Talvivaaran tilanne

Talvivaara palkkaa nyt 120 uutta työntekijää.
Louhintahan Talvivaarassa on ollut jo tovin pysähdyksissä.
Jos siinä vaiheessa kun Talvivaarassa oli vielä louhinta käynnissä työntekijöitä löytyi riittävästi, niin tästä voi päätellä louhinnan pysähdyksessä ollessa on 120 työntekijää nostanut kytkintä ja lähtenyt yhtiöstä.
Mielenkiintoista onkin löytääkö Talvivaara niin epätoivoisia henkilöitä jotka nyt kyseiseen yhtiöön hakeutuisivat. Varsinkin kun koko kaivoksen jatko on hyvin epävarmassa tilanteessa.

24

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukavieläluottaa

      Talvivaaran antamiin tietoihin ei ole luottamista.
      Saattavat palkata vaikka vain 20 työntekijää.

    • työmies666

      No teille perseenkaivajille ei nyt kelpaa muu kuin sossuraha niin eipä teitä vajakkeja tarvitakaan sinne sotkemaan asioita ja vetelehtimään.

      • elättiäjuu

        kak,kah pidäppä valtion elätti suusi pienemmällä


      • haissossunen

        mikä työmies666 olet jos olet elättivaarassa töissä niin sinut olisi halvempi elättää sossun kautta.


      • haissossunen
        haissossunen kirjoitti:

        mikä työmies666 olet jos olet elättivaarassa töissä niin sinut olisi halvempi elättää sossun kautta.

        unohtui mainita olen työtä vieruksuva sossun elätti ja puistokemisti


      • elättiäjuu
        elättiäjuu kirjoitti:

        kak,kah pidäppä valtion elätti suusi pienemmällä

        unohtui mainita etten ole koskaan ollut töissä koska en ole kykenevät siihen ja elän sossun rahoilla vieläkin... (kotona)


    • Kilkan

      Eiköhän se ole kuitenkin kaikkein tärkeintä, että kaivos saadaan taas jälleen pyörimään Ja lisää ukkoja töihin. Sitävartenhan se kaivos on alunperinperustettu, että saadaan lisää tulosta.

      • Kilkan

        jäi valitettavasti mainitsematta olen gay-homo


      • maksumieheksi.vaadittu

        ..."Sitävartenhan se kaivos on alunperinperustettu, että saadaan lisää tulosta."

        Veronmaksajat eivät tykkää miinusmerkkisestä tuloksesta. Talvivaaralaiset ovat tietenkin eri mieltä, niillä kun omat lehmät pötköttävät kaivosmontuissa ja ties missä altaissa....


      • maksumieheksi.vaadittu
        maksumieheksi.vaadittu kirjoitti:

        ..."Sitävartenhan se kaivos on alunperinperustettu, että saadaan lisää tulosta."

        Veronmaksajat eivät tykkää miinusmerkkisestä tuloksesta. Talvivaaralaiset ovat tietenkin eri mieltä, niillä kun omat lehmät pötköttävät kaivosmontuissa ja ties missä altaissa....

        Ainakin tehdään töitä asian parantamiseksi eikä täällä ja kotona paskaa jauheta sekä yhteskunnan varoille eletä!


      • Anonyymi
        maksumieheksi.vaadittu kirjoitti:

        Ainakin tehdään töitä asian parantamiseksi eikä täällä ja kotona paskaa jauheta sekä yhteskunnan varoille eletä!

        Ei vittu mikä vajakki. Yhteiskunta nmaksanut näiden vesipäiden palkat veroista.


      • Anonyymi

        Juu, kepun sipilan suku ja Lumi tietsikka arpoo sekä veikkauksen että työntekijämäärien rivit. Käyttäjät arpoo vain itselleen , 3x 5000€ 1x 10.000€ ja viikonloppuisin vain yksi 5.000€ kun arpomassa hm.hm.hm..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kepun sipilan suku ja Lumi tietsikka arpoo sekä veikkauksen että työntekijämäärien rivit. Käyttäjät arpoo vain itselleen , 3x 5000€ 1x 10.000€ ja viikonloppuisin vain yksi 5.000€ kun arpomassa hm.hm.hm..

        Kahtokeepa kuinka vähäisiä oun veikkaajien saamiset, taitaapi mennä kaikk pelirahat työntekijöidensä persiisiin ja varsinkin koneenarpojien tileille


    • työkyvytön

      Heii kuulkahan kaikki homot ja sossunn rahalla elätettävät ihmiset kyllä talvivaarassa töitä riittää vaikka koko tehdas ei lähtis ikinä käyntiin niin töitä on kymmeniksivuosiksi..... siiivoamme paskaaaaaa tämä on totuuuus....

      • työkyvytön

        Työtä sekin on... paskan siivous joku sunkin paskasi siivoa jossakin vaiheessa kun alkaa housuun tulla ellei jo ole.... paskahousut työnvieroksujat


    • nikkenakkertton

      Heiii minä olen täällä putken päässä nuasjärvellä otan näytepulloja ja lähetän ne tutkimuksiin....hih hih

      • nikkenakkertton

        unohdin mainita että annan niihin omat näytteeni!


      • perätönviesti

        lukisiko labratuloksissa ei siittiöitä ja hiv positiivinen..ei naurattais ei..


    • Anonyymi

      menkää syömään kaloja järvelle niin taitaa tulla paskat housuun.t, paskanen ranta jäi-

      • Anonyymi

        Junkjunk!


    • Anonyymi

      Eikös talvivaara menny konkkaan jo aikoja sitten???

      • Anonyymi

        Talvivaara on edelleen paikallaan.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Työvoimaa kyllä löytyy ukrainasta tuli tolkkuja naisia jotka ovat tottuneet tekemään työtä. Yksi ukranalainen nainen tekee kahden suomalais miehen työt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe