Olisiko kellään tämän kesän kokemuksia Africa hotellista? Kaikki info otetaan ilolla vastaan :)
Hotel Africa Rodos
7
78
Vastaukset
- Miereissaanpaljon
Olen juuri Africassa. Pieni, siisti ja täällä on monipuolinen aamiainen. Hotellin omistajista Katerina on paikalla päivisin ja on erittäin ystävällinen. Samoin iltaisin baarissa työskentelevä Nikos on mukava. Huoneet perus, koot vaihtelevat. Ruotsalainen nuoriso asutetaan yleensä alempiin kerroksiin, vanhemmat ylempiin. Kyllä tänne voi tulla uudelleenkin.
- surkeanäkymä
Olin Africa-hotellissa neljä vuotta takaperin, ihan ok hotelli ja henkilökunta. Olen kyllä jo yli 60-kymppinen ja minut ainakin sijoitettiin kuin myös muu seurueeni ensimmäiseen kerrokseen ja sen vuoksi parvekenäkymä oli todella ankea koska oli takapihalle päin.
- Zipras
Taitaa olla Rodoksen kaupunki alueen halvin hotelli ?
- Soonagain
Hinnallahan ei sinänsä mitään merkitystä, ellei sitten halua oleskella vain hotlassaan.
- Zipras
Eli jos ottaa hiukan paremmantasoisen hotellin, tarkoittaa se sitä, että "oleskelee vain hotlassaan". Just.
- Soonagain
Joillakin sitäkin valitettavasti, mutta en toki yleistä. Pointti oli vain se että vaikka hotelli olisi maailman halvin, niin kokemukset siitä voivat olla siitä huolimatta erinomaiset. Itse henk.koht. haluan syytää rahani ihan muuhun kuin huonehintaan :)
- katjujord
mutta onko kellään kokemusta blue sky htellista? mika taso?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904