikki muukin hölynpöly on kotoisin.Kuten ulko-oven eteen paskominen. Kundaliini edustaa sisäistä voimaa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kundalini
On vain eräs nimi jokaisessa ihmisessä olevalle energialle. Sitä voi tuhota tai lisätä.- revisiitäidiootti
Antaako se voimaa paskoa ovensa eteen? Tai ehkä kadulle,missä ihmiset kulkee paljain jaloin?
Antaako se voimaa kuolla nälkään samalla kun lihavat lehmät kulkee vapaana kaduilla?
Kundaliini jutut on noituutta.
Siitä sanoo raamattu:"Jumalan valtakunnan ulkopuolella on NOIDAT ja kaikki jotka ovat mieltyneet siihen." revisiitäidiootti kirjoitti:
Antaako se voimaa paskoa ovensa eteen? Tai ehkä kadulle,missä ihmiset kulkee paljain jaloin?
Antaako se voimaa kuolla nälkään samalla kun lihavat lehmät kulkee vapaana kaduilla?
Kundaliini jutut on noituutta.
Siitä sanoo raamattu:"Jumalan valtakunnan ulkopuolella on NOIDAT ja kaikki jotka ovat mieltyneet siihen."Olen kuullut että kristitytkin Lähi-Idässä silpovat tyttölapsiaan. Ei sekään tapa raamatuista opittua ole vaan heimoperintöä.
On muuten syvää tietämättömyyttä ja naispuolisia ihmisiä alistavaa perinnettä, suorastaa rikollista ja halveksittavaa.
Onko sinulla revi-idiootti tietoa että juuri kundaliinijoogaa harrastavat ihmiset ulostaisivat ovensa eteen.- Ureakundaliini
Sinulla on kundaliini noussut päähän.
- notdemonswork
Miten tämä liittyy uskontoon tai kundaliiniin? Kyllä ihmisissä on sekä hyvyys että pahuus ja turha siihen on mitään demoneita tai muita satuolentoja liittää ja onhan jumalan nimessäkin tapettu ihmisiä.
Sinänsä sana kundaliini on nimi kuten harmiton poutapilvi taivaalla. Ei yhtään sen vaarallisempi.
En harrasta kundaliinijoogaa, koska se on minulle liian vaativaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592