Olisiko kellään tämän kesän kokemuksia Africa hotellista? Kaikki info otetaan ilolla vastaan :)
Hotel Africa Rodos
7
142
Vastaukset
- Miereissaanpaljon
Olen juuri Africassa. Pieni, siisti ja täällä on monipuolinen aamiainen. Hotellin omistajista Katerina on paikalla päivisin ja on erittäin ystävällinen. Samoin iltaisin baarissa työskentelevä Nikos on mukava. Huoneet perus, koot vaihtelevat. Ruotsalainen nuoriso asutetaan yleensä alempiin kerroksiin, vanhemmat ylempiin. Kyllä tänne voi tulla uudelleenkin.
- surkeanäkymä
Olin Africa-hotellissa neljä vuotta takaperin, ihan ok hotelli ja henkilökunta. Olen kyllä jo yli 60-kymppinen ja minut ainakin sijoitettiin kuin myös muu seurueeni ensimmäiseen kerrokseen ja sen vuoksi parvekenäkymä oli todella ankea koska oli takapihalle päin.
- Zipras
Taitaa olla Rodoksen kaupunki alueen halvin hotelli ?
- Soonagain
Hinnallahan ei sinänsä mitään merkitystä, ellei sitten halua oleskella vain hotlassaan.
- Zipras
Eli jos ottaa hiukan paremmantasoisen hotellin, tarkoittaa se sitä, että "oleskelee vain hotlassaan". Just.
- Soonagain
Joillakin sitäkin valitettavasti, mutta en toki yleistä. Pointti oli vain se että vaikka hotelli olisi maailman halvin, niin kokemukset siitä voivat olla siitä huolimatta erinomaiset. Itse henk.koht. haluan syytää rahani ihan muuhun kuin huonehintaan :)
- katjujord
mutta onko kellään kokemusta blue sky htellista? mika taso?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1964963Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1164056Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573525
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372927Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232326
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo302079UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949