ONKO ARKIRUOKASI TERVEELLISTÄ
Sallitut lisäaineet kasvi myrkyt Ynm, , , jäämät
Nyt Auringoton kevät
Miksi sulotarista tulee
Uroksia - - - Miehisiä Huuleen , Parta , Poskiin ja karvoja?
Ravinto ketju Sekä Lääkitys Haitavaikutus Yhdistelmät?
Estrogeeni tason nousu lasku ,Kilpirauhasen Ali sekä Ylitoiminta
Suolottaret muutuu miehiksi ?
Vievät ---- Tansseissa Ristiriita Kodissa?
Kuin Kaksi Miestä ?
Oireissa oleva ei tunnista Itseään,
Mieli --- Herkä-Uskoisuus ?
(Vietävissä ) ?
Kokee vahvuudeksi Voimakas Olo !
Kehon ja mielen muutos !
(Mihin -Naiseus Katosi )
Puhdistava Aurinnko Ei Toimi ?
1957 - - - Samallainen Vuosi Kylmä ei Aurinkoa ?
Perheet Riiteli Naisista - - -Tuli Uroksia ?
Sekä Uutta Urhelu juomista ---- Karvotusta ?
Sekä Akresioita ?
Julkista Keskustelua Vastuumme ?
Ravinto !
Julkinen -Keskustelu Eheytys !
HERKKÄUSKOISUUS AURINGONPUUTE?
8
72
Vastaukset
- naminamnami
Mä tykkään keinotuotteista, väriaineista ja lisäaineista. Nam.
Mä tykkään valkoisesta sokerista, limsasta ja hattaroista. Nam.
Mä tykkään kahvista, taffelsipseistä ja suolatikuista. Nam.
Mä tykkään vaahtokarkeista, irtokarkeista ja marmelaadista. Nam.
Mä tykkään vihreästä mehusta (tiiviste), punaisista karkeista ja ulkomaisista punaposkisista omenoista. Nam.
Mä tykkään kaikesta sokerisesta namista. Nam.- jojojojojonam
onko sinulla rahaa tähän kaikkeen?
tiedätkö mistä minä pidän?
vesimelonista
phyllis hedelmämarjasta
tattarijuomasta joka tuli kauppaan ja cocosjuomasta
Rainbow luomu soijavanukkaasta, koska se on halpaa. syön sellaisenaan...
pidän luomu kaupan tavaroista, mutta ne ovat sikakalliit köyhälle
joskus syön rasvaista pikaruokaa. Joskus. - sfkjksldjfklsdjflkj
pidän 1,5 litran hunajapurkista, koska se on isooo ja sitä voi valuttaa kaikkialle. toivon, että mehiläiset eivät suutu ja jäävät eloon
pidän s market ketjun luomuoliivioljystä alle 9 euroa meillä y li litraa pullo...ison viinipullon koko
hunaja s ketjusta kanssa...
banaani on paras - sfsdfsdfsdf
pidän tomaattimehusta, mutta sitä ei ole luomuna
- sfsdfsadfsdf
huomasin, että kun ostaa pakaste luomu marjoja mustaherukka 1,30 euroa jotakin, niin niitä popsii kuin karkkeja silloin kuin ei ole kesää
- sfsfsdfsdf
tomaattimehu jotenkin tasapainottaa, täydentää
pidän smoothiiestä
nyt kaurajäätelöä löytyy ja tofuajäätelyä tuli lisää.... - sdfsfsdf
prisma on edullisin, mitä huomasin...s market, mutta k marketista saa valikoituja hyviä tuotteita, joskus halpojakin
- JeffreyM
prismassa on perusjutut ja ne riittävät hyvin, on luomua. hinta on alhainen suomen tasoa silmällä pitäen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391